  • Data: 2016-12-20 00:07:16
    Temat: Re: Pralka Bosch Logixx 8 - pompka wody kręci w drugą stronę.
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Dariusz Dorochowicz napisał:

    > To w tych tańszych. W droższych było lepiej. Tu jest zdjęcie tarczy:
    > http://www.technique.pl/mediawiki/index.php/Plik:DSC
    06796.JPG
    > http://47-225.pl/d/ts9.jpg
    > A tu widać że mocowanie silnika pozwalało na użycie obu systemów:
    > http://www.technique.pl/mediawiki/images/thumb/2/2b/
    Emanuel-623.JPG/800px-Emanuel-623.JPG

    Zupełnie mię z głowy wyleciała ta tarcza z otworkami! Choć sam taki
    patefon miałem. Zdaje mi się, że to nawet nie zależało od drogości
    i taniości -- starszy i droższy miałem (chyba) bez tarczy, a nowszy
    i tańszy z. Ale mogę źle pamiętać.

    > No, ja jeszcze wymieniłem ramię (trzeba było nowy otwór wiercić bo za
    > długie było) i wrzuciłem wzmacniacz korekcyjny do środka. Jak sobie
    > pomyślę jakie rzeczy się kiedyś robiło...

    Też to samo zrobiłem! Skądeś wytrzasłem porządne ramię, a miałem
    jakiś taki sobie średni kręciołek, więc dołożyłem.

    --
    Jarek