  • 91. Data: 2014-05-29 11:54:29
    Temat: Re: Praca elektryk monter ZE
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-05-29, Wiesiaczek <W...@c...pl> wrote:

    [...]

    > Nie umiesz czytać?

    A Ty masz płytką wyobraźnię.

    > To czytaj jeszcze raz i nie wycinaj tego co Ci nie pasuje do Twojej
    > wizji świata.

    "Efektywność" pracownika, to nie jest jedyny czynnik jaki się bierze
    pod uwage. Ale to trzeba być pracodawcą, albo trochę chociaż "liznąć" temat,
    by to wiedzieć, a nie być usenetowym teoretykiem-hejterem.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 92. Data: 2014-05-29 12:12:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 29 May 2014, Wiesiaczek wrote:

    > Dlatego jestem zwolennikiem stałych cen na tego typu artykuły

    Ktoś z Was umie Wiesiaczkowi wytłumaczyć, że tego chleba za 5 zł
    będzie wszędzie od metra, a ten po 3,50 będzie za 8 albo więcej?
    (no przecież przydział mąki trzeba sprawiedliwie podzielić :>
    i to wykluczy potrzebę konkurowania ceną, a mąka przecież
    nie będzie w dowolnej ilości, bo trzeba trzymać "zbliżone
    stawki")

    > a także stałych
    > (zbliżonych) stawek wynagrodzenia za taką samą pracę.
    > Od różnicowania jej w
    > zależności od efektów jest premia.

    ILE tej premii, jeśli różnica w efektach przekracza 100%?

    > Kiedyś to było proste.

    Szkoda że dostać można było w sklepie głównie chleb "z giganta"
    (który być może wcale nie musiałby być taki jaki był, ale
    przecież należała się "zbliżona stawka").

    pzdr, Gotfryd

  • 93. Data: 2014-05-29 12:30:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 27 May 2014, AlexY wrote:

    > Myślę że żadnego cięcia kosztów nie ma a jedynie zmniejszenie stanu
    > osobowego,

    Czyli nie ma to nic wspólnego z rynkiem, kapitalizmem itede.
    Sprowadza się do tego samego co przy PRL - tylko kryterium inne
    (tam była nim etykietka "niewygodnego albi nieprzydatnego dla systemu").

    pzdr, Gotfryd

  • 94. Data: 2014-05-29 13:46:18
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 29 May 2014 05:58:46 +0200, Wiesiaczek <W...@c...pl>
    wrote:

> [...]
    >stałych (zbliżonych) stawek wynagrodzenia za taką samą pracę. Od
    >różnicowania jej w zależności od efektów jest premia.

    W komunie tak wlasnie bylo

    A.L.

  • 95. Data: 2014-05-29 13:47:22
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 29 May 2014 11:41:15 +0200, "tusk, donald tusk"
    <N...@g...pl> wrote:

    >to dobre pytanie, powiem wręcz zagadnienie:
    >czy tusk i gronkiewicz dużo pracują i swoją ciężką i systematyczną pracą
    >osiągają sukcesy zawodowe?

    A jak tam twoj program pod Windows? Dalej nie potrafisz napisac?

    A.L.

  • 96. Data: 2014-05-29 14:11:28
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    a nie potrafię, dzięki takim wyjaśnieniom jak twoje czy Bartka, europy
    tuska...

  • 97. Data: 2014-05-29 14:12:56
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 29.05.2014 13:46, A.L. wrote:

    > W komunie tak wlasnie bylo

    Wiesiaczek wie. Wiesiaczek od zawsze otwarcie głosi wyższość PRLu
    i nawołuje do powrotu do socjalizmu. Troll czy baran - nikt nie wie.

    pzdr
    bartekltg

  • 98. Data: 2014-05-29 14:29:31
    Od: Wiesiaczek <W...@c...pl>

    W dniu 29.05.2014 11:54, Wojciech Bancer pisze:
> [...]
    > pod uwage. Ale to trzeba być pracodawcą, albo trochę chociaż "liznąć" temat,
    > by to wiedzieć, a nie być usenetowym teoretykiem-hejterem.

    A pomijając to całe Twoje pierdolenie o niczym, to co chciałeś powiedzieć?

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 99. Data: 2014-05-29 14:31:51
    Od: Wiesiaczek <W...@c...pl>

    > Ktoś z Was umie Wiesiaczkowi wytłumaczyć, że tego chleba za 5 zł
    > będzie wszędzie od metra, a ten po 3,50 będzie za 8 albo więcej?

    Hę?

  • 100. Data: 2014-05-29 14:40:15
    Od: Wiesiaczek <W...@c...pl>

    W dniu 29.05.2014 14:12, bartekltg pisze:

    > Wiesiaczek wie. Wiesiaczek od zawsze otwarcie głosi wyższość PRLu
    > i nawołuje do powrotu do socjalizmu. Troll czy baran - nikt nie wie.
    >
    > pzdr
    > bartekltg

    Na pewno nie dyplomowany magister zasuwający na zmywaku w Anglii, dla
    którego jest to szczyt marzeń o wolności i gospodarce rynkowej :)

    A sugerowanie trollowania świadczy tylko o Twojej głupocie i braku
    innych argumentów.