eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 130

  • 62. Data: 2010-03-19 14:54:02
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: " Lopez" <s...@g...pl>

    Lopez <s...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    >
    > Witam,

    Widzę, że sporo wątek się zrobił, chciałem wyjaśnić.
    Nie jestem miłośnikiem VW czy niemieckiej motoryzacji. Prywatnie wolałbym
    samochód włoski, bo jest ładny lub francuski, bo wygody. Ale darowanemu
    koniowi &#8230;&#8230;.:)

    Moim zdaniem jazda samochodem benzynowym z turbo jest dużo przyjemniejszy
    niż wysokoprężny z turbo czy to z CR czy nie. Z podanych przykładów na super
    diesle nie mogę się odnieść tylko do Fiata bo ostatni Fiat jakim jeździłem to
    126p jakiś 25 lat temu. Z resztą się nie zgodzę, ani Honda Accrod ani Peugot
    407 nie są tak ciche ani nie przyspieszają tak równo jak turbo benzyna.
    Ale to rzecz gustu, ja Diesla na pewno nie kupię.
    Dzięki za Wasz opinie

    Lopez

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 61. Data: 2010-03-19 14:54:02
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    Lopez pisze:
    (...)
    > Również sprawdzałem Octiave z tym 2.0 z CR, nie jest tak masakrycznie jak w
    > 1.9 TDi ale tez jest głośno. Wszystkie silnik Diesla słychać cały czas i na
    > postoju i w czasie jazdy nawet bardzo spokojnej.

    Najwyraźniej użytkowanie VW 1.9 TDI odcisnęło swoje piętno na Tobie
    i masz teraz fobię przed każdym dieslem :)

    > Za to ten benzynowy przy
    > spokojnej jeździe i na postoju jest praktycznie nie słyszalny ale jak już
    > dzwięk jest o wiele bardziej przyjemny niż w Dieslu.

    Spokojnie - benzynę też słychać. Pojeździsz trochę, zaczniesz narzekać :)


  • 63. Data: 2010-03-19 14:58:35
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > twierdzę że PD i VP miały wysoki współczynnik niezawodności i wogóle były
    > super...ale na pewno były trwalsze niż CR + pierdzilion czujników.

    a jakiez to czujniki mialy CR ktorych nie bylo w PD?


  • 64. Data: 2010-03-19 15:17:19
    Temat: Re: Pozegnanie z klekotem
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 19 Mar 2010 12:31:25 +0100, DoQ napisał(a):

    >> Własnie taki buczący łomot takiego V8 to jest to! ;-)
    > http://www.youtube.com/watch?v=yoyJRfSxEbs
    > Dokladnie takie - z wolnego wydechu :))

    Piękna rzecz :)


    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.


  • 65. Data: 2010-03-19 17:24:27
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Mirek Ptak pisze:
    (...)
    > Wsiądź teraz do nowej Astry :) - cudo, w ogóle nie wiadomo czy to
    > diesel, czy benzyna przy zamkniętych oknach :). Jest świetnie wyciszona.

    Mówisz, że jest lepiej niż w tym co masz w stopce?

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.


  • 66. Data: 2010-03-19 18:30:17
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "hamberg" napisał w wiadomości:

    > twierdzę że PD i VP miały wysoki współczynnik niezawodności i wogóle były
    > super...ale na pewno były trwalsze niż CR + pierdzilion czujników.

    a jakiez to czujniki mialy CR ktorych nie bylo w PD?

    ----------------

    Na przykładzie 2.0 TDI-CR 170 PS w któym to mamy (w porównaniu do 1.9 PD):
    1.czujnik ciśnienia paliwa
    2. czujnik położenia przepustnicy (1.9 TDI (i nie tylko) wogóne nie było
    przepustnicy)
    3. w 1.9 był 1 czujnik położenia pedału gazu a w CR są 2
    4. czujnik położenia klap wirowych (tutaj nie jestem do końca pewny)
    3. dzieki DPF'owi mamy 4 dodatkowe czujniki
    - czujnik ciśnienia spalin
    - dwa czujniki temp. spalin przed i za filtrem
    - przyłącze czujnika ciśnienia spalin

    Już nie wspominam o zaworku dawkowania paliwa na pompie CR i innych
    zaworków. Owszem w 1.9 TDI było ich sporo...

    Pozdr.

    --
    Bugatti


  • 67. Data: 2010-03-19 18:40:11
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" napisał w wiadomości:

    > Bugatti pisze:
    > (...)
    >>> Bo upierali sie, ze technologia pompowtryskiwaczy jest lepsza.
    >>
    >> i mieli rację...
    >
    > Jakieś uzasadnienie?

    Spójrz na budowe pompy wysokiego ciśnienia CR...toż to drugi silnik...masz w
    nim suw ssania, tłoczenia, tłoczek, wałek napędowy...gdybys wiedział jak
    działa CR to byś takie pytania nie zadawał. W PD też miałeś tłoczek ale
    tylko jedną pompe paliwka przy baku...
    Jak teraz tego nie zrozumiesz że im więcej elementów tym większa zawodność
    systemu to nigdy tego nie zrozumiesz

    >>> A to tylko slepa uliczka byla.
    >>
    >> ...wprowadzili CR bo zauważyli że gawiedź sie ucieszy że skoro silnik
    >> jest cichobieżny to będzie jeszcze bardziej bezawaryjny.
    >
    > Aha, wprowadzenie CR to było ku uciesze gawiedzi? Ciekawa teoria.

    Nie napisałem że gawiedź tego żądała - czytaj ze zrozumieniem.
    Zresztą .. kto tym wątku cieszy się z CR..no kto ;-) ?

    >> Ale w rzeczywistości wprowadzili CR bo niezawodność tego układu jest
    >> marna i dzieki temu będą mieć kasę od ogłupionej gawiedzi elementy tego
    >> systemu.
    >
    > Nie, no jasne. Możesz wskazać te problemy z CR np. w silnikach PSA?

    A ty możesz wskazać ile widziałeś zasyfionych wtryskiwaczy i pomop CR w
    stosunku do lejących pompowtrysków ?

    > No tak, trzeba było od razu od tego zacząć, wtedy by nie było
    > wątpliwości, dlaczego te stare konstrukcje VW miały być najlepsze
    > na świecie.

    Wymigałeś się od sensownej odpowiedzi nt. CO2 i napisałeś jakiś wiersz
    ...ble ;-p


    Pozdr.

    --
    Bugatti


  • 68. Data: 2010-03-19 18:43:07
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "krzysiek82" napisał w wiadomości:

    > Bugatti pisze:
    >> ...wprowadzili CR bo zauważyli że gawiedź sie ucieszy że skoro silnik
    >> jest cichobieżny to będzie jeszcze bardziej bezawaryjny. Ale w
    >> rzeczywistości wprowadzili CR bo niezawodność tego układu jest marna i
    >> dzieki temu będą mieć kasę od ogłupionej gawiedzi elementy tego systemu.
    >
    > Skąd taka teoria :)? Masz na to jakieś sensowne dowody?

    Sensowny dowód to techniczy dowód. Hint: budowa układu CR, pompy i jej
    wrażliwości na "czystość paliwa" oraz odpowiedz sobie na pytanie ile razy
    słyszałeś że ktoś wymieniał pompowtryski a ile razy pompe, wtryski CR...już
    teraz pewno wiesz.

    Pozdr.


    --
    Bugatti


  • 69. Data: 2010-03-19 18:45:14
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: Adam Adamaszek <c...@g...com>

    On 19 Mar, 10:51, Mario <c...@s...onet.pl> wrote:
    >   Nowej Octavce jedyne co słychać to świst powietrze i bardzo
    >
    > > przyjemne mruczenie silnika.
    >
    > to ja już wolę słuchać diesla niż benzynowe 4cyl badziewie. :-)

    Sa wyjatki:

    http://www.youtube.com/watch?v=yl3PCxLF-5k&feature=r
    elated

    pozdr
    AA


  • 70. Data: 2010-03-19 18:51:08
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Bugatti pisze:
    > "Artur 'futrzak' Maśląg" napisał w wiadomości:
    >
    >> Bugatti pisze:
    >> (...)
    >>>> Bo upierali sie, ze technologia pompowtryskiwaczy jest lepsza.
    >>>
    >>> i mieli rację...
    >>
    >> Jakieś uzasadnienie?
    >
    > Spójrz na budowe pompy wysokiego ciśnienia CR...toż to drugi
    > silnik...masz w nim suw ssania, tłoczenia, tłoczek, wałek
    > napędowy...gdybys wiedział jak działa CR to byś takie pytania nie
    > zadawał. W PD też miałeś tłoczek ale tylko jedną pompe paliwka przy baku...
    > Jak teraz tego nie zrozumiesz że im więcej elementów tym większa
    > zawodność systemu to nigdy tego nie zrozumiesz

    Dobrze, dziękuję, więcej pytań nie mam - na szczęście doskonale wiem
    jak to działa, a sensownych argumentów przeciw już się nie spodziewam.
    Ogólniki o awaryjności możesz zachować dla siebie. Jak odpowiesz na
    zadane pytanie o problemy z CR w silnikach PSA to maże zmienię
    zdanie o Twojej argumentacji.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

strony : 1 ... 6 . [ 7 ] . 8 ... 13


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: