eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPoziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowegoRe: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
  • Data: 2010-01-13 22:22:59
    Temat: Re: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
    Od: "Dan W" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "MM" <m...@p...change.hand> napisał w wiadomości
    news:hilbp7$sbo$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > On 01/13/2010 09:17 PM, Dan W wrote:
    >
    >> Kilka razy korzystałem z numeru *600, zawsze osoba odbierająca
    >> przedstawiała
    >> się i pytała w jakiej sprawie dzwonię. Jak zawsze zwracam się przez
    >> "proszę
    >> Pani/proszę Pana" i nigdy nie odpowiedziano mi na "Ty".
    >
    > Ja nic nie pisałem o *600 bo też nie spotkałem się tam z TYkaniem do
    > klienta. Czego nie można powiedzieć o *500 :-)
    >
    >> A jeśli chodzi o
    >> rachunek za kilka telefonów, które przeniosłem do nich z plusa to jest
    >> mniej
    >> więcej o połowę niższy :-)
    >
    > Z tym się zgadzam, szczególnie że najważniejsze są minuty wewnątrz sieci i
    > do stacjonarnych w naszym wypadku.Jednak ilość minut do pozostałych też
    > jest zdecydowanie większa niż u konkurencji.
    >
    > Max
    Przy

    W play dostałem nie tylko między numerami wewnątrz sieci ale do wszystkich w
    play i na stacjonarne 3000 min miesięcznie przy abo za 50 zł netto -
    praktycznie nie do wygadania :)
    http://dlafirm.playmobile.pl/pl/oferta/Promocje/umow
    a-bez-telefonu/index.html

    pozdrawiam Daniel



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: