  • Data: 2016-12-19 16:27:01
    Temat: Re: Pralka Bosch Logixx 8 - pompka wody kręci w drugą stronę.
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Adam napisał:

    > Jeden wylot, ewidentnie asymetryczny.
    > Silniczek indukcyjny, raczej bezszczotkowy, zasilany
    > jednofazowo - dochodzą dwa przewody.
    >
    > Tutaj dałem fotkę złośnika:
    >
    > http://oi65.tinypic.com/13zwfpg.jpg

    Lewactwo ukrywa się za jakimiś plastikami. Ale wygląda mi na
    takiego, jak to za dawnych czasów były w gramofonach (Bambino)
    albo wentylatorach (Zefir). Czyli z przesunięciem fazy
    realizowanym przez zwarte zwoje w rdzeniu. Nie ma siły, i tak
    trzeba rozkręcić (kablologicznie nie da rady nic wykombinować).
    Może się okazać, że coś się rozwarło (rozlutowało, rozgrzało,
    rozspawało).

    Jarek

    --
    Pralka kocha pranie