  • 151. Data: 2010-10-22 07:24:15
    Temat: Re: "Pozyczyli" sobie jego zdjecie i zglosili sprawe do prokuratury
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Po pierwsze nie spora a raczej bardzo niewielka - wiesz ile kosztuje
    > leczenie chorob nowotworowych ?
    > Po drugie - dlaczego zmuszac ludzi, ktorym NFZ wisi skladanie sie nan ?

    Są tacy którzy najchętniej nie ubezpieczaliby się w ogóle.

  • 152. Data: 2010-10-22 07:47:27
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    quent pisze:

    > Tylko ze kiedyś na tym dalekim zachodzie było normalnie a dziś?
    > Kurwa

    E tam, to że się leją w Paryżu nie znaczy, że w jakiejś zapadłej wiosce
    w Prowansji spokój wywiało bez śladu. Albo w innej Norwegii czy na Alasce...

    --
    pozdrawia Adam
    /amerykańscy naukowcy odkryli, że praca jest męcząca/

  • 153. Data: 2010-10-22 08:36:26
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 22 Oct 2010, PaPi wrote:

    [...komuś...]

    > Po pierwsze nie spora a raczej bardzo niewielka - wiesz ile kosztuje leczenie
    > chorob nowotworowych ?

    Ja w kwestii formalnej - rozwijasz błąd zawarty w pytaniu, mianowicie
    co poniektóre "leczenia specjalne", te najdroższe właśnie, AFAIR nie
    są opłacane z NFZ lecz oddzielnie z budżetu.

    pzdr, Gotfryd

  • 154. Data: 2010-10-22 08:40:09
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 21 Oct 2010 21:45:05 +0200, Marcin [3M] napisał(a):

    > Ja tak ,ale gajowy nigdy swoich słów nie zdementował.
    > I nie pierwszy raz jego słowa stały się ciałem...

    Uważasz, że coś tak oczywistego wymaga dementi?

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

  • 155. Data: 2010-10-22 08:41:50
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 21 Oct 2010 13:32:03 +0200, quent napisał(a):

    > Mnie się nie wydaje. To pewne... dzięki m.in. pod. dochodowemu właśnie.

    Oczywiście, jak mogłem tego nie wiedzieć. Gdyby nie było podatku
    dochodowego, to odkrylibyśmy bogate złoża ropy i szejków. To przecież
    oczywiste.

    "You're not the same as you were before. You were much
    more..."muchier". You've lost your "muchness"."

  • 156. Data: 2010-10-22 08:47:17
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Oczywiście, jak mogłem tego nie wiedzieć. Gdyby nie było podatku
    > dochodowego, to odkrylibyśmy bogate złoża ropy i szejków. To przecież
    > oczywiste.

    Bez złóż ropy da się żyć. Z pętlą na szyi - nie bardzo.

  • 157. Data: 2010-10-22 09:20:39
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    > Ja tak ,ale gajowy nigdy swoich słów nie zdementował.
    > I nie pierwszy raz jego słowa stały się ciałem...
    czy z braku dementi uważasz że białe jest czarne a czarne białe?

  • 158. Data: 2010-10-22 09:24:41
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "quent" <x...@x...com> napisał:

    > Otoż to!
    > Dziś nie ma w zasadzie prawicy w polityce, wszyscy na lewo.

    Prawica jest w sensie światopogladowym (zakaz aborcji i zapładniania in
    vitro, religia w szkołach, zwrot kościołowi majątku na uprzywilejowanych
    warunkach itp.), natomiast w gospodarce ta sama 'prawica' proponuje silny
    wpływ państwa, odżegnuje się od prywatyzacji służby zdrowia... Do tego
    jeszcze często dochodzi podkreślanie roli związków zawodowych.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 159. Data: 2010-10-22 09:24:52
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 22 Oct 2010 10:47:17 +0200, quent napisał(a):

    > Bez złóż ropy da się żyć. Z pętlą na szyi - nie bardzo.

    Hmm, to jakie złoża planujesz odkryć, żeby państwo mogło funkcjonować w
    oparciu o dochód z nich, a nie w oparciu o podatki?

    Co powiesz o Unobtainium?

    "I try to believe in as many as six impossible things before breakfast.
    Count them, Alice. One, there are drinks that make you shrink. Two,
    there are foods that make you grow. Three, animals can talk. Four, cats
    can disappear. Five, there is a place called Underland.
    Six, I can slay the Jabberwocky.

  • 160. Data: 2010-10-22 09:29:35
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Hmm, to jakie złoża planujesz odkryć, żeby państwo mogło funkcjonować w
    > oparciu o dochód z nich, a nie w oparciu o podatki?

    Było już o tym