eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPoziom naładowania akumulatoraRe: Poziom naładowania akumulatora
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news.uzoreto.com!aioe.org!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Poziom naładowania akumulatora
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5f76e23c$0$17347$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5f781431$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    <5f785d34$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
    <rlbmt1$7dh$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f79815b$0$17344$65785112@news.neostrada.pl>
    <rlc2rk$e1m$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f79ec43$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    <rledsl$toa$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f7b13c9$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <rlf51a$e9s$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f7b1e6a$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <rlf86g$gar$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f7b37d1$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    <rlh136$p6e$2$Cav@news.chmurka.net>
    <5f7c0b57$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <rlh2g9$qaf$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f7c17cc$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <rlhbl6$9s$1$Cav@news.chmurka.net>
    <5f7c36a9$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <rlhdi8$1f5$1$Cav@news.chmurka.net>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Tue, 6 Oct 2020 12:33:57 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:68.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/68.12.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <rlhdi8$1f5$1$Cav@news.chmurka.net>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 78
    Message-ID: <5f7c4815$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.53.118.49
    X-Trace: 1601980437 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 517 80.53.118.49:50913
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 4918
    X-Received-Body-CRC: 1469272675
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2685838
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2020-10-06 o 11:31, Cavallino pisze:
    > W dniu 06-10-2020 o 11:19, cef pisze:
    >> W dniu 2020-10-06 o 10:59, Cavallino pisze:
    >>> W dniu 06-10-2020 o 09:07, cef pisze:
    >>>
    >>>>>>> I zazwyczaj w ramach tego przeglądu nie jest sprawdzane jak aku
    >>>>>>> się ładuje, a jak się rozładowuje, czyli sprawność układu ładowania.
    >>>>>>> To trzeba osobno zlecić i osobno zapłacić.
    >>>>>>
    >>>>>> Być może u Ciebie nie sprawdzają.
    >>>>>
    >>>>> A gdzie sprawdzają w standardzie?
    >>>>> Podaj adres stacji i model, zadzwonię i zweryfikuję zakres przeglądu.
    >>>>
    >>>> Ależ proszę tu byłem z tym ostatnim przeglądem
    >>>> https://motorpolwroclaw.pl
    >>>
    >>> Zadzwoniłem i potwierdzili moje przypuszczenia.
    >>> W ramach przeglądu, oprócz stopnia BIEŻĄCEGO naładowania aku, nie
    >>> sprawdzają nic więcej, chyba że komp wyrzuca jakieś błędy z tym
    >>> związane.
    >>>
    >>> Możesz im oczywiście zlecić diagnozę, dlaczego akumulator jest
    >>> naładowany słabo, wtedy będą mierzyć poziomy ładowania w różnych
    >>> sytuacjach, ale to jest osobna usługa, dodatkowo płatna.
    >>>
    >>> Co potwierdza, że tak jak podejrzewałem, kłamałeś podczas dzisiejszej
    >>> zmiany frontu o 180 stopni i samochód sprawdzany pod kątem
    >>> prawidłowego ładowania nie był.
    >>
    >> Nawet się nie dodzwoniłeś a co dopiero, żebyś coś wiedział.
    >
    > ROTFL !!!!
    > Niezły klient jesteś, teraz na dodatek wiesz lepiej ode mnie, czy i z
    > kim rozmawiałem?
    >
    > Zarzucasz mi kłamstwo?
    > No to mylisz mnie z sobą.
    >
    > BTW: Wiesz, że oszczerstwo jest karalne?

    Otóż zadzwoniłem tam i wypytałem o to, o co Ty
    miałeś zapytać. Nie było żadnego konsultanta
    od ręki, więc serwis sam oddzwonił od mnie
    po kilku minutach i ustaliłem co i w jaki sposób jest sprawdzane w tym
    zakresie,
    a czego byłem pewny przed dzwonieniem tam.
    Gdybyś tam pytał, to byś wiedział
    (a już na pewno co innego byś napisał)
    Na 100% nie mogę stwierdzić, że nie dzwoniłeś,
    ale piszesz tak, że wrażenie pozostawiasz takie, że nie dzwoniłeś.
    Mogę napisac tam maila, żeby sprawdzili czy dziś w godz 8.00- 12.30
    ktoś oprócz mnie dzwonił i pytał o podobne sprawy :-)


    >> Nawet odczyt ze sterownika jest sprawdzeniem gdybyś myślał,
    >> że z miernikem latają.
    >
    > Patrz - to sami nie wiedzą, że sprawdzają coś, o czym mówią że nie
    > sprawdzają? ;-)
    > Przestań już się kompromitować, od początku widać że KOLEJNY RAZ nie
    > masz zielonego pojęcia w temacie o którym się wypowiadasz.
    > Ale pienisz się jak woda w kiblu i jeszcze oszczerstwami rzucasz,
    > zamiast przeprosić za kłamstwa.
    >
    > PLONK WARNING - gdybyś postanowił utrzymać ten ton....

    Przedstawiłem mistrzowi zmiany skąd w ogóle moje zainteresowanie takim
    tematem
    i wyjaśnił mi jakie parametry się odczytuje po podłączeniu do kolejnych
    sterowników
    i jakie są filtry odchyłek do wnikania w głębszą diagnozę.
    Wskazuje to bardziej, że Ty nie wiesz o czym piszesz i jak się sprawdza
    czy ładowanie jest poprawne.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: