-
Data: 2018-08-26 12:01:51
Temat: Re: Poziom intelektualny TIR-owców.
Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2018-08-26 o 01:56, J.F. pisze:
>> Osobówki pojechałyby jako pierwsze, a TIR-y za nimi. Tak to TIR-y
>> blokują wszystkich innych i tworzy się korek.
>> Powtarzam - w godzinach szczytu ponad 80% osobówek to lokalni kierowcy,
>> którzy wracają z pracy do domów na osiedlach, czyli i tak dojadą do
>> zjazdów i opuszczą odcinek tych 3km do zwężenia. Poprzez blokowanie
>> zaczynają się przepychanki, bo kierowcy osobówek próbują się przedostać
>> lewym pasem i pasem awaryjnym do zjazdów.
>> Reasumując: debile z TIR-ów próbują się bronić przed korkiem, który jest
>> spowodowany tym bronieniem się.
> Z opisu mi wynika, ze korek sie bierze z tego zakorkowanego zjazdu.
> A jesli tak, to tiry chcace jechac prosto powinny zjechac na lewy pas
> i jechac, omijajac korek.
Kolejny raz tłumaczę, że na zwężeniu i tuż przed tym zwężeniem korka nie
ma - jest pusto, auta przejeżdżają tam płynnie. Korek się tworzy 3-4 km
przed tym zwężeniem w miejscu gdzie są wjazdy i zjazdy na osiedla i
gdzie idioci z TIR-ów blokują wszystkie pasy wraz z awaryjnym, aby nikt
z osobówek ich nie wyprzedził ani lewym pasem ruchu ani pasem awaryjnym.
Po prostu celowo blokują całą drogę. Sytuacja się klaruje tuż przez
zwężeniem (kilkaset metrów przed nim), kiedy debile zobaczą, że na
zwężeniu jest pusto. Dopiero wtedy zjeżdżają na prawy pas wypuszczając
lewym pasem po kilka osobówek, które przyspieszają i przejeżdżają
zwężenie jako pierwsze. Na tym odcinku gdzie tworzy się korek są 3
zjazdy na osiedla i przecinają się bezkolizyjnie kierunki ruchu, ale ze
względu na głupotę TIR-owców, lokalny ruch, który się przecina jest
blokowany. Ten lokalny ruch w godzinach szczytu to ponad 80% samochodów
na tym odcinku. Jak więc łatwo się domyślić w kierunku zwężenia dojeżdża
już tylko 20% tych samochodów, które biorą udział w tym korku.
Gdyby debile grzecznie jechali prawym pasem bez blokowania lewego pasa
oraz pasa awaryjnego i dali się wyprzedzić to ruch odbywałby się płynnie
bez zwalniania. Część osobówek wyprzedziłaby by ich lewym pasem, a
później zjechała na prawo do zjazdów.
Dochodzi do sytuacji takiej, że część osobówek, które chcą zjechać
pozostaje zablokowane na lewym pasie ruchu, a debile nie chcą wpuścić na
prawy pas, aby mogli dojechać do zjazdu. Pas awaryjny też jest
zablokowany przez debili i też nie da się dojechać do zjazdu.
> Topografia moze im nie sprzyjac, jesli odleglosc od swiatel do korka
> jest taka, ze fala osobowek ich nie wyprzedzi.
Z miejsca gdzie tworzy się korek nie widać zwężenia, ale na tym odcinku
dochodzi ruch lokalny, który przecina tą trasę. Po prostu wjeżdżają
wjazdem bezkolizyjnym, przejeżdżają od kilkuset metrów do 2 km maksimum
i zjeżdżają jednym z 3 zjazdów. Ostatni zjazd na osiedla jest jakieś ok.
2-3km przed zwężeniem i tam właśnie jedzie spora część samochodów, które
są blokowane przez debili z TIR-ów.
> Wtedy powinni na lewy pas zjechac jeszcze przed swiatlami.
> I znow beda niesnaski, ze blokuja lewy pas, ze sie wyprzedzaja
> kilometrami, ze nie zjezdzaja na prawy ... ale skoro jadą, to moze
> mniejsze.
Na światłach są 3 pasy ruchu i często są wszystkie zajmowane przez
debili w TIR-ach, a prawie zawsze 2 są zajmowane. Tu też się tworzy
korek, ale ok. 1,5-2km dalej jest stanowisko kontroli ITD to grzecznie
zjeżdżają na prawy pas i tu korka nie ma choć właśnie w tym miejscu jest
najwięcej samochodów lokalnych, bo są wjazdy z dróg poprzecznych, po
czym jak tylko miną stanowisko ITD znów zaczyna się blokowanie lewego
pasa ruchu oraz pasa awaryjnego.
wygląda to tak:
światła - 1,5-2km - zjazd do centrum i wjazdy na trasę dla lokalnego
ruchu z centrum - stanowisko ITD - kilkaset metrów - tu zaczyna się
blokowanie lewego pasa ruchu - pierwszy zjazd na osiedla - drugi zjazd -
tu zaczyna się dodatkowe blokowanie pasa awaryjnego na odcinku ok.
1-1,5km przed zjazdem - trzeci zjazd - ok. 2-3km - zwężenie
Łącznie od świateł do zwężenia jest jakieś 6-7km.
Następne wpisy z tego wątku
- 26.08.18 12:39 Uzytkownik
- 26.08.18 13:54 nadir
- 26.08.18 14:04 nadir
- 26.08.18 14:21 J.F.
- 26.08.18 14:22 Shrek
- 26.08.18 14:25 J.F.
- 26.08.18 15:39 Zenek Kapelinder
- 26.08.18 15:47 Shrek
- 26.08.18 15:53 nadir
- 26.08.18 15:56 nadir
- 26.08.18 16:05 Uncle Pete
- 26.08.18 16:06 Uzytkownik
- 26.08.18 17:11 Zenek Kapelinder
- 26.08.18 18:14 Shrek
- 26.08.18 18:18 Shrek
Najnowsze wątki z tej grupy
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- 2025-02-01 jakie małe auto duże w środku :-)
- 2025-02-01 Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- 2025-02-01 T-1000 was here
- 2025-02-01 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2025-02-01 Katowice => Administrator IT - Operating Systems and Virtualization <=
- 2025-02-01 Warszawa => Spedytor międzynarodowy <=
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=