  • Data: 2010-08-04 20:10:56
    Temat: Re: Praca z monitorem IPS - prosba o pomoc
    Od: raviz <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wiem, co rozumiesz pod pojeciem 'zarówiastosci'. Od kilku lat uzywam
    > monitorów NEC z matrycami IPS (kolejno - Eizo L685, Nec 1970NX, NEC2080UX+ i
    > NEC2180UX), w laptopie tez mam matryce IPS (Thinkpad T42) i zadnej
    > 'zarówiastosci' nie widze - uwazam, ze kolory sa bardzo naturalne. Nie znam
    > tych konkretnych monitorów HP, ale podejrzewam, ze albo masz cos zle
    > poustawiane w ustawieniach samego monitora (moze spróbuj zresetowac do
    > ustawien fabrycznych?) albo ten konkretny model jest jakis badziewny.
    > Kalibracji warto tez spróbowac - powinna poprawic oddanie kolorów.

    Nie mialem do tej pory kalibratora w rekach. Jednak jesli oddzialuje on
    jedynie na typowe wartosci, ktore standardowo sa dostepne z menu
    monitora to mam wrazenie, ze niewiele pomoze. Ale chcialbym sie mylic.

    Tutaj ktos opisuje ten sam problem:
    http://www.avsforum.com/avs-vb/showthread.php?t=1135
    959