  • Data: 2002-01-17 12:06:00
    Temat: Re: Praktyki LubMAN
    Od: "Timmy" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ja w pazdzierniku zainwestowalem w HUB'a firmy Surecom 5-portowego 10Mb za
    98PLN brutto i od tamtej pory wraz z kumplem mamy w pokoju neta mimo to ze
    mamy tylko jedno wpiecie w gniazdku w scianie i to bez zadnego
    udostepniania, kazdy odpala kompa wtedy kiedy chce, nie martwi nas to ze
    jest tylko 10Mb bo mamy neta i koniec, a jak by tak kazdy zainwestowal na
    kilka pokoi w takiego HUB'a to by siec mial kazdy i by nikt nie mial zalu do
    nikogo, a ja na to nic nie poradze, ze niektorzy nie mysla i nie wiedza
    jakie sily drzemia w naturze i tak na marginesie to nie ma co liczyc na
    uczelnie ze w jakis sposob rozszerza dostepnasc sieci na wszystkie pokoje i
    na wszystkie kompy tylko trzeba pojsc do sklepu i sprawic sobie jakiegos
    HUB'a i prosze mi tu wiecej nie marudzic bo jak na razie to jeszcze zaden
    akademik oprocz ds1 nic nie zabulil za siec i cieszcie sie ze zrobili
    wreszcie ta maskarade i nie trzeba jezdzic na udostepnianiu internetowym
    albo na jakims innym shicie, i jesli ktos ze spolecznosci akademikow PL ma
    jakis dostep do tych ktorzy zarzadzaja siecia w akademikach to niech im
    powie, zeby wylaczyli tego shita, ze jesli ktos jedzie na numerze IP z poli
    prywatnej to ma transfery po sieci lokalnej rzedu 3kB/s albo nie ma ich
    wcale, bo mi sie nie chce z nimi gadac, walczylem ze 2 ygodnie z lubmanem
    zeby nam domene ustawili na kazdy numer IP razem z RevDNS'em i w koncu
    odeslali mnie do czlowieka z PL, ktory sie tym zajal i juz po kilku dniach
    mielismy wrescie te DNS i RevDNS i chwala temu Panu za to ze nas tym
    uraczyl, bo szczerze mowiac denerwowalo mnie ciagle logowanie na
    warszawa.irc.pl i nieprzewidywalne przerwania sesji i jeszcze jedna sprawa
    mimo to ze mamy juz DNS i RevDNS nie moge wysylac postow na inne serwery
    new'sow niz news.lublin.pl niech ktos sie zajmie w koncu ta siecia. THE END