-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
l!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!feeder1.feed.usenet.farm!feed.usenet.far
m!aioe.org!news.chmurka.net!.POSTED.185.152.121.246!not-for-mail
From: Adam <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
Subject: Re: Pralko-suszarka Candy kupiona niedawno w MediaExpert
Date: Thu, 29 Dec 2022 22:48:39 +0100
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <13fhh500qtukz$.1f5pk73mnsfo8.dlg@40tude.net>
References: <tohfvh$1s84$1@gioia.aioe.org>
<7...@g...com>
<1ejqz29vvexs1.2cbhorixt8fo$.dlg@40tude.net>
<s...@f...lasek.waw.pl>
<1...@4...net>
<s...@f...lasek.waw.pl>
NNTP-Posting-Host: 185.152.121.246
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Adam";
posting-host="185.152.121.246"; logging-data="17868";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:776704
[ ukryj nagłówki ]Dnia Thu, 29 Dec 2022 13:23:14 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):
> Pan J.F napisał:
>
>>> Kiedyś naprawę gwarancyjną załatwiałem wprost z infolinią producenta.
>>> Zaczęli od pytania, czy umiem trzymać w ręku śrubokręt. Bo mają
>>> do zaproponowania dwie ścieżki. Mogę spakować komputer i wysłać do
>>> Bratysławy, a potem czekać ze dwa tygodnie. Mogę też dostać części
>>> do wymiany, co jest znacznie szybsze. Gdzieś po dwóch dniach dostałem
>>> twardy dysk i kartę wi-fi. Po wymianie dysku i instalacji systemu
>>> (płyty też przysłali) wszystko zaczęło działać, łącznie z wi-fi
>>> (jak się okazało, karta potrzebuje firmware, który był na uszkodzonej
>>> części dysku). Zepsuty dysk odesłałem za darmo w załączonej kopercie.
>>> Zwrotu nadmiarowo wysłanej karty wi-fi nie chcieli. Ogólnie muszę
>>> pochwalić za elastyczność w działaniu.
>>
>> Godne pochwały.
>
> Dlatego godnie pochwaliłem.
>
>> Bo tego głośno nie powiedzą, ale jak sie cos popsuje, to naprawa
>> wcale nie bedzie "od reki", tylko w 2 tygodnie. I 2 tygodnie bez
>> komputera czy smartfona.
>
> Tu akurat powiedzieli głośno, że chcą jak najszybciej i robią co mogą.
>
>> Wyjatek to gwarancje Next Business Day.
>
> Z tym mam doświadczenia takie, że jak się zapodziało hasło do biosa,
> to następnego dnia przyjechał technik z Della i na miejscu wymienił
> płytę główną.
Wymienił?
Bo od pewnego czasu są hasła serwisowe, indywidualne dla każdego
egzemplarza.
--
Pozdrawiam.
Adam
Następne wpisy z tego wątku
- 29.12.22 23:35 Jarosław Sokołowski
- 30.12.22 09:38 SW3
- 30.12.22 16:38 Eneuel Leszek Ciszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Ściąganie hasła frezem
- Koszyk okrągły, walec 3x AA, na duże paluszki R6
- Brak bolca ochronnego ładowarki oznacza pożar
- AMS spalony szybkim zasilaczem USB
- stalowe bezpieczniki
- Wyświtlacz ramki cyfrowej
- bateria na żądanie
- pradnica krokowa
- Nieustający podziw...
- Coś dusi.
- akumulator napięcie 12.0v
- Podłączenie DMA 8257 do 8085
- pozew za naprawę sprzętu na youtube
- gasik
- Zbieranie danych przez www
Najnowsze wątki
- 2025-01-29 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-29 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-29 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-29 Poznań => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-29 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-29 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-01-29 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2025-01-29 Białystok => UX Designer <=
- 2025-01-29 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-29 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-01-29 Zdalny podpis
- 2025-01-29 Nazbyt "muzyczne" słuchawki
- 2025-01-29 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-01-29 Prawo jak je [nie]rząd rozumie.
- 2025-01-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=