  • Data: 2011-08-19 08:00:27
    Temat: Re: Praca na dwóch monitorach
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-19 09:44, JA pisze:
    > Więc dla jednego promila daje się możliwość pracy na dwóch monitorach.
    > Dla jednego promila zlikwidowano mirroring, bo jeśli dobrze pamiętam, to
    > tryb mirror był by default w starszych kartach graficznych.
    > Ale wymądrzał się nie będę, nie ja konstruuję karty ich wyjścia i nie ja
    > piszę sterowniki. Statystyk też nie robię. Ale miło być wyjątkowym, bo
    > mieszczę się w tym promilu.

    Tak, mieścisz się i jesteś wyjątkowy. W przeciwieństwie do moich
    pięćdziesięciu klientów, z których jeden chyba pracuje na dvi, reszta
    przez dsub. Że nie wspomnę o dwóch monitorach. No, ale to biura, takie
    instytucje, które nie używają photoshopa tylko excela, płatnika, optimy,
    symfonii, cedeenów i setki innych nudnych programów.
    Wszyscy mają wywalony panel zarządzania monitorami (gdzie także
    konfiguruje się pracę dwumonitorową) po kilku wizytach, kiedy
    przypadkiem im się obraz odwrócił, bo wcisnęli kombinację hotkeysa
    odpowiedzialnego za to.

    A tak na marginesie, mirrora używa moja żona, ponieważ za ścianą, gdzie
    stoi komputer ma bieżnię z drugim monitorem i jak biega, ogląda sobie
    coś tam.

    Takich, z punktu widzenia finansowego, dziwnych rozwiązań jest wiele.
    Np. wyjście audio cyfrowe - bardzo rzadko wykorzystane. Do niedawna
    złącze podczerwieni, prawie na każdej płycie itd.

    --
    pozdrawia Adam
    /wymyśliłem patent na pomniki, co korpusy są stałe, a tylko głowy się