eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowa"Pozyczyli" sobie jego zdjecie i zglosili sprawe do prokuraturyRe: "Pozyczyli" sobie jego zdjecie i zglosili sprawe do prokuratury
  • Data: 2010-10-21 16:29:30
    Temat: Re: "Pozyczyli" sobie jego zdjecie i zglosili sprawe do prokuratury
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakub Jewuła wrote:

    > Wszelkie - ot, zwykly widoczek jakich tysiac.

    > Bzdura. Odpowiada ten kto cos zrobil.
    >
    > Wyobraz sobie sytucje - zanosisz do naprawy zelazko.
    > Naprawiacz z nudy dusi kablem od tego zelazka swojego kolege.
    > Ty za to odpowiadasz? ;)

    ale może sie okazać że będziesz miał problemy jak facet ci odda to żelazko a
    policja u ciebie znajdzie na nim fragmenty skóry ofiary.

    To tak jak z nieświadomą paserka, kupujesz od firmy na fakturę monitor a za
    pół roku przyłazi policja i dostajesz wezwanie jako oskarżony o paserstwo.

    > Kandydatka z pewnoscia nie zlecila "zrobcie mi strone zbierajac
    > zdjecia z sieci bez pytania autorow" wiec nie odpowiada za ew.
    > naruszenia prawa przez wykonawce.

    prawdopodobnie kazała zrobic tanio i zatrudniła znajomą firmę.