    From: "Timmy" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Praktyki LubMAN
    Date: Mon, 14 Jan 2002 16:35:06 +0000 (UTC)

    heh, co wy gadacie ze neta w DS na PL maja tylko 5 i 4 rok + znajomi,
    brednie opowiadacie, bylo tak bodaj, ze do grudnia czy do listopada juz nie
    pamietam,ale to juz nie prawda, wtedy byla jedna klasa IP, a teraz jest ta
    klasa co byla + maskarada na 10.0.0.0 z maska podsieci conajmniej
    255.255.0.0 dalej nie sprawdzalem, ale pewnie jest 255.0.0.0, w takim
    ukladzie neta ma kazdy kto ma kompa i jest super, lacze jest jakie jest,
    ludzie ciagna cos non stop i lacze jest przeciazone i ledwo sie strony
    otwieraja, kumpel z neostarada(wczesniej SDI) nabija sie ze mnie ze musze
    czekac na kazda strone po kilka sekund pod warunkiem ze sie otworzy i
    jeszcze do tego odswierzac po kilka razy bo wywala ze nie moze znalezc danej
    stron, wracajac do przeciazenia lacza mam na to dowod, przez przypadek
    zabladzilem na sylwestra w akademiku i transfery byly super, strony
    otwieraly sie natychmiast, a jak to w sylwestra bywa ludzi w kademiku to
    mozna w wiekszosci przypadkow na palcach "jednej reki" policzyc :)) i nie
    miejcie nam tego za zle ze nie placimy za neta, bo kto sie uczy ten ma, a
    tak poza tym to nie ma czego zazdroscic, niektorzy z moich znajomych
    marudza, ze chodzi padaczkowato, ale coz zrobic, jak siadzie ci taki jeden z
    drugim na laczu i zacznie ciagnac filmy.Wracajac do oplat za dostep do neta,
    sluchajac moich znajomych zauwazylem, ze wiekszosc zgodzila by sie na jakas
    oplate miesieczna i nawet by sie nie skrzywili tylko, ze wtedy domagali by
    sie ostro zeby ta siec chodzila tak jak powinna tak, wiec lepiej niech
    zostanie tak jak jest "bez oplat i beznadziejnie". Tyle mam narazie do
    powiedzenia
    Pozdrawiam!!!