-
1. Data: 2010-01-13 10:31:01
Temat: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
Od: MM <p...@r...maksymilian.com>
Po kontakcie dwiema osobami z Play w sprawie zakupu 200 aktywacji na
firmę wiem jedno....NIE.
Jak to możliwe żeby jakieś dzieci dzwoniła do klienta i bez pytania
zwracają się do klienta:
- na TY,
- że dzwonią w sprawie jakieś oferty, nie znając biegu wcześniejszej
sprawy,
- proponując "dryndnąć" później.
- i wychodzi założenia, że informując mnie że dzwoni z Play zwalnia ją z
kultury z przedstawienia się z imienia i nazwiska.
matko boska, skąd ta firma takich kretynów bierze.
Max
-
2. Data: 2010-01-13 11:01:07
Temat: Re: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play=?ISO-8859-2?Q?dla_klienta_biznesowego?=
Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>
MM wrote:
> Po kontakcie dwiema osobami z Play w sprawie zakupu 200 aktywacji na
> firmę wiem jedno....NIE. Jak to możliwe żeby jakieś dzieci dzwoniła do
> klienta i bez pytania zwracają się do klienta: - na TY,
Taki target.
> - że dzwonią w sprawie jakieś oferty, nie znając biegu wcześniejszej
> sprawy, - proponując "dryndnąć" później.
To akurat jest u wszystkich.
> - i wychodzi założenia, że informując mnie że dzwoni z Play zwalnia ją
> z kultury z przedstawienia się z imienia i nazwiska.
To nie "kurturwa" tylko podstawy, ale patrz punkt 1: taki target.
> matko boska, skąd ta firma takich kretynów bierze.
Ciężko pracuje, żeby takich znaleźć. To celowe.
Jakub
-
3. Data: 2010-01-13 13:29:48
Temat: Re: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
Od: "Pszemol" <P...@P...com>
"MM" <p...@r...maksymilian.com> wrote in message
news:hik7d6$i01$1@news.onet.pl...
> Po kontakcie dwiema osobami z Play w sprawie zakupu 200 aktywacji na firmę
> wiem jedno....NIE.
> Jak to możliwe żeby jakieś dzieci dzwoniła do klienta i bez pytania
> zwracają się do klienta:
> - na TY,
> - że dzwonią w sprawie jakieś oferty, nie znając biegu wcześniejszej
> sprawy,
> - proponując "dryndnąć" później.
> - i wychodzi założenia, że informując mnie że dzwoni z Play zwalnia ją z
> kultury z przedstawienia się z imienia i nazwiska.
Taki mają unikalny styl... Ale kiedy ja dzwoniłem do nich w swojej
sprawie i zacząłem normalnie "Czy może mi pani sprawdzić..."
to panienka wyjaśniła że "my w Playu mówimy sobie na TY,
czy mogę Ci mówić na Ty" - no i ja OK, ale i tak parę jeszcze razy
"wyrwało" mi się pani... :-) Generalnie takie spoufalenie się jest
dosyć unikalne i zaskakujące. Jak widać nie do wszystkich przemawia :-)
> matko boska, skąd ta firma takich kretynów bierze.
Dlaczego obrażasz ludzi, których nawet nie znasz?
Oni mają odgórnie przykazane zwracać się do klientów per ty.
-
4. Data: 2010-01-13 14:03:27
Temat: Re: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
Od: "rafi" <s...@k...pl>
Użytkownik "MM" <p...@r...maksymilian.com> napisał w wiadomości
news:hik7d6$i01$1@news.onet.pl...
> Po kontakcie dwiema osobami z Play w sprawie zakupu 200 aktywacji na firmę
> wiem jedno....NIE.
> Jak to możliwe żeby jakieś dzieci dzwoniła do klienta i bez pytania
> zwracają się do klienta:
> - na TY,
jestes pewny ze dzoniłes na infolinie klientów biznesowych?
ja dzwoniąc na numer 790 600 600 lub *600 nigdy nie miałem sytuacji
zwaracania się do mnie na ty
byc moze na infolilini klientów indywidualnych 790 500 500 lub *500 są takie
praktyki
-
5. Data: 2010-01-13 14:08:03
Temat: Re: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
Od: MM <m...@p...change.hand>
On 01/13/2010 03:03 PM, rafi wrote:
> jestes pewny ze dzoniłes na infolinie klientów biznesowych?
> ja dzwoniąc na numer 790 600 600 lub *600 nigdy nie miałem sytuacji
> zwaracania się do mnie na ty
Nie ja dzwoniłem tylko Play do mnie po złożeniu raz wniosku przez
stronę, a drugi raz przesłaniu oferty mailowej.
Max
-
6. Data: 2010-01-13 14:13:28
Temat: Re: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
Od: MM <m...@p...change.hand>
On 01/13/2010 02:29 PM, Pszemol wrote:
>> matko boska, skąd ta firma takich kretynów bierze.
>
> Dlaczego obrażasz ludzi, których nawet nie znasz?
> Oni mają odgórnie przykazane zwracać się do klientów per ty.cznie brzydko z mo
Faktycznie brzydko z mojej strony.
Mam dodatkowo prywatne telefony też w Play i tutaj nie czepiam się już
samego Ty po rozumiem ich nakazy.Tylko jakości obsługi lub jej
brak...ale to już inna bajka i inny temat.
Max
-
7. Data: 2010-01-13 14:27:05
Temat: Re: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>
MM pisze:
> Po kontakcie dwiema osobami z Play w sprawie zakupu 200 aktywacji na
> firmę wiem jedno....NIE.
Z tyloma aktywacjami chciałeś do Play'a iść?
łoo matko
--
Florian Marzejewski
bezpieczenstwo-osobiste.com
+48 607 600 027
-
8. Data: 2010-01-13 15:13:22
Temat: Re: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał
> Taki mają unikalny styl... Ale kiedy ja dzwoniłem do nich w
> swojej
> sprawie i zacząłem normalnie "Czy może mi pani sprawdzić..."
> to panienka wyjaśniła że "my w Playu mówimy sobie na TY,
> czy mogę Ci mówić na Ty" - no i ja OK, ale i tak parę jeszcze
> razy
> "wyrwało" mi się pani... :-) Generalnie takie spoufalenie się
> jest
> dosyć unikalne i zaskakujące. Jak widać nie do wszystkich
> przemawia :-)
Pszemolu, ale przeciez Ty od lat w usiech - do wszystkich przez
mister/sir ?
>> matko boska, skąd ta firma takich kretynów bierze.
>
> Dlaczego obrażasz ludzi, których nawet nie znasz?
> Oni mają odgórnie przykazane zwracać się do klientów per ty.
Skad firma takiego kretyna wziela i to od razu na wysokie
stanowisko :-)
No dobra, my tu obrazamy, a moze on realizuje plan sprzedazy w 200%
:-)
J.
-
9. Data: 2010-01-13 15:51:12
Temat: Re: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
Od: "brum" <b...@o...eu>
> Z tyloma aktywacjami chciałeś do Play'a iść?
> łoo matko
na razie faktycznie "łoo", ale za jakis czas - kto wie
poziom obslugi zenujacy, ale niektorym to nie przeszkadza, licza sie stawki
wysoki poziom doradcow i doradcooff innych operatorow slono kosztuje, a plej
po zalatwieniu krotkiej listy naprawde potrzebnych rzeczy dla biznesu bedzie
zbieral zniwo na rynku
-
10. Data: 2010-01-13 16:20:43
Temat: Re: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
Od: MM <m...@p...change.hand>
On 01/13/2010 03:27 PM, Flo wrote:
> Z tyloma aktywacjami chciałeś do Play'a iść?
A masz lepsza ofertę ? Z chęcią ją przeanalizuje.
Max