    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Poziom intelektualny TIR-owców.
    Date: Sun, 26 Aug 2018 11:58:09 +0200

    W dniu 26.08.2018 o 11:40, nadir pisze:

    > Tylko, że jak stoję/wlekę się za TIRem na lewym pasie to nie wiem czy
    > przed nim jest kilometr korka czy kilometr wolnego pasa. Gdy na drodze
    > jest zakaz wyprzedzania przez ciężarówki, to ten TIR nie ma prawa być na
    > lewym pasie i wtedy sprawa jest jasna. Zgłoszenie online, czy też
    > nagranie z kamerki na Policję, i nawet gdy tylko jedno na dziesięć
    > takich zgłoszeń zakończy się mandatem dla kierowcy TIR-a, to się nagle
    > okaże, że można.

    Sądząc po tym jak działa zakaz na autostradach, to... niedziała.

    > Myślisz, że jak Niemczy doszli do tego, że u nich to działa?

    Jebali tych co szeryfują? I oduczyli? Niewykluczone zresztą, że tam po
    prostu nikt na szeryfowanie nie wpadł, dopóki ich nasi i litwini nie
    najechali.

    Nastomiast stawianie kolejnych znaków jeśli nie egzekwuje się już
    istniejących przepisów nie ma specjalnie sensu. Już i tak tego
    tałatajstwa nastawiali tyle, że nikt na nie uwagi nie zwraca. Przypomina
    się inicjatywa zmiany przepisów, żeby rowerzyści nosili kamizelki, bo to
    ma rozwiązać problem tego, że nie mają przepisowego oświetlenia. Nie
    trzeba być geniuszem, żeby zgadnąć, że jedynem efektem takiego pomysłu
    byłoby, że zamaist bez przepisowego oświetlenia jeżdziliby bez
    przepisowego oświetlenia i przepisowej kamizelki.

    Shrek