  • Data: 2016-12-19 16:54:24
    Temat: Re: Pralka Bosch Logixx 8 - pompka wody kręci w drugą stronę.
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-12-19 o 16:11, Adam pisze:

    > Jeden wylot, ewidentnie asymetryczny.
    > Silniczek indukcyjny, raczej bezszczotkowy, zasilany jednofazowo -
    > dochodzą dwa przewody.
    >
    > Tutaj dałem fotkę złośnika:
    >
    > http://oi65.tinypic.com/13zwfpg.jpg

    Qrde, pomyliłem się :(

    Wylot wody jest dokładnie symetryczny, więc kierunek obrotów nie ma nic
    do rzeczy:

    http://www.tinypic.pl/j27tj6atiy0z

    Oporność uzwojeń wynosi ok. 170 omów (Metex M-3860D).

    http://www.tinypic.pl/5mdifnc5lvdv

    Nie wiem, nie siedzę w silnikach elektrycznych.
    Jakieś zwarcie wewnątrz uzwojeń i stracił moc?
    Bo obroty są zależne chyba tylko od częstotliwości.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam