  • 1. Data: 2018-08-23 17:15:58
    Temat: Smierc na egzaminie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    https://www.tvp.info/38629421/tragedia-podczas-egzam
    inu-na-prawo-jazdy-18latka-wjechala-pod-pociag

    "Do wypadku doszło na niestrzeżonym przejeździe kolejowym. Ze
    wstępnych ustaleń policji wynika, że gdy zdająca egzamin na prawo
    jazdy kobieta wjechała autem na przejazd, pojazd najprawdopodobniej
    zgasł. Nadjeżdżający pociąg relacji Nowy Targ - Zakopane uderzył w
    samochód. Kobietę, która była w aucie, z ciężkimi obrażeniami
    przewieziono do szpitala w Nowym Targu. Mimo wysiłków lekarzy nie
    udało jej się uratować.

    Egzaminator, który jechał z kobietą, dostrzegł pociąg i zdołał uciec z
    samochodu. "

    Brr.

    Ale jak temu zapobiec ? Bo sytuacja w zasadzie do przewidzenia.
    Zabronic kursantom jezdzic przez przejazdy kolejowe ?

    J.

  • 2. Data: 2018-08-23 18:13:05
    Od: l...@g...com

    Egzaminator uciekł, hmmm.Pytam, bo nie wiem, to teraz już instruktor nie jezdzi
    podczas egzaminu, jak z 20 lat temu? Taki egzaminator to trochę jak kapitan okrętu.

  • 3. Data: 2018-08-23 18:24:23
    Temat: Re: Smierc na egzaminie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 23 Aug 2018 09:13:05 -0700 (PDT), l...@g...com
    napisał(a):
    > Egzaminator uciekł, hmmm.Pytam, bo nie wiem, to teraz już instruktor
    > nie jezdzi podczas egzaminu, jak z 20 lat temu? Taki egzaminator to
    > trochę jak kapitan okrętu.

    Nie pamietam 20 lat temu, ale od dawna jest tylko egzaminator i
    egzaminowany.

    I podwojny zestaw pedalow, zeby egzaminator mogl zahamowac.

    J.

  • 4. Data: 2018-08-23 18:43:07
    Od: p...@g...com

    Egzaminator wówczas wysiadł z pojazdu i zaczął machać w stronę pociągu, by maszynista
    zatrzymał skład. 18-latka zdająca egzamin nie zdążyła opuścić auta.

    Jest nagranie z auta i z pociągu ale na bohatera to mi ten egzaminator nie wygląda.

  • 5. Data: 2018-08-23 18:46:16
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Ale jak temu zapobiec ? Bo sytuacja w zasadzie do przewidzenia.
    1 wbic na sile. przekrecic zaplon i niech rozrusznik sciagnie auto.
    tylko kursant nie moze trzymac kopyta na sprzegle.

  • 6. Data: 2018-08-23 19:06:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.08.2018 o 18:43, p...@g...com pisze:

    > Jest nagranie z auta i z pociągu ale na bohatera to mi ten egzaminator nie wygląda.

    Nie można od ludzi wymagać bohaterstwa.

    Shrek

  • 7. Data: 2018-08-23 19:17:24
    Od: l...@g...com

    Jeżeli miał czas na machanie to mógł pomóc oswobodzić się dziewczynie. Poza tym,
    stary praktyk nie wie, że pociąg nie zatrzymuje się w miejscu.

  • 8. Data: 2018-08-23 19:46:43
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 23 Aug 2018 09:43:07 -0700 (PDT), w
    <6...@g...c
    om>,
    p...@g...com napisał(-a):

    > Egzaminator wówczas wysiadł z pojazdu i zaczął machać w stronę pociągu, by
    maszynista zatrzymał skład. 18-latka zdająca egzamin nie zdążyła opuścić auta.

    Jeżeli ktoś nie lubi krwi, to niech nie zagląda:
    http://www.krakowski24.pl/joomgallery/details/galeri
    a_2/tragiczny_final_egzaminu_samochod_wjechal_pod_po
    ciag_zdjecia_-_fot_piotr_duraj_i_tomasz_krzysciak_40
    69/39913977_211334369737341_4572303874152464384_n_20
    180823_1289610863.jpg

  • 9. Data: 2018-08-23 19:48:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-08-23 o 18:46, abn140 pisze:

    > 1 wbic na sile. przekrecic zaplon i niech rozrusznik sciagnie auto.
    > tylko kursant nie moze trzymac kopyta na sprzegle.

    Doświadczeni i wieloletni kierowcy potrafili w takiej operacji
    ścinać zęby na wałku w skrzyni i nie ruszyć.
    A biorąc pod uwagę że auto nie moje to wolał bym wysiąść i wtedy
    ewentualnie je zepchnąć.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2018-08-23 19:55:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 23 Aug 2018 09:43:07 -0700 (PDT),
    p...@g...com napisał(a):
> [...]
    >
    > Jest nagranie z auta i z pociągu ale na bohatera to mi ten egzaminator nie wygląda.

    Upublicznione te nagranie, czy na razie policja polozyla łapę ?

    Moze i nie wyglada ... ale najpierw wolalbym nagranie obejrzec.

    J.