  • Data: 2010-08-04 20:13:47
    Temat: Re: Praca z monitorem IPS - prosba o pomoc
    Od: raviz <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 04/08/2010 21:56, Bronek Kozicki wrote:

    > (zaraz mnie wysmieja za wracanie 3 razy do tego samego watku ...)
    >
    > Ten kalibrator mam
    > http://www.datacolor.eu/en/products/monitor-calibrat
    ion/spyder3elite/

    > Potrafi skalibrowac wiele monitorow *) tak zeby pokazywaly kolory
    > dokladnie tak jak wybrany. Poniewaz masz 2 , to moze ta cecha Ci sie
    > przydac. Sam jej nie testowalem.
    >

    > B.
    >

    > *) skrot od "zaladowac LUT karty graficznej niezaleznie dla roznych
    > monitorow, tak zeby przestrzen kolorow byla jak najbardziej zblizona"

    Dzieki za Twoje odpowiedzi. Mam nadzieje, ze w koncu uda mi sie
    zapanowac nad wyswietlanymi kolorami. Zatem sadzisz, ze kalibrator
    bedzie w stanie stworzyc profil, ktory oddzialuje w wiekszym stopniu na
    wyswietlany obraz niz opcje dostepne z menu monitora? Jesli tak to
    mogoby byc rozwiazanie. Z drugiej strony jednak zaladowanie ICC dla tego
    monitora nic nie zmienilo, podobnie jak wybranie sRGB z menu Colors w
    monitorze.