-
11. Data: 2010-01-13 17:10:40
Temat: Re: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>
MM pisze:
> A masz lepsza ofertę ? Z chęcią ją przeanalizuje.
Nie wiem czy lepsza ale tak na szybko to by było:
abo: 30, 50, 75, 100, 150, 200, 300
płaska stawka za minutę do wszystkich 0,16zł netto bez względu na
wybrany pakiet kwotowy (również w pakietach na konto) lub stawka
dzielona do sieci/poza sieć 0,12/0,19zł netto bez względu na wybrany
pakiet kwotowy (również w pakietach na konto)
Masz pytania to dzwoń.
--
Florian Marzejewski
bezpieczenstwo-osobiste.com
+48 607 600 027
-
12. Data: 2010-01-13 18:26:18
Temat: Re: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>
Z ciekawych usług zapomniałem dodać, że za 5zł netto Abonent może
bezterminowo aktywować promocyjną usługę ,,Bezpłatne połączenia w ramach
konta" (,,Usługa") umożliwiającą bezpłatne połączenia z numerami na
koncie abonenckim, do którego jest przypisana karta SIM, dla której
aktywowano Usługę
--
Florian Marzejewski
bezpieczenstwo-osobiste.com
+48 607 600 027
-
13. Data: 2010-01-13 20:17:19
Temat: Re: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
Od: "Dan W" <m...@w...pl>
Użytkownik "MM" <p...@r...maksymilian.com> napisał w wiadomości
news:hik7d6$i01$1@news.onet.pl...
> Po kontakcie dwiema osobami z Play w sprawie zakupu 200 aktywacji na firmę
> wiem jedno....NIE.
> Jak to możliwe żeby jakieś dzieci dzwoniła do klienta i bez pytania
> zwracają się do klienta:
> - na TY,
> - że dzwonią w sprawie jakieś oferty, nie znając biegu wcześniejszej
> sprawy,
> - proponując "dryndnąć" później.
> - i wychodzi założenia, że informując mnie że dzwoni z Play zwalnia ją z
> kultury z przedstawienia się z imienia i nazwiska.
>
> matko boska, skąd ta firma takich kretynów bierze.
>
> Max
Kilka razy korzystałem z numeru *600, zawsze osoba odbierająca przedstawiała
się i pytała w jakiej sprawie dzwonię. Jak zawsze zwracam się przez "proszę
Pani/proszę Pana" i nigdy nie odpowiedziano mi na "Ty". A jeśli chodzi o
rachunek za kilka telefonów, które przeniosłem do nich z plusa to jest mniej
więcej o połowę niższy :-)
Pozdrawiam Daniel
-
14. Data: 2010-01-13 20:32:22
Temat: Re: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
On 2010-01-13 17:20, MM wrote:
> On 01/13/2010 03:27 PM, Flo wrote:
>
>> Z tyloma aktywacjami chciałeś do Play'a iść?
>
> A masz lepsza ofertę ? Z chęcią ją przeanalizuje.
>
Ja Ciebie bardzo uprzejmie przepraszam, ale przy 200 aktywkach, to na
początek powinieneś sobie czerwony dywan zażyczyć :-)
Więc albo osoba załatwiająca sprawy jest d***, albo to są wirtualne 200
aktywacji.
-
15. Data: 2010-01-13 20:49:18
Temat: Re: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
Od: MM <m...@p...change.hand>
On 01/13/2010 09:17 PM, Dan W wrote:
> Kilka razy korzystałem z numeru *600, zawsze osoba odbierająca przedstawiała
> się i pytała w jakiej sprawie dzwonię. Jak zawsze zwracam się przez "proszę
> Pani/proszę Pana" i nigdy nie odpowiedziano mi na "Ty".
Ja nic nie pisałem o *600 bo też nie spotkałem się tam z TYkaniem do
klienta. Czego nie można powiedzieć o *500 :-)
> A jeśli chodzi o
> rachunek za kilka telefonów, które przeniosłem do nich z plusa to jest mniej
> więcej o połowę niższy :-)
Z tym się zgadzam, szczególnie że najważniejsze są minuty wewnątrz sieci
i do stacjonarnych w naszym wypadku.Jednak ilość minut do pozostałych
też jest zdecydowanie większa niż u konkurencji.
Max
-
16. Data: 2010-01-13 20:56:28
Temat: Re: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
Od: MM <m...@p...change.hand>
On 01/13/2010 09:32 PM, Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:
> Ja Ciebie bardzo uprzejmie przepraszam, ale przy 200 aktywkach, to na
> początek powinieneś sobie czerwony dywan zażyczyć :-)
Nic takiego nie oczekuje. Ale nie jestem już w tym wieku żeby młode
osoby ze mną rozmawiały jak rówieśnikiem.
> Więc albo osoba załatwiająca sprawy jest d***, albo to są wirtualne 200
> aktywacji.
Oczywiście że są wirtualne bo czekałem na ofertę od wszystkich
operatorów. Potem przedstawienie oferty dyrekcji, zatwierdzenie przez
dział zamówień itd. Zależnie od końcowej oferty zostanie zakupione dla
pracowników od 140 do 200 numerów, które zastąpią telefony stacjonarne.
Nie będę się rozpisywał już dlaczego i po co takie działanie.
Max
-
17. Data: 2010-01-13 21:15:46
Temat: Re: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
On 2010-01-13 21:56, MM wrote:
>
> Oczywiście że są wirtualne bo czekałem na ofertę od wszystkich
> operatorów. Potem przedstawienie oferty dyrekcji, zatwierdzenie przez
> dział zamówień itd. Zależnie od końcowej oferty zostanie zakupione dla
> pracowników od 140 do 200 numerów, które zastąpią telefony stacjonarne.
> Nie będę się rozpisywał już dlaczego i po co takie działanie.
Przy takich założeniach, to na wstępie powinieneś dostać oferty typu:
abo 50 zł, połaczenie na komórki max. 20 gr, na stacjonarne max 10 gr,
wszystko rozliczane z abo, połączenia między własnymi numerami
bezpłatne. W erze dodatkowo numer stacjonarny :)
W następnym kroku wzywasz poszczególnych przedstawicieli, pokazujesz im
fragmenty oferty konkurencji i czekasz na "satysfakcjonującą" poprawkę
do pierwotnej oferty.
-
18. Data: 2010-01-13 22:22:59
Temat: Re: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
Od: "Dan W" <m...@w...pl>
Użytkownik "MM" <m...@p...change.hand> napisał w wiadomości
news:hilbp7$sbo$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> On 01/13/2010 09:17 PM, Dan W wrote:
>
>> Kilka razy korzystałem z numeru *600, zawsze osoba odbierająca
>> przedstawiała
>> się i pytała w jakiej sprawie dzwonię. Jak zawsze zwracam się przez
>> "proszę
>> Pani/proszę Pana" i nigdy nie odpowiedziano mi na "Ty".
>
> Ja nic nie pisałem o *600 bo też nie spotkałem się tam z TYkaniem do
> klienta. Czego nie można powiedzieć o *500 :-)
>
>> A jeśli chodzi o
>> rachunek za kilka telefonów, które przeniosłem do nich z plusa to jest
>> mniej
>> więcej o połowę niższy :-)
>
> Z tym się zgadzam, szczególnie że najważniejsze są minuty wewnątrz sieci i
> do stacjonarnych w naszym wypadku.Jednak ilość minut do pozostałych też
> jest zdecydowanie większa niż u konkurencji.
>
> Max
Przy
W play dostałem nie tylko między numerami wewnątrz sieci ale do wszystkich w
play i na stacjonarne 3000 min miesięcznie przy abo za 50 zł netto -
praktycznie nie do wygadania :)
http://dlafirm.playmobile.pl/pl/oferta/Promocje/umow
a-bez-telefonu/index.html
pozdrawiam Daniel
-
19. Data: 2010-01-13 23:44:23
Temat: Re: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
Od: MM <m...@p...change.hand>
On 01/13/2010 10:15 PM, Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:
> W następnym kroku wzywasz poszczególnych przedstawicieli, pokazujesz im
> fragmenty oferty konkurencji i czekasz na "satysfakcjonującą" poprawkę
> do pierwotnej oferty.
Takie ruch to oczywista sprawa, by doszlifować ofertę.
Max
-
20. Data: 2010-01-14 07:22:42
Temat: Re: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>
Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
> Przy takich założeniach, to na wstępie powinieneś dostać oferty typu:
> abo 50 zł, połaczenie na komórki max. 20 gr, na stacjonarne max 10 gr,
> wszystko rozliczane z abo, połączenia między własnymi numerami
> bezpłatne.
Czyli prawie to co napisałem z tym, że u nas (Plus) wysokość abo jest
bez znaczenia. W każdym abo z przedziału 30-300zł stawki są takie same i
dodatkowo abonamenty można wrzucić w konto czyli wszyscy wspólnie
korzystają ze wszystkich środków z możliwością ustawienia dla
poszczególnych numerów limitów na połączenia wychodzące poza numery
firmowe (połączenia pomiędzy numerami na koncie pomimo blokady nadal
można wykonywać).
Długo można by pisać dlatego rzadko to robię. Zazwyczaj kontakt
osobisty, a w ostateczności telefon.
--
Florian Marzejewski
bezpieczenstwo-osobiste.com
+48 607 600 027