eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPralko-suszarka Candy kupiona niedawno w MediaExpert
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 18

  • 11. Data: 2022-12-29 11:56:17
    Temat: Re: Pralko-suszarka Candy kupiona niedawno w MediaExpert
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 28 Dec 2022 13:11:39 -0800 (PST), pytający wrote:
    > Niestety, z Media Expert też mam nie najlepsze doświadczenie.
    > Na drugi dzień po zakupie w sklepie stacjonarnym Media Expert, ze względu na
    usterkę fabryczną w sofcie, nie chcieli mi wymienić konsoli na niższy model.
    > Ogólnie, to w Polsce jest problem i dramat ze skutecznym egzekwowaniem gwarancji
    czy rękojmi.

    Ja kiedys u nich laptopa kupilem.
    Zacząłem od instalacji Windows, i tu zonk - procedura byla taka, ze
    nalezy nagrac trzy plyty z tego co jest na HDD, a potem z tego
    instalowac. No i sie nie instaluje.

    Zamiast mi wystawic zawartosc gdzies na FTP, to oni chca, abym wyslal
    laptopa do serwisu. Do Bratysławy. Na ich koszt ... ale niech sie cos
    po drodze stanie, i gdzie sie bede bujał.
    Odnioslem do sklepu, oni wyslali, wrocil w terminie ... no ale
    normalnie bym sie wsciekl - tracic komputer na 2 tygodnie z tak
    błachej przyczyny ?

    J.



  • 12. Data: 2022-12-29 12:43:16
    Temat: Re: Pralko-suszarka Candy kupiona niedawno w MediaExpert
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > Zamiast mi wystawic zawartosc gdzies na FTP, to oni chca, abym wyslal
    > laptopa do serwisu. Do Bratysławy. Na ich koszt ... ale niech sie cos
    > po drodze stanie, i gdzie sie bede bujał.
    > Odnioslem do sklepu, oni wyslali, wrocil w terminie ... no ale
    > normalnie bym sie wsciekl - tracic komputer na 2 tygodnie z tak
    > błachej przyczyny ?

    Do Bratysławy, to pewnie HP? Kiedyś naprawę gwarancyjną załatwiałem
    wprost z infolinią producenta. Zaczęli od pytania, czy umiem trzymać
    w ręku śrubokręt. Bo mają do zaproponowania dwie ścieżki. Mogę spakować
    komputer i wysłać do Bratysławy, a potem czekać ze dwa tygodnie. Mogę
    też dostać części do wymiany, co jest znacznie szybsze. Gdzieś po dwóch
    dniach dostałem twardy dysk i kartę wi-fi. Po wymianie dysku i instalacji
    systemu (płyty też przysłali) wszystko zaczęło działać, łącznie z wi-fi
    (jak się okazało, karta potrzebuje firmware, który był na uszkodzonej
    części dysku). Zepsuty dysk odesłałem za darmo w załączonej kopercie.
    Zwrotu nadmiarowo wysłanej karty wi-fi nie chcieli. Ogólnie muszę
    pochwalić za elastyczność w działaniu.

    --
    Jarek


  • 13. Data: 2022-12-29 12:49:04
    Temat: Re: Pralko-suszarka Candy kupiona niedawno w MediaExpert
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 29 Dec 2022 12:43:16 +0100, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Pan J.F napisał:
    >> Zamiast mi wystawic zawartosc gdzies na FTP, to oni chca, abym wyslal
    >> laptopa do serwisu. Do Bratysławy. Na ich koszt ... ale niech sie cos
    >> po drodze stanie, i gdzie sie bede bujał.
    >> Odnioslem do sklepu, oni wyslali, wrocil w terminie ... no ale
    >> normalnie bym sie wsciekl - tracic komputer na 2 tygodnie z tak
    >> błachej przyczyny ?
    >
    > Do Bratysławy, to pewnie HP?

    Akurat Acer.

    > Kiedyś naprawę gwarancyjną załatwiałem
    > wprost z infolinią producenta. Zaczęli od pytania, czy umiem trzymać
    > w ręku śrubokręt. Bo mają do zaproponowania dwie ścieżki. Mogę spakować
    > komputer i wysłać do Bratysławy, a potem czekać ze dwa tygodnie. Mogę
    > też dostać części do wymiany, co jest znacznie szybsze. Gdzieś po dwóch
    > dniach dostałem twardy dysk i kartę wi-fi. Po wymianie dysku i instalacji
    > systemu (płyty też przysłali) wszystko zaczęło działać, łącznie z wi-fi
    > (jak się okazało, karta potrzebuje firmware, który był na uszkodzonej
    > części dysku). Zepsuty dysk odesłałem za darmo w załączonej kopercie.
    > Zwrotu nadmiarowo wysłanej karty wi-fi nie chcieli. Ogólnie muszę
    > pochwalić za elastyczność w działaniu.

    Godne pochwały.

    Bo tego głośno nie powiedzą, ale jak sie cos popsuje, to naprawa
    wcale nie bedzie "od reki", tylko w 2 tygodnie. I 2 tygodnie bez
    komputera czy smartfona.

    Wyjatek to gwarancje Next Business Day.

    J.


  • 14. Data: 2022-12-29 13:23:14
    Temat: Re: Pralko-suszarka Candy kupiona niedawno w MediaExpert
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    >> Kiedyś naprawę gwarancyjną załatwiałem wprost z infolinią producenta.
    >> Zaczęli od pytania, czy umiem trzymać w ręku śrubokręt. Bo mają
    >> do zaproponowania dwie ścieżki. Mogę spakować komputer i wysłać do
    >> Bratysławy, a potem czekać ze dwa tygodnie. Mogę też dostać części
    >> do wymiany, co jest znacznie szybsze. Gdzieś po dwóch dniach dostałem
    >> twardy dysk i kartę wi-fi. Po wymianie dysku i instalacji systemu
    >> (płyty też przysłali) wszystko zaczęło działać, łącznie z wi-fi
    >> (jak się okazało, karta potrzebuje firmware, który był na uszkodzonej
    >> części dysku). Zepsuty dysk odesłałem za darmo w załączonej kopercie.
    >> Zwrotu nadmiarowo wysłanej karty wi-fi nie chcieli. Ogólnie muszę
    >> pochwalić za elastyczność w działaniu.
    >
    > Godne pochwały.

    Dlatego godnie pochwaliłem.

    > Bo tego głośno nie powiedzą, ale jak sie cos popsuje, to naprawa
    > wcale nie bedzie "od reki", tylko w 2 tygodnie. I 2 tygodnie bez
    > komputera czy smartfona.

    Tu akurat powiedzieli głośno, że chcą jak najszybciej i robią co mogą.

    > Wyjatek to gwarancje Next Business Day.

    Z tym mam doświadczenia takie, że jak się zapodziało hasło do biosa,
    to następnego dnia przyjechał technik z Della i na miejscu wymienił
    płytę główną.

    --
    Jarek


  • 15. Data: 2022-12-29 22:48:39
    Temat: Re: Pralko-suszarka Candy kupiona niedawno w MediaExpert
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 29 Dec 2022 13:23:14 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Pan J.F napisał:
    >
    >>> Kiedyś naprawę gwarancyjną załatwiałem wprost z infolinią producenta.
    >>> Zaczęli od pytania, czy umiem trzymać w ręku śrubokręt. Bo mają
    >>> do zaproponowania dwie ścieżki. Mogę spakować komputer i wysłać do
    >>> Bratysławy, a potem czekać ze dwa tygodnie. Mogę też dostać części
    >>> do wymiany, co jest znacznie szybsze. Gdzieś po dwóch dniach dostałem
    >>> twardy dysk i kartę wi-fi. Po wymianie dysku i instalacji systemu
    >>> (płyty też przysłali) wszystko zaczęło działać, łącznie z wi-fi
    >>> (jak się okazało, karta potrzebuje firmware, który był na uszkodzonej
    >>> części dysku). Zepsuty dysk odesłałem za darmo w załączonej kopercie.
    >>> Zwrotu nadmiarowo wysłanej karty wi-fi nie chcieli. Ogólnie muszę
    >>> pochwalić za elastyczność w działaniu.
    >>
    >> Godne pochwały.
    >
    > Dlatego godnie pochwaliłem.
    >
    >> Bo tego głośno nie powiedzą, ale jak sie cos popsuje, to naprawa
    >> wcale nie bedzie "od reki", tylko w 2 tygodnie. I 2 tygodnie bez
    >> komputera czy smartfona.
    >
    > Tu akurat powiedzieli głośno, że chcą jak najszybciej i robią co mogą.
    >
    >> Wyjatek to gwarancje Next Business Day.
    >
    > Z tym mam doświadczenia takie, że jak się zapodziało hasło do biosa,
    > to następnego dnia przyjechał technik z Della i na miejscu wymienił
    > płytę główną.

    Wymienił?
    Bo od pewnego czasu są hasła serwisowe, indywidualne dla każdego
    egzemplarza.


    --
    Pozdrawiam.

    Adam


  • 16. Data: 2022-12-29 23:35:56
    Temat: Re: Pralko-suszarka Candy kupiona niedawno w MediaExpert
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Adam napisał:

    >>> Wyjatek to gwarancje Next Business Day.
    >> Z tym mam doświadczenia takie, że jak się zapodziało hasło do biosa,
    >> to następnego dnia przyjechał technik z Della i na miejscu wymienił
    >> płytę główną.
    >
    > Wymienił?
    > Bo od pewnego czasu są hasła serwisowe, indywidualne dla każdego
    > egzemplarza.

    Tak, wymienił, nawet mu to sprawnie poszło. To nie był mój laptop, tylko
    kolegi, troszkę starszy (to znaczy laptop starszy, kolega przeszło dwa
    razy młodszy). Nawet pytałem, co z tą płytą dalej będzie. Mówił, że
    przelutują pamięć i pójdzie dalej do obiegu. Potem spojrzał na mój
    i powiedział, że z tym miałby łatwiej. O tych hasłach wspomniał.

    --
    Jarek


  • 17. Data: 2022-12-30 09:38:25
    Temat: Re: Pralko-suszarka Candy kupiona niedawno w MediaExpert
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 29.12.2022 o 23:35, Jarosław Sokołowski pisze:
    > to znaczy laptop starszy, kolega przeszło dwa
    > razy młodszy

    Od laptopa? ;)

    --
    SW3


  • 18. Data: 2022-12-30 16:38:31
    Temat: Re: Pralko-suszarka Candy kupiona niedawno w MediaExpert
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 29 gru 2022 o 00:07, PiteR pisze:

    >> mediaexpert.pl

    > Nigdy nic nie kupować nawet żeby było tańsze.
    > Czekam aż zbankrutują. Odbiję szampana.

    Na razie chyba wchłaniają kolejny sklep.

    https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/media-expert-s
    klepy-wlasciciel-e-net-production-przejecie-zgoda-uo
    kik

    -=-

    Wieści ze sklepu nie ma, z serwisu też nie ma...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-,` .,; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'.`\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,t
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/...

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: