  • Data: 2016-12-20 13:22:08
    Temat: Re: Pralka Bosch Logixx 8 - pompka wody kręci w drugą stronę.
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > Brak dostępu, by można było zatrzymać wirnik i pokręcić turbinką.

    Nie ma rzeczy nierozbieralnych, czasem tylko brakuje odpowiedniego
    młotka;-) A tak serio, to wygląda niemal identycznie jak pompa (też
    Bosch) od zmywarki tej firmy. Nie pamiętam jak, ale jakoś bez większych
    problemów udało mi się rozebrać. Turbinka była wkręcana. Wystarczy
    nożem/szpilką przytrzymać oś i wiatraczek odkręcić. Jak się uda wydłubać
    ten dekielek i wyjąć wirnik, to pewnie zobaczysz, że lata w "łożyskach"
    ślizgowych z jakiegoś gównolitu. Bez obawy, ten dekielek nie zapewnia
    szczelności, nie musi - sam wirnik jest (metal) jest w powłoce
    plastikowej. Trzeba wytoczyć łożyska z teflonu, jakem ja uczynił i
    pralka Twoje wnuki przeżyje;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa