  • 161. Data: 2010-10-22 09:50:20
    Temat: Re: "Pozyczyli" sobie jego zdjecie i zglosili sprawe do prokuratury
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-10-21 16:50, Jakub Jewuła pisze:

    > Wszelkie - ot, zwykly widoczek jakich tysiac.

    Taki zwykły jak na pocztówkach? Albo taki jakich tysiące na stockach?
    To mogę sobie brać i używać bezpłatnie? O, rili?

    > Bzdura. Odpowiada ten kto cos zrobil.
    >
    > Wyobraz sobie sytucje - zanosisz do naprawy zelazko.
    > Naprawiacz z nudy dusi kablem od tego zelazka swojego kolege.
    > Ty za to odpowiadasz? ;)

    Idziesz do sklepu po oryginalne tusze. Dostajesz podróbę.
    Sprzedawca oczywiście sam ich nie podrobił. Nawet nie wiedział co sprzedaje.
    Zatem nic ci nie jest winny. Do widzenia.

  • 162. Data: 2010-10-22 10:53:08
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Fri, 22 Oct 2010 10:47:17 +0200, "quent" <x...@x...com> wrote:

    >Bez złóż ropy da się żyć. Z pętlą na szyi - nie bardzo.
    Jest mi znane takie jedno państwo na naszym kontynencie, które ma i
    ropę i podatki. Ba! państwo to uważa że mimo ropy i tak jak największą
    część budżetu powinny zapewnić podatki, które nie pochodzą od obrotu i
    przetwórstwa ropy, dzięki czemu obywatele mają ,,przyjemność'' płacić
    całkiem dużo swemu państwu.
    Na dodatek ci obrzydliwi socjaliści tak to zamataczyli, że zyski z
    ropy są chomikowane na przyszłość. Przecież ropa się skończy, a co
    niektóry jeszcze pamiętają jak bieda piszczała po kątach, co zresztą
    bogato opisano w literaturze pięknej. A przecież mogli rozdać
    obywatelom i zdjąć im kaganiec. Głupi czy co?
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 163. Data: 2010-10-22 10:55:01
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Głupi czy co?

    Ale my nie mamy ropy!!!

  • 164. Data: 2010-10-22 11:04:19
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Thu, 21 Oct 2010 13:53:46 +0200, Jakub Jewuła
    <b...@s...com.pl> wrote:

    >A co wogole nie do pojecia tam jest spora grupa ludzi,
    >ktora chce sobie sama placic ubezpieczenie i nie zyczy
    >sobie zadnego "darmowego" leczenia.
    >
    >No po prostu przechodzi pojecie (statystycznego socjalisty) ;)

    Statystyczny korwinista niezauważa przy tym, że uboższa część ludności
    nie ubezpieczyła by się wogóle. A tak jakoś się składa, że to ta
    biedniejsza część ludności ma większe szanse ulec wypadkowi czy zapaść
    na chorobę ze względu na gorsze warunki życia. I w pewnym procencie
    koszty ich leczenia i tak wszyscy za to koszty społeczne ich
    wykluczenia dotkną każdego.
    Tzw. wolność absolutna nie istnieje, co by się komu nie marzyło, za to
    praktycznie istnieje możliwość wyboru takiego systemu
    społeczno-gospodarczego który nam odpowiada.

  • 165. Data: 2010-10-22 11:09:49
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Fri, 22 Oct 2010 12:55:01 +0200, "quent" <x...@x...com> wrote:

    >Ale my nie mamy ropy!!!
    No i? Tu pokazałem, że ropa nie jest na bieżąco przejadana, raczej
    jest skarbonką ostatniej szansy. Ty zaś wskazujesz, że z ropą to
    podatków by nie było, podpierając się przykładami z zupełnie innego
    kręgu kulturowego, czyli nieco od czapy. Ja dałem za to kontrprzykład
    ,,zza miedzy''.

  • 166. Data: 2010-10-22 11:21:01
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 22 Oct 2010 11:29:35 +0200, quent napisał(a):

    > Było już o tym

    Pytanie pozostaje w mocy.

    A world is supported by four things ... the learning of the wise,
    the justice of the great, the prayers of the righteous and the valor
    of the brave. But all of these are as nothing ... without a ruler
    who knows the art of ruling. Make that the science of your tradition!

  • 167. Data: 2010-10-22 11:23:24
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Ty zaś wskazujesz, że z ropą to
    > podatków by nie było

    Albo żle się wyraziłem albo Ty źle mnie zrozumiałeś.
    Nie mamy ropy więc Twój przykład nam niewiele daje.
    Pisałem, że da się żyć bez ropy ale ciężko jest prowadzić biznes z takimi
    obciążeniami fiskalnymi jakie mamy.
    IMO nadszedł czas aby zastanowić się nad rolą jakie powinno pełnić państwo.
    A podatek dochodowy to dramat już zupełny. Im kto bardziej przedsiębiorczy
    tym bardziej dostaje po dupie.

  • 168. Data: 2010-10-22 11:24:05
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 21 Oct 2010 16:50:33 +0200, Jakub Jewuła wrote:

    > Bzdura. Odpowiada ten kto cos zrobil.

    W sensie, ze agencja reklamowa tez moze dostac po d* za taki numer --
    racja. Tyle, ze to juz niekoniecznie autor musi się z nimi bujac.

    Odloz to zelazko, i blizej zycia -- znajdujesz swoje zdjecie na stronie
    firmy X. Firma X z Toba gadac nie chce, wiec nie powie Ci z uslug ktorej
    agencji reklamowej skorzystala. Napuscisz prawnika na firme X, czy na
    blizej nieokreslony twor, o ktorym wiesz... hm, nic?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 169. Data: 2010-10-22 11:25:08
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 22 Oct 2010 13:04:19 +0200, Grzegorz Krukowski napisał(a):

> [...]
    > na chorobę ze względu na gorsze warunki życia. I w pewnym procencie
    > koszty ich leczenia i tak wszyscy za to koszty społeczne ich

    Ale to jest jakiś plan przecież. Taka najbiedniejsza część społeczeństwa
    dzięki temu zostałaby w miarę szybko zmniejszona, w końcu zostaliby sami
    bogaci...

    > Tzw. wolność absolutna nie istnieje, co by się komu nie marzyło, za to
    > praktycznie istnieje możliwość wyboru takiego systemu
    > społeczno-gospodarczego który nam odpowiada.

    A mi się wydaje, że szukając w historii, takie poszukiwania wolności
    odpowiadają za największą ilość przelanej krwi.

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

  • 170. Data: 2010-10-22 11:26:51
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 22 Oct 2010 13:23:24 +0200, quent napisał(a):

    > Albo żle się wyraziłem albo Ty źle mnie zrozumiałeś.
    > Nie mamy ropy więc Twój przykład nam niewiele daje.
    > Pisałem, że da się żyć bez ropy ale ciężko jest prowadzić biznes z takimi
    > obciążeniami fiskalnymi jakie mamy.

    I ciężko jest prowadzić państwo bez środków do tego.

    "Control the coinage and the courts -- let the rabble have the rest."
    Thus the Padishah Emperor advises you. And he tells you; "If you want
    profits, you must rule." There is truth in these words, but I ask
    myself; "Who are the rabble and who are the ruled?"