eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowa"Pozyczyli" sobie jego zdjecie i zglosili sprawe do prokuraturyRe: "Pozyczyli" sobie jego zdjecie i zglosili sprawe do prokuratury
  • Data: 2010-10-21 16:17:19
    Temat: Re: "Pozyczyli" sobie jego zdjecie i zglosili sprawe do prokuratury
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    quent pisze:

    > Czyjego życia?
    > Mnie interesuje w jakim świecie będą żyły moje dzieci.

    Pychą jest myśleć, że urządzimy je dla nich dobrze. Tylko dzięki
    zanegowaniu większości wartości z pokolenia moich rodziców żyję jak
    żyję, a równocześnie, na ile wydaje mi się, uczciwie. Środowiska
    pokoleniowe są tak różne, że jedyne, co możemy oferować dzieciom prócz
    wartości uniwersalnych (z naciskiem na uniwersalizm) to łatwość
    adaptacji, samodzielności i autouczenia. Konkrety to już muszą sobie
    dopracować same.

    > Dlatego od momentu w którym nabyłem prawo głosu, oddaję go na UPR -
    > jeśli tylko akurat ktoś od nich startuje.

    Ja też, oczywiście tych kilka razy w życiu, kiedy kalałem się
    głosowaniem. Traktuję to jak symbol jednak...

    > Nie zakopuj tak szybko miecza... trzeba czerwonych pogonić w diabły. Na
    > emeryturę i tak już nie liczę ale może mój synek mógłby mięc szansę na
    > swoją... kiedyś tam.

    A jednak, szkoda pary. Trzeba pracować u podstaw, gonić czerwonych tym,
    czego sami nigdy nie posiądą - wzgardą ich pseudowartości, humanizmem i
    zadowoleniem z życia.
    Zostawić tę użerającą się bandę i iść w góry - bezcenne...

    --
    pozdrawia Adam
    /...i żeby każdy miał lizaka i watę z cukru bym chciał!/