eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPoziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowegoRe: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
  • Data: 2010-01-13 20:17:19
    Temat: Re: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
    Od: "Dan W" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "MM" <p...@r...maksymilian.com> napisał w wiadomości
    news:hik7d6$i01$1@news.onet.pl...
    > Po kontakcie dwiema osobami z Play w sprawie zakupu 200 aktywacji na firmę
    > wiem jedno....NIE.
    > Jak to możliwe żeby jakieś dzieci dzwoniła do klienta i bez pytania
    > zwracają się do klienta:
    > - na TY,
    > - że dzwonią w sprawie jakieś oferty, nie znając biegu wcześniejszej
    > sprawy,
    > - proponując "dryndnąć" później.
    > - i wychodzi założenia, że informując mnie że dzwoni z Play zwalnia ją z
    > kultury z przedstawienia się z imienia i nazwiska.
    >
    > matko boska, skąd ta firma takich kretynów bierze.
    >
    > Max
    Kilka razy korzystałem z numeru *600, zawsze osoba odbierająca przedstawiała
    się i pytała w jakiej sprawie dzwonię. Jak zawsze zwracam się przez "proszę
    Pani/proszę Pana" i nigdy nie odpowiedziano mi na "Ty". A jeśli chodzi o
    rachunek za kilka telefonów, które przeniosłem do nich z plusa to jest mniej
    więcej o połowę niższy :-)

    Pozdrawiam Daniel


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: