eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPoziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowegoRe: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
    Date: Wed, 13 Jan 2010 07:29:48 -0600
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 25
    Message-ID: <h...@p...onet.pl>
    References: <hik7d6$i01$1@news.onet.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    NNTP-Posting-Host: gw.petrovend.com
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1263389655 21606 204.248.56.195 (13 Jan 2010 13:34:15 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Jan 2010 13:34:15 +0000 (UTC)
    X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
    In-Reply-To: <hik7d6$i01$1@news.onet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:987227
    [ ukryj nagłówki ]

    "MM" <p...@r...maksymilian.com> wrote in message
    news:hik7d6$i01$1@news.onet.pl...
    > Po kontakcie dwiema osobami z Play w sprawie zakupu 200 aktywacji na firmę
    > wiem jedno....NIE.
    > Jak to możliwe żeby jakieś dzieci dzwoniła do klienta i bez pytania
    > zwracają się do klienta:
    > - na TY,
    > - że dzwonią w sprawie jakieś oferty, nie znając biegu wcześniejszej
    > sprawy,
    > - proponując "dryndnąć" później.
    > - i wychodzi założenia, że informując mnie że dzwoni z Play zwalnia ją z
    > kultury z przedstawienia się z imienia i nazwiska.

    Taki mają unikalny styl... Ale kiedy ja dzwoniłem do nich w swojej
    sprawie i zacząłem normalnie "Czy może mi pani sprawdzić..."
    to panienka wyjaśniła że "my w Playu mówimy sobie na TY,
    czy mogę Ci mówić na Ty" - no i ja OK, ale i tak parę jeszcze razy
    "wyrwało" mi się pani... :-) Generalnie takie spoufalenie się jest
    dosyć unikalne i zaskakujące. Jak widać nie do wszystkich przemawia :-)

    > matko boska, skąd ta firma takich kretynów bierze.

    Dlaczego obrażasz ludzi, których nawet nie znasz?
    Oni mają odgórnie przykazane zwracać się do klientów per ty.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: