  • 21. Data: 2010-01-14 07:26:02
    Temat: Re: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Dan W pisze:

    > W play dostałem nie tylko między numerami wewnątrz sieci ale do wszystkich w
    > play i na stacjonarne 3000 min miesięcznie przy abo za 50 zł netto -
    > praktycznie nie do wygadania :)

    Prz założeniu, że często dzwonisz do Play lub na stacjonarne.
    Teraz przelicz ofertę jeśli okazuje się, że do Play masz tylko
    maksymalnie 20% ruchu, a reszta do pozostałych operatorów komórkowych.

    --
    Florian Marzejewski
    bezpieczenstwo-osobiste.com

  • 22. Data: 2010-01-14 08:04:12
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-01-14 08:22, Flo wrote:

    > Czyli prawie to co napisałem z tym, że u nas (Plus) wysokość abo jest
    > bez znaczenia. W każdym abo z przedziału 30-300zł stawki są takie same i
    > dodatkowo abonamenty można wrzucić w konto czyli wszyscy wspólnie
    > korzystają ze wszystkich środków z możliwością ustawienia dla
    > poszczególnych numerów limitów na połączenia wychodzące poza numery
    > firmowe (połączenia pomiędzy numerami na koncie pomimo blokady nadal
    > można wykonywać).

    Tak, tyle że przy odpowiednich negocjacjach te stawki możesz zbić. O
    kilkadziesiąt % :-)

  • 23. Data: 2010-01-14 08:10:47
    Od: Flo <f...@N...gazeta.pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > Tak, tyle że przy odpowiednich negocjacjach te stawki możesz zbić. O
    > kilkadziesiąt % :-)

    Przy stawce 0,16 ile można zbić?
    0,01, 0,02zł?
    No i jest jeszcze opcja wspólnego konta czyli wszystkie środki idą na
    wspólne konto abonenckie i wszyscy z tego korzystają.

  • 24. Data: 2010-01-14 10:14:46
    Od: "gr" <grafik(no spammm)@mbpress.pl>

    > - że dzwonią w sprawie jakieś oferty, nie znając biegu wcześniejszej
    > sprawy,
    > - proponując "dryndnąć" później.
    > - i wychodzi założenia, że informując mnie że dzwoni z Play zwalnia ją z
    > kultury z przedstawienia się z imienia i nazwiska.

    witam
    no właśnie w "obsłudze firmowej" *600 w Paly nikt nigdy do mnie jeszcze per
    "ty" ie powiedział...
    i w zasadzie jeszcze nigdy (od 2 lat) nie miałem problemu z załatwieniem
    czego via *600,
    natomiast w Plusie - to kanał, z wszystkim do przedstawiciela albo do
    salonu, za tydzień albo stac cały dzien w kolejce...
    pozdr.
    gr

  • 25. Data: 2010-01-14 20:42:58
    Od: "Dan W" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Teraz przelicz ofertę jeśli okazuje się, że do Play masz tylko maksymalnie
    > 20% ruchu, a reszta do pozostałych operatorów komórkowych.

    Akurat myślałem o tych 3000 minut do play i stacjonarnych zamiast dodatkowo
    płacić za usługę "system plus" czyli rozmowy z telefonami w ramach jednego
    konta. My jako wspólnicy najwięcej rozmawiamy ze sobą a 380 minut do innych
    wystarcza, wcześniej w plusie realizacja tylu połączeń kosztowała łącznie ok
    2 razy więcej. Pozdrawiam Daniel

  • 26. Data: 2010-01-14 21:41:52
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Dlaczego obrażasz ludzi, których nawet nie znasz?
    > Oni mają odgórnie przykazane zwracać się do klientów per ty.

    Znaczy bozia im nakazała ?

  • 27. Data: 2010-01-16 04:55:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "op23" <o...@r...pl> wrote in message news:hio396$uti$1@achot.icm.edu.pl...

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Znaczy bozia im nakazała ?

    Panienka "konsultantka", która odbiera Twój telefon ma
    przykazane nie od bozi tylko od jej przełożonej/przełożonego.
    Stosuje się do polityki/regulaminu firmy w której pracuje.

  • 28. Data: 2010-01-16 04:59:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał
    >
    > Pszemolu, ale przeciez Ty od lat w usiech - do wszystkich przez mister/sir
    > ?

    W polskich warunkach jest to, przyznaj, nowatorskie...

    ??
    Gdzie to wysokie stanowisko??

  • 29. Data: 2010-01-16 23:30:18
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com>

    > Panienka "konsultantka", która odbiera Twój telefon ma
    > przykazane nie od bozi tylko od jej przełożonej/przełożonego.
    > Stosuje się do polityki/regulaminu firmy w której pracuje.

    A co to kogo obchodzi ?!

  • 30. Data: 2010-01-17 17:19:50
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 15 Jan 2010 22:59:08 -0600, Pszemol wrote:

    >W polskich warunkach jest to, przyznaj, nowatorskie...

    Mnei tylko dziwi, ze Ciebie to dziwi :-)

    >??
    >Gdzie to wysokie stanowisko??

    Ktos przeciez tej mlodziezy w BOK musial nakazac ze z klientem
    rozmawiamy na "Ty" :-)

    J.