  • 1. Data: 2018-08-22 19:14:33
    Temat: Czapki z głów
    Od: kk <k...@o...pl>

    Witajcie,

    Mam taki nietypowy problem a mianowicie ... jak jadę szybko to czapka
    spada mi z głowy :-)

    Nie bujam, naprawdę chce spaść. Muszę wolno jeździć. Jak żyć?!

  • 2. Data: 2018-08-23 08:07:46
    Temat: Re: Czapki z głów
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "kk" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witajcie,
    >
    > Mam taki nietypowy problem a mianowicie ... jak jadę szybko to czapka
    > spada mi z głowy :-)
    >
    > Nie bujam, naprawdę chce spaść. Muszę wolno jeździć. Jak żyć?!

    możesz przybić czapkę gwoździem albo przynajmniej takerem

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 3. Data: 2018-08-23 08:20:16
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-08-23 o 08:07, tck pisze:

    > Użytkownik "kk" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > możesz przybić czapkę gwoździem albo przynajmniej takerem

    Lepiej nie, bo rozszczelnisz i próżnię szlag trafi. Proponuję jakiś
    dobry superglue.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2018-08-23 20:23:50
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 23.08.2018 o 20:43, kk pisze:

    > A co to ten taker?

    Sobie żartujesz?
    https://www.google.com/search?q=taker&ie=utf-8&oe=ut
    f-8&aq=t

    --
    Czarek

  • 5. Data: 2018-08-23 20:43:26
    Od: kk <k...@o...pl>

  • 6. Data: 2018-08-24 16:02:19
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-08-22 o 19:14, kk pisze:
    > Witajcie,
    >
    > Mam taki nietypowy problem a mianowicie ... jak jadę szybko to czapka
    > spada mi z głowy :-)
    >
    > Nie bujam, naprawdę chce spaść. Muszę wolno jeździć. Jak żyć?!

    Betonowa będzie się trzymać.

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2018-08-25 16:48:23
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 22 Aug 2018 19:14:33 +0200, kk napisał(a):

    > Witajcie,
    >
    > Mam taki nietypowy problem a mianowicie ... jak jadę szybko to czapka
    > spada mi z głowy :-)
    >
    > Nie bujam, naprawdę chce spaść. Muszę wolno jeździć. Jak żyć?!

    Na butapren ? :)
    --
    Jacek
    I hate haters.