  • Data: 2018-08-26 20:52:13
    Temat: Re: Poziom intelektualny TIR-owców.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.08.2018 o 20:26, nadir pisze:

    > Tylko, że kamery nad węzłami obsługuje zarządca drogi, widać on ma to
    > faktycznie w dupie że są korki, skoro Policji nic nie zgłaszają.

    Źle kombinujesz. Pisałeś, że policja wszędzie być nie możesz i to siła
    wyższa, dzika przyroda i dzikie węże. Nic nie da się zrobić. Otóż da
    się. Policja jakby jej na tym zależało to by poprosiła zarządce o
    nagranie i by je dostała. Niestety policja ma to w d4 a nawet jakby nie
    miała to wszyscy specjaliści od analizy obrazu są zajęcie identyfikacją
    zbrodniarzy ubierających pomniki w odzież letnią.

    > Pewnie, że reaguje, ale szklanych kul nie mają tak samo jak nasza
    > Policja. Nie ma zgłoszenia, to nie ma sprawy.

    Więc sam widzisz, że dodatkowe znaki nic nie zmienią. Może być
    piedyliard znaków, a jak dla policji nie ma sprawy, to nie ma sprawy.

    > Ale, to już Ty wysnułeś wniosek, że to przez kamerki, ja napisałem
    > jedynie, że MY obecnie mamy większe możliwości rejestrowania takich
    > zachowań.

    A ja piszę, że to bez związku.

    Shrek.