  • Data: 2020-10-07 10:31:50
    Temat: Re: Poziom naładowania akumulatora
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Co to za auto?
    > BDU zazwyczaj ma za zadanie odłączyć żródło napięcia w sytuacji
    > awaryjnej (aby zminimalizować ryzyko pożaru).
    > U Ciebie objawy takie jak przy zaśniedziałych klemach na aku...

    Megane III dci
    Było może 0,6V różnicy, nie więcej. Klemy nie miały wykwitów (mogłem
    odkręcić i sprawdzić od wewnątrz). Różnicę w napięciu wytłumaczyłem
    sobie jako efekt działania tej puszki, przez która przechodzi kabel
    prądowy.

    Skoro BDU jest tylko dla bezpieczęństwa i odłaczania zasilania po np
    wypadku, a klemy były czyste, to może w niej styki też śniedzieją?

    Kilka zim już za mną, odpalanie zawsze bezproblemowe i oby tak pozostało :D

    --
    viktorius