eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPralko-suszarka Candy kupiona niedawno w MediaExpertRe: Pralko-suszarka Candy kupiona niedawno w MediaExpert
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
    l!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet.far
    m!aioe.org!news.chmurka.net!.POSTED.185.152.121.246!not-for-mail
    From: Adam <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Pralko-suszarka Candy kupiona niedawno w MediaExpert
    Date: Thu, 29 Dec 2022 22:48:39 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <13fhh500qtukz$.1f5pk73mnsfo8.dlg@40tude.net>
    References: <tohfvh$1s84$1@gioia.aioe.org>
    <7...@g...com>
    <1ejqz29vvexs1.2cbhorixt8fo$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1...@4...net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    NNTP-Posting-Host: 185.152.121.246
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Adam";
    posting-host="185.152.121.246"; logging-data="17868";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:776704
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Thu, 29 Dec 2022 13:23:14 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Pan J.F napisał:
    >
    >>> Kiedyś naprawę gwarancyjną załatwiałem wprost z infolinią producenta.
    >>> Zaczęli od pytania, czy umiem trzymać w ręku śrubokręt. Bo mają
    >>> do zaproponowania dwie ścieżki. Mogę spakować komputer i wysłać do
    >>> Bratysławy, a potem czekać ze dwa tygodnie. Mogę też dostać części
    >>> do wymiany, co jest znacznie szybsze. Gdzieś po dwóch dniach dostałem
    >>> twardy dysk i kartę wi-fi. Po wymianie dysku i instalacji systemu
    >>> (płyty też przysłali) wszystko zaczęło działać, łącznie z wi-fi
    >>> (jak się okazało, karta potrzebuje firmware, który był na uszkodzonej
    >>> części dysku). Zepsuty dysk odesłałem za darmo w załączonej kopercie.
    >>> Zwrotu nadmiarowo wysłanej karty wi-fi nie chcieli. Ogólnie muszę
    >>> pochwalić za elastyczność w działaniu.
    >>
    >> Godne pochwały.
    >
    > Dlatego godnie pochwaliłem.
    >
    >> Bo tego głośno nie powiedzą, ale jak sie cos popsuje, to naprawa
    >> wcale nie bedzie "od reki", tylko w 2 tygodnie. I 2 tygodnie bez
    >> komputera czy smartfona.
    >
    > Tu akurat powiedzieli głośno, że chcą jak najszybciej i robią co mogą.
    >
    >> Wyjatek to gwarancje Next Business Day.
    >
    > Z tym mam doświadczenia takie, że jak się zapodziało hasło do biosa,
    > to następnego dnia przyjechał technik z Della i na miejscu wymienił
    > płytę główną.

    Wymienił?
    Bo od pewnego czasu są hasła serwisowe, indywidualne dla każdego
    egzemplarza.


    --
    Pozdrawiam.

    Adam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: