  • Data: 2016-12-20 01:25:13
    Temat: Re: Pralka Bosch Logixx 8 - pompka wody kręci w drugą stronę.
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    06796.JPG
    Emanuel-623.JPG/800px-Emanuel-623.JPG

    > Zupełnie mię z głowy wyleciała ta tarcza z otworkami! Choć sam taki
    > patefon miałem. Zdaje mi się, że to nawet nie zależało od drogości
    > i taniości -- starszy i droższy miałem (chyba) bez tarczy, a nowszy
    > i tańszy z. Ale mogę źle pamiętać.

    A ja nie pamiętam, co za patefona mam.
    Taki niby podobny do G-601.
    Ale z racji, że dawno go nie używałem, a od czasu do czasu oglądam czy
    uruchamiam inne sprzęty, to może dlatego coś mi się miesza.

    Nie pamiętam nawet, czy stroboskop ma wbudowany w deskę, czy wystający.
    Chyba wbudowany, a talerz ma ciapki "pod brzuchem".

    Qrde, wkurzające to.
    Pamiętam praktycznie wszystko, jak regulowałem Tonette po jej zakupie od
    jakiegoś księdza, czy jak przerabiałem wzmacniaczyk od Artura, a
    odnośnie G-601 mam pomroczność.

    Wiem tylko, że pokrywa nie ma zawiasów. Zwykła, wykrzywiona w U płyta,
    wkładana luzem w wyfrezowany rowek, co mnie mocno wkurzało.

    Dobra, szkoda czasu - kończę pisać duże zapytanie SQL z kilkoma joinami.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam