  • Data: 2018-08-26 11:40:15
    Temat: Re: Poziom intelektualny TIR-owców.
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-08-26 o 11:32, Shrek pisze:

    > I jesteś pewny, że to konsekwencja znaku? Bo jakoś u nas też stoją a nie
    > wystarczają. BTW - znak tak naprawdę nie jest konieczny, żeby ścigać za
    > szeryfowanie.

    > Wystarczy egzekwować. Nawet znak nie jest konieczny.

    Tylko, że jak stoję/wlekę się za TIRem na lewym pasie to nie wiem czy
    przed nim jest kilometr korka czy kilometr wolnego pasa. Gdy na drodze
    jest zakaz wyprzedzania przez ciężarówki, to ten TIR nie ma prawa być na
    lewym pasie i wtedy sprawa jest jasna. Zgłoszenie online, czy też
    nagranie z kamerki na Policję, i nawet gdy tylko jedno na dziesięć
    takich zgłoszeń zakończy się mandatem dla kierowcy TIR-a, to się nagle
    okaże, że można.
    Myślisz, że jak Niemczy doszli do tego, że u nich to działa?