  • 1. Data: 2018-08-23 22:01:11
    Temat: Poziom intelektualny TIR-owców.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    Jednak to prawda, że na kierowców TIR-ów idą ci, którzy ze względu na
    niski poziom intelektualny nie potrafią znaleźć pracy w innym zawodzie.

  • 2. Data: 2018-08-23 22:37:30
    Temat: Re: Poziom intelektualny TIR-owców.
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-08-23 o 22:01, Uzytkownik pisze:
    > Jednak to prawda, że na kierowców TIR-ów idą ci, którzy ze względu na
    > niski poziom intelektualny nie potrafią znaleźć pracy w innym zawodzie.

    Wiesz z autopsji?
    Niczym nie uzasadniasz.

  • 3. Data: 2018-08-24 08:06:05
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-08-23 o 22:37, t-1 pisze:

    > Wiesz z autopsji?
    > Niczym nie uzasadniasz.

    Jest dawna droga ekspresowa, przebudowywana na autostradę. Dwa pasy
    ruchu w każdym kierunku + pas awaryjny.

    Codziennie jeżdżę tą drogą do domu. Tą drogą przejeżdża się całe miasto
    i jakieś 2 km od miasta jest zjazd na drogę poprzeczną i na most. Drogę,
    którą codziennie wraca do domu spora ilość mieszkańców na okoliczne
    osiedla. Kilka kilometrów dalej na ekspresówce budowany jest węzeł
    autostradowy i obwodnica. Ruch jest tam zwężony do jednego pasa. Z tego
    powodu powstaje kilkukilometrowy korek.

    Niestety codziennie powtarza się ten sam scenariusz. TIR-owcy blokują
    pasy ruchu jako samozwańczy regulatorzy ruchu. Lewy pas pusty kilka
    kilometrów, a debile jadą w żółwim tempie blokując wszystkie trzy pasy
    ruchu tzn. dwa pasy ruchu oraz pas awaryjny. Reakcją innych kierowców
    jest przedwczesne wciskanie się na prawy pas. Miejscowi wykorzystują pas
    awaryjny, aby dojechać do jednego z 3 zjazdów w kierunku osiedli
    mieszkalnych. Niestety codziennie debile w TIR-ach celowo blokują ten
    pas awaryjny, co powoduje, że korek jeszcze bardziej się powiększa do
    ponad 10 kilometrów uniemożliwiając ludziom powrót do domów. W godzinach
    szczytu ponad 80% samochodów właśnie potrzebuje się dostać do tych
    zjazdów, które celowo blokowane są przez debili i z TIR-ów. Jadą połową
    prawego pasa ruchu oraz połową pasa awaryjnego, aby blokować przejazd
    lokalnym kierowcom.

    Codziennie powtarza się ten sam scenariusz w godzinach szczytu. Gdyby
    pozostawili pusty pas awaryjny dla kierowców lokalnych to korek
    zmniejszyłby się kilkakrotnie.

  • 4. Data: 2018-08-24 08:45:09
    Od: p...@g...com

    https://www.youtube.com/watch?v=btiaSllAdyo#t=1m51s

    tu koles na moto fajnie udokumentowal patologie :-)

  • 5. Data: 2018-08-24 08:45:32
    Od: j...@g...com

> [...]
    >
    > Codziennie jeżdżę tą drogą do domu. Tą drogą przejeżdża się całe miasto
    > i jakieś 2 km od miasta jest zjazd na drogę poprzeczną i na most.

    Po analizie naszej przepotężnej sieci dróg typu A i S (http://ssc.siskom.waw.pl/)
    wychodzi na to, że jedyny przypadek przemianowywania S na A w Polsce to wyjazd ze
    Szczecina w kierunku Goleniowa drogą S/A6.
    Tak blisko Niemiec, a takie brzydkie zachowanie profesjonalnych kierowców....:)

  • 6. Data: 2018-08-24 10:06:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 24 Aug 2018 08:06:05 +0200, Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > kilometrów, a debile jadą w żółwim tempie blokując wszystkie trzy pasy
    > ruchu tzn. dwa pasy ruchu oraz pas awaryjny.

    I to uwazasz za głupote ? Z ich punktu siedzenia to jest bardzo madre
    dzialanie :-)

    Blokuja stojac na drodze, czy podjezdzaja do przodu razem z tym na
    prawym pasie ?

    > Reakcją innych kierowców
    > jest przedwczesne wciskanie się na prawy pas.

    Ale to jest dopiero glupota :-)

    Daj dobry przyklad, ustaw sie za tirem i spokojnie, bez klaksonu i
    migania, pojedz za nim az do zwezenia. Moze przyciagniesz innych.

    > Miejscowi wykorzystują pas
    > awaryjny, aby dojechać do jednego z 3 zjazdów w kierunku osiedli
    > mieszkalnych.

    I co proponujesz ?
    a) ustawiac sie grzecznie na 2 pasach, korek sie skroci i nie bedzie
    siegac zjazdow ?
    b) przyslac policjantow z mandatami, utemperuja tiry, bedzie je mozna
    wyprzedzic lewym pasem, a przed zjazdem myk na prawy,
    c) ustawic tymczasowe znaki, ze lewy pas prosto, a prawy skreca
    w prawo ?

> [...]
    > szczytu ponad 80% samochodów właśnie potrzebuje się dostać do tych
    > zjazdów, które celowo blokowane są przez debili i z TIR-ów.

    Nie ma kto CB, zeby im powiedziec ?
    Ale moze za duzo cwaniakow w BMW wciskalo sie awaryjnym :-)

    Temat trwa juz ze 25 lat. I co ? I nic.
    Cały narod jest debilny :-(

    > Codziennie powtarza się ten sam scenariusz w godzinach szczytu. Gdyby
    > pozostawili pusty pas awaryjny dla kierowców lokalnych to korek
    > zmniejszyłby się kilkakrotnie.

    Gdyby ci co jada prosto ustawili sie grzecznie za blokujacym tirem, to
    moze nie byloby problemu.

    Tam bedzie inny problem - jak ten korek bedzie pełzał, to tirmanom nie
    bedzie sie chcialo podjezdzac po pare metrow.
    I ja im sie nie dziwie, to akurat objaw inteligencji :-)
    Wiec sie ustawią we dwoch i poczekaja az sie zrobi wiekszy odstep.
    Tak po 100m brzmi rozsadnie, i na czas pokonania korka nie wplywa.
    Ale tam gdzies z tylu ktos byc moze stoi 100m od zjazdu ...

    J.

  • 7. Data: 2018-08-24 22:02:08
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-08-24 o 10:06, J.F. pisze:

    > I to uwazasz za głupote ? Z ich punktu siedzenia to jest bardzo madre
    > dzialanie :-)

    Na miarę ich ilorazu inteligencji, który jak widać jest bardzo niski.

    > Blokuja stojac na drodze, czy podjezdzaja do przodu razem z tym na
    > prawym pasie ?

    Razem z tym na prawym, a ten na prawym blokuje 2 pasy.

    > Ale to jest dopiero glupota :-)
    >
    > Daj dobry przyklad, ustaw sie za tirem i spokojnie, bez klaksonu i
    > migania, pojedz za nim az do zwezenia. Moze przyciagniesz innych.

    Dawałem szanse jadąc za nimi z włączonym prawym kierunkowskazem.
    Ale stwierdziłem, że najlepsza metoda to wyprzedzić, wpierdolić się
    przed debila na prawy pas i jechać bardzo wolno, tak długo, aż debil
    odblokuje pas awaryjny i umożliwi jazdę lokalnym kierowcom do zjazdów. W
    międzyczasie wielu kierowców ma okazję wyprzedzić z lewej i zjechać do
    zjazdu.

> [...]
    > wyprzedzic lewym pasem, a przed zjazdem myk na prawy,
    > c) ustawic tymczasowe znaki, ze lewy pas prosto, a prawy skreca

    Może Ty coś zaproponuj.

    Jak to wygląda od drugiej strony tzn. od strony zwężenia?
    Przez zwężenie jadą pojedyncze auta te, którym uda się wyrwać, a ok.
    3-4km przed tym zwężeniem debile z TIR-ów robią sztuczny korek, blokując
    wszystkie pasy włącznie z awaryjnym i jadąc coraz wolniej.
    Wystarczyłoby, żeby TIR-owcy grzecznie jechali prawym pasem, puścili
    lewym pasem osobówki i nie blokowali pasa awaryjnego i ruch odbywałby
    się całkowicie płynnie.
    Samochody nadjeżdżają falami zgodnie z cyklem pracy świateł
    zamontowanych ok. 3km wcześniej. Ale wyprzedzanie i blokowanie przez
    TIR-y zaczyna się już na tych światłach.
    Prawdopodobnie debile z TIR-ów skrzykują się przez CB, żeby się bawić w
    regulatorów ruchu. Wystarczyłoby puścić osobówki lewym pasem, a TIR-y
    spokojnie przejeżdżałyby to zwężenie z prędkością ok. 70km/h.

    > Nie ma kto CB, zeby im powiedziec ?

      Mam awersję do CB.

> [...]
    > Cały narod jest debilny :-(

    > Gdyby ci co jada prosto ustawili sie grzecznie za blokujacym tirem, to

    Rzecz w tym, że ten korek robi się ok. 3-4km przed tym zwężeniem, a na
    kilkaset metrów przed zwężeniem debile z TIR-ów widzą pusty pas to
    odpuszczają . Wtedy osobówki przyspieszają i przejeżdżają to zwężenie w
    dużych odstępach.
    Postawić znak zakazu wyprzedzania samochodami ciężarowymi.
    Postawić policjantów niech napierdalają mandatami tych debili z TIR-ów,
    którzy wyprzedzają i jadą dwoma pasami jednocześnie oraz tych, którzy
    utrudniają jazdę innym.

  • 8. Data: 2018-08-24 23:21:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 24 Aug 2018 22:02:08 +0200, Uzytkownik napisał(a):

    > Na miarę ich ilorazu inteligencji, który jak widać jest bardzo niski.

    Ty stoisz dlugo, a oni krocej, i kto tu jest madrzejszy ? :-)

> [...]
    > Wystarczyłoby, żeby TIR-owcy grzecznie jechali prawym pasem, puścili
    > lewym pasem osobówki i nie blokowali pasa awaryjnego i ruch odbywałby

    Na pewno nie :-)

    > Samochody nadjeżdżają falami zgodnie z cyklem pracy świateł
    > zamontowanych ok. 3km wcześniej. Ale wyprzedzanie i blokowanie przez
    > TIR-y zaczyna się już na tych światłach.

    >   Mam awersję do CB.

    No to trzeba sie przelamac na czas remontu.

> [...]
    > kilkaset metrów przed zwężeniem debile z TIR-ów widzą pusty pas to
    > odpuszczają . Wtedy osobówki przyspieszają i przejeżdżają to zwężenie w

    Jakos nie bardzo wierze. Skad mialby sie ten korek brac ?

    No chyba ze ... te osobowki z lewego pasa sie usiluja przebic do
    zjazdu przez kolumne tirow ...

> [...]
    > Postawić policjantów niech napierdalają mandatami tych debili z TIR-ów,
    > którzy wyprzedzają i jadą dwoma pasami jednocześnie oraz tych, którzy

    Mysle, ze lokalny posel PiS powinien to zalatwic :-)

    J.

  • 9. Data: 2018-08-25 07:48:41
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-08-24 o 23:21, J.F. pisze:

    > Ty stoisz dlugo, a oni krocej, i kto tu jest madrzejszy ? :-)

    Gdyby nie ich działanie to ruch odbywałby się płynnie bez konieczności
    zatrzymywania.
    Jadąc w kierunku miasta wyjeżdżam na tą drogę na tym zwężeniu i widzę co
    się dzieje właśnie na tym zwężeniu. Jadą pojedyncze samochody w sporych
    odstępach, a kilometr dalej jest czoło tego korka utworzone z 2 TIR-ów.
    Dopiero jak debile widzą, że na zwężeniu jest pusto to odpuszczają i
    zjeżdżają na prawy pas wypuszczając po 2-3 osobówki, które przyspieszają
    i przejeżdżają zwężenie. Zanim następni debile się połapią, że sobie
    robią źle i odblokują lewy pas to chwilę to trwa.
    Może jak znajdę trochę czasu nagram cały ten cyrk i puszczę na YT.

    > No to trzeba sie przelamac na czas remontu.

    Już chyba wiem co zrobię. Napuszczę w tamten rejon ITD.

    > Jakos nie bardzo wierze. Skad mialby sie ten korek brac ?

    Tłumaczę, że jest generowany sztucznie przez debili w TIR-ach, którzy
    blokują obydwa pasy ruchu + pas awaryjny.
    Prawdopodobnie nawołują się przez CB "debilki, debilki, mamy zwężenie i
    trzeba utworzyć zamek".
    Nadjeżdża "fala" aut prowadzona po 2 TIR-y obok siebie. Co kawałek po 2
    TIR-y zajmujące obydwa pasy ruchu i blokujące pas awaryjny.
    Jest to do tego stopnia absurdalne, że jak zablokowałem debila, który
    blokował prawy pas ruchu i pas awaryjny to ten debil co jechał za mną
    lewym pasem jechał naszym tempem, a przed nami zrobiła się pusta luka z
    pół kilometra, a może i dalej (ok. pół kilometra widoczność ze względu
    na wzniesienie) na obydwu pasach. Uciekło tylko parę osobówek.
    Kiedy tylko debil odblokował pas awaryjny to za mną do zjazdu pojechał
    cały sznurek aut osobowych. Co najmniej kilkanaście, które zmuszone były
    jechać w korku za tym debilem.

    > No chyba ze ... te osobowki z lewego pasa sie usiluja przebic do
    > zjazdu przez kolumne tirow ...

    Ale jakby debile puścili osobówki to sami nie musieliby stać w korku. W
    korku, który sami generują.
    Po prostu osobówki pojechałyby szybciej, opuściły ten obszar i pokonały
    zwężenie, a za nimi debile w TIR-ach. Wszystko odbyłoby się z prędkością
    ograniczenia jakie jest na zwężeniu.

    > Mysle, ze lokalny posel PiS powinien to zalatwic :-)

     Wątpię. Może gdyby to była droga pielgrzymki ... :-D

  • 10. Data: 2018-08-25 09:51:57
    Od: l...@g...com

    Tacy regulatorzy występuja często gęsto wśród kierowców aut osobowych. Pojedyńczy,
    długi korek blokuje okoliczne skrzyżowania ale do samozwańczych szeryfów to nie
    dociera. Ma być "sprawiedliwie".