  • Data: 2012-04-23 16:57:14
    Temat: Re: Prądnica wolnoobrotowa do elektrowni wiatrowej
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "McGayver" napisał w wiadomości
    "Mirek" napisał:
    >Ja też, ale teoretycy nie rozumieją tego że taka przydomowa
    >elektrownia ma nie hałasować.

    Alternator az tak bardzo nie halasuje.

    >Stronka fajna, tylko widzę że w prądnicy użyto magnesów za jakieś
    >ponad 3tyś.zł. Może w ameryce magnesy są tanie, u nas są drogie wiec
    >ja kombinuję

    Zawsze mozesz elektromagnesow uzyc ... ale miedz tez droga :-)

    >zmodyfikowaną amerykankę bez magnesów i ze wstępnych obliczeń wynika
    >że gdyby udało mi się uzyskać indukcję w szczelinie 3T to już by mi
    >wszystko pasowało, czyli dalej kombinuję nad uzyskaniem tych 3-5T.

    Nie kombinuj, nie uda sie.

    Poza tym autor powyzszej strony jakos nie podal mocy uzyskanej ze
    swojego projektu, a szkoda, bo z uwagi na brak rdzeni w cewkach ciekaw
    jestem ile mu wyszlo. Indukcja 0.03T i mocy 0,0nic ?

    To wyglada ciekawie
    http://www.youtube.com/watch?v=gYjZv1KtbIM

    J.