  • Data: 2012-04-18 01:03:31
    Temat: Re: Prądnica wolnoobrotowa do elektrowni wiatrowej
    Od: Padre <P...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Przy takich kosztach nie wiem czy jest jakikolwiek sens bawienia się w
    > elektrownie wiatrowe, no może jak by zbudować jakąś samo wznudną bez
    > magnesów prądnicę.

    Nie odkryję ameryki jak zauważę, że w rejonie dostępności sieci
    energetycznej każda prywatna elektrownia, czy to wiatrowa czy wodna,
    konwencjonalna czy też jądrowa zaczyna mieć ekonomiczny sens dopiero od
    pewnej mocy. W naszym pięknym kraju chyba najtańsza sensowna jest wodna
    ale to i tak cena jak Roys-Rollce'a jak się o nią pytasz to znaczy że
    cie nie stać:) No i trzeba mieć rzekę albo chociaż rzeczułkę. No i rzeki
    mają tą cenną właściwość w porównaniu ze słońcem i wiatrem że od wiosny
    do jesieni zazwyczaj płyną bez przerwy.