eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPoziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowegoRe: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix
    .pl!newsfeed00.sul.t-online.de!newsfeed01.sul.t-online.de!t-online.de!zen.net.u
    k!dedekind.zen.co.uk!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!atlanti
    s.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: MM <m...@p...change.hand>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
    Date: Wed, 13 Jan 2010 21:49:18 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 18
    Message-ID: <hilbp7$sbo$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    References: <hik7d6$i01$1@news.onet.pl> <hil9oh$3rl$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: aanb47.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1263415911 29048 83.5.83.47 (13 Jan 2010 20:51:51
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Jan 2010 20:51:51 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.1.5) Gecko/20091204
    Thunderbird/3.0
    In-Reply-To: <hil9oh$3rl$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:987260
    [ ukryj nagłówki ]

    On 01/13/2010 09:17 PM, Dan W wrote:

    > Kilka razy korzystałem z numeru *600, zawsze osoba odbierająca przedstawiała
    > się i pytała w jakiej sprawie dzwonię. Jak zawsze zwracam się przez "proszę
    > Pani/proszę Pana" i nigdy nie odpowiedziano mi na "Ty".

    Ja nic nie pisałem o *600 bo też nie spotkałem się tam z TYkaniem do
    klienta. Czego nie można powiedzieć o *500 :-)

    > A jeśli chodzi o
    > rachunek za kilka telefonów, które przeniosłem do nich z plusa to jest mniej
    > więcej o połowę niższy :-)

    Z tym się zgadzam, szczególnie że najważniejsze są minuty wewnątrz sieci
    i do stacjonarnych w naszym wypadku.Jednak ilość minut do pozostałych
    też jest zdecydowanie większa niż u konkurencji.

    Max

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: