  • Data: 2018-08-26 20:26:11
    Temat: Re: Poziom intelektualny TIR-owców.
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-26 o 14:22, Shrek pisze:

    > Wszędzie być nie mogą, ale większość autostrad a już wszystkie węzły
    > są pod nadzorem kamer (a tam głównie się uprawie szeryfostwo). Więc
    > może i nie wszędzie są, ale prawie wszytko mogą widzieć. Tylko mają
    > to tak samo w dupie jak i tirmani, dopóki ktoś nie zarządzi akcji
    > tir.

    Tylko, że kamery nad węzłami obsługuje zarządca drogi, widać on ma to
    faktycznie w dupie że są korki, skoro Policji nic nie zgłaszają.
    Z drugiej strony co się dziwić, czy samochody jadą czy stoją, kierowcy
    haracz muszą zapłacić.

    > Nie - nie kupuje tego, że obywatele mają robić robotę za
    > policję, bo to w końcu obywatelom powinno zależeć a policja to ma w
    > dupie, bo w sumie co im zależy.

    Nie mają robić za Policję, tylko mają zgłaszać, część zgłoszeń pewnie
    zostanie olanych ale cześć nie.

    > Pewnie właśnie dlatego w nieczech nei
    > ma szeryfów, bo policja reaguje.

    Pewnie, że reaguje, ale szklanych kul nie mają tak samo jak nasza
    Policja. Nie ma zgłoszenia, to nie ma sprawy.

    > I nie wmawiaj mi, że byli, tylko
    > przestali szeryfować jak pojawiły się kamerki, bo nie uwierzę.

    Ale, to już Ty wysnułeś wniosek, że to przez kamerki, ja napisałem
    jedynie, że MY obecnie mamy większe możliwości rejestrowania takich
    zachowań. Niemcy się ich wyzbyli już dawno temu, jak dawno nie mam
    pojęcia. Od jakichś 30 lat poruszam się okazjonalnie po ich drogach i
    nigdy tego nie uświadczyłem, czy to wynika z działań ich Policji czy po
    prostu przestrzegania przepisów przez kierowców, to nie wiem.