-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Poziom intelektualny TIR-owców.
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <5b7f127f$0$605$65785112@news.neostrada.pl>
<pln5u1$ugp$1@node1.news.atman.pl>
<5b7fa043$0$604$65785112@news.neostrada.pl>
<1xxy6kjjqk0pl$.1nyajtvv0o9y6$.dlg@40tude.net>
<5b806436$0$674$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
<5b80edad$0$690$65785112@news.neostrada.pl>
<1dw5ihgjf91zd.1und0pc215ij4$.dlg@40tude.net>
<5b81d5d6$0$605$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
<5b827a9a$0$682$65785112@news.neostrada.pl>
Date: Sun, 26 Aug 2018 14:21:42 +0200
Message-ID: <c...@4...net>
Lines: 117
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
X-Trace: 1535286101 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 590 82.143.187.50:62336
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2638797
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sun, 26 Aug 2018 12:01:51 +0200, Uzytkownik napisał(a):
> W dniu 2018-08-26 o 01:56, J.F. pisze:
>> Z opisu mi wynika, ze korek sie bierze z tego zakorkowanego zjazdu.
>> A jesli tak, to tiry chcace jechac prosto powinny zjechac na lewy pas
>> i jechac, omijajac korek.
>
> Kolejny raz tłumaczę, że na zwężeniu i tuż przed tym zwężeniem korka nie
> ma - jest pusto, auta przejeżdżają tam płynnie. Korek się tworzy 3-4 km
Ale ja o zjezdzie pisze, nie o zwezeniu.
> przed tym zwężeniem w miejscu gdzie są wjazdy i zjazdy na osiedla i
Korek jesli dobrze rozumiem, tworzy sie na dlugo przed tym zjazdem.
Teraz pytanie - na tym zjezdzie ruch stoi, bo gdzies z boku jest
jeszcze inna przeszkoda, czy jest plynny, a korek sie bierze z
zamieszania tuz przed zjazdem, gdy nagle wielu szybkich z lewego chce
w prawo ?
> gdzie idioci z TIR-ów blokują wszystkie pasy wraz z awaryjnym, aby nikt
> z osobówek ich nie wyprzedził ani lewym pasem ruchu ani pasem awaryjnym.
> Po prostu celowo blokują całą drogę. Sytuacja się klaruje tuż przez
> zwężeniem (kilkaset metrów przed nim), kiedy debile zobaczą, że na
> zwężeniu jest pusto.
Ale to juz jest kawalek za tym zjazdem/wjazdem ?
W tym miejscu juz nie powinno byc korka, skoro nic nie przeszkadza
jechac dalej. Moze byc zageszczenie, ale z predkoscia rzedu 60.
To juz nie powinno tak bardzo przeszkadzac, ze blokuja wyprzedzanie.
> Dopiero wtedy zjeżdżają na prawy pas wypuszczając
> lewym pasem po kilka osobówek, które przyspieszają i przejeżdżają
> zwężenie jako pierwsze. Na tym odcinku gdzie tworzy się korek są 3
> zjazdy na osiedla i przecinają się bezkolizyjnie kierunki ruchu, ale ze
> względu na głupotę TIR-owców, lokalny ruch, który się przecina jest
> blokowany. Ten lokalny ruch w godzinach szczytu to ponad 80% samochodów
> na tym odcinku. Jak więc łatwo się domyślić w kierunku zwężenia dojeżdża
> już tylko 20% tych samochodów, które biorą udział w tym korku.
> Gdyby debile grzecznie jechali prawym pasem bez blokowania lewego pasa
> oraz pasa awaryjnego i dali się wyprzedzić to ruch odbywałby się płynnie
> bez zwalniania.
Czyli jak rozumiem, to korek sie tak naprawde tworzy na trzecim z tych
zjazdow, bo inaczej nie byloby sensu omijac go awaryjnym.
Chcesz, zeby oni grzecznie jechali prawym pasem, wbili sie w ten korek
przed trzecim zjazdem i stali patrzac, jak osobowki je omijaja ?
Masz ich za debili czy co ? :-)
> Część osobówek wyprzedziłaby by ich lewym pasem, a
> później zjechała na prawo do zjazdów.
Ryzykownie zajezdzajac droge, bo sie chcialo wyprzedzic jeszcze
jednego tira :-)
Ewentualnie ryzykownie wjezdzajac pod kola na wjezdzie - bo ktos tam
chyba chce z osiedla w druga strone pojechac.
> Dochodzi do sytuacji takiej, że część osobówek, które chcą zjechać
> pozostaje zablokowane na lewym pasie ruchu, a debile nie chcą wpuścić na
> prawy pas, aby mogli dojechać do zjazdu.
A kto tu ma pierwszenstwo ? stac i czekac :-)
I kto wtedy blokuje lewy pas, doskonale wiedzac, ze kolejka do zjazdu
zaczyna sie znacznie wczesniej :-)
Podtrzymuje, ze powinni sie wbic na lewy pas gdzies na poczatku i
jechac te 70-90 az za trzeci wjazd.
> Pas awaryjny też jest
> zablokowany przez debili i też nie da się dojechać do zjazdu.
A zjazd wolny, czy bedziesz uprawial zamek z kierowcami z prawego
pasa?
>> Topografia moze im nie sprzyjac, jesli odleglosc od swiatel do korka
>> jest taka, ze fala osobowek ich nie wyprzedzi.
>
> Z miejsca gdzie tworzy się korek nie widać zwężenia, ale na tym odcinku
> dochodzi ruch lokalny, który przecina tą trasę. Po prostu wjeżdżają
> wjazdem bezkolizyjnym, przejeżdżają od kilkuset metrów do 2 km maksimum
> i zjeżdżają jednym z 3 zjazdów. Ostatni zjazd na osiedla jest jakieś ok.
> 2-3km przed zwężeniem i tam właśnie jedzie spora część samochodów, które
> są blokowane przez debili z TIR-ów.
I przed nm na prawym pasie czeka kolejka do tego zjazdu ?
Czeka - w sensie: wiecej stoi niz jedzie, bo i na zjezdzie stoja ?
Kup/pozycz CB, namow do jazdy lewym pasem.
Albo napisz do zarzadcy, zeby tablice ustawil
"jadacych do XXX prosimy o zajmowanie lewego pasa w godz 14-19"
> Na światłach są 3 pasy ruchu i często są wszystkie zajmowane przez
> debili w TIR-ach, a prawie zawsze 2 są zajmowane. Tu też się tworzy
> korek, ale ok. 1,5-2km dalej jest stanowisko kontroli ITD to grzecznie
> zjeżdżają na prawy pas i tu korka nie ma choć właśnie w tym miejscu jest
> najwięcej samochodów lokalnych, bo są wjazdy z dróg poprzecznych, po
> czym jak tylko miną stanowisko ITD znów zaczyna się blokowanie lewego
> pasa ruchu oraz pasa awaryjnego.
Czyli akurat topografia im sprzyja, skoro w tym miejscu nie spotykaja
sie z kolejna fala osobowek na lewym pasie.
Tylko zaraz ... to korek na prawym pasie siega az tutaj ?
Czy tak sobie blokujac jada te 80 ?
> wygląda to tak:
>
> światła - 1,5-2km - zjazd do centrum i wjazdy na trasę dla lokalnego
> ruchu z centrum - stanowisko ITD - kilkaset metrów - tu zaczyna się
> blokowanie lewego pasa ruchu - pierwszy zjazd na osiedla - drugi zjazd -
> tu zaczyna się dodatkowe blokowanie pasa awaryjnego na odcinku ok.
> 1-1,5km przed zjazdem - trzeci zjazd - ok. 2-3km - zwężenie
> Łącznie od świateł do zwężenia jest jakieś 6-7km.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.08.18 14:22 Shrek
- 26.08.18 14:25 J.F.
- 26.08.18 15:39 Zenek Kapelinder
- 26.08.18 15:47 Shrek
- 26.08.18 15:53 nadir
- 26.08.18 15:56 nadir
- 26.08.18 16:05 Uncle Pete
- 26.08.18 16:06 Uzytkownik
- 26.08.18 17:11 Zenek Kapelinder
- 26.08.18 18:14 Shrek
- 26.08.18 18:18 Shrek
- 26.08.18 20:26 nadir
- 26.08.18 20:52 Shrek
- 26.08.18 21:08 Zenek Kapelinder
- 26.08.18 21:17 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- W-wa naklejki wjazd do centrum
- 1250 euro za rezygnacje z posiadania samochodu
- poszedł na czerwonym i uderzył w motur
- Tesla to wóz dla mnie
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- A co mnie to koooorwa obchodzi?
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
Najnowsze wątki
- 2024-07-01 W-wa naklejki wjazd do centrum
- 2024-07-01 ładowarka zmarła
- 2024-07-01 Koder szuka pracy. Koduję w j.: Asembler, C, C++ (z Qt) i D.
- 2024-07-01 Kraków => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-07-01 Białystok => Full Stack Web Developer (.Net Core, Angular6+) <=
- 2024-07-01 Berlin => Technical Rollouter (Radio Systems Software Installation and
- 2024-07-01 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-07-01 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-07-01 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-07-01 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-07-01 Bielsko-Biała => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-07-01 Mini Netykieta polskich grup dyskusyjnych
- 2024-07-01 Re: Jak wypełnić polecenie francuskiego sądu blokowania niektórych zapytań DNS? Blokując Francję
- 2024-07-01 Re: Powtórne wezwanie na PO-komisję uzdrowi Ziobrę już w 10 dni
- 2024-07-01 CA -- problem z logowaniem