eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPoziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowegoRe: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
  • Data: 2010-01-13 20:49:18
    Temat: Re: Poziom obsługi przedsprzedażowy Play dla klienta biznesowego
    Od: MM <m...@p...change.hand> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 01/13/2010 09:17 PM, Dan W wrote:

    > Kilka razy korzystałem z numeru *600, zawsze osoba odbierająca przedstawiała
    > się i pytała w jakiej sprawie dzwonię. Jak zawsze zwracam się przez "proszę
    > Pani/proszę Pana" i nigdy nie odpowiedziano mi na "Ty".

    Ja nic nie pisałem o *600 bo też nie spotkałem się tam z TYkaniem do
    klienta. Czego nie można powiedzieć o *500 :-)

    > A jeśli chodzi o
    > rachunek za kilka telefonów, które przeniosłem do nich z plusa to jest mniej
    > więcej o połowę niższy :-)

    Z tym się zgadzam, szczególnie że najważniejsze są minuty wewnątrz sieci
    i do stacjonarnych w naszym wypadku.Jednak ilość minut do pozostałych
    też jest zdecydowanie większa niż u konkurencji.

    Max

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: