    From: " Lopez" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Date: Fri, 19 Mar 2010 13:54:02 +0000 (UTC)

    Lopez <s...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Witam,

    Widzę, że sporo wątek się zrobił, chciałem wyjaśnić.
    Nie jestem miłośnikiem VW czy niemieckiej motoryzacji. Prywatnie wolałbym
    samochód włoski, bo jest ładny lub francuski, bo wygody. Ale darowanemu
    koniowi &#8230;&#8230;.:)

    Moim zdaniem jazda samochodem benzynowym z turbo jest dużo przyjemniejszy
    niż wysokoprężny z turbo czy to z CR czy nie. Z podanych przykładów na super
    diesle nie mogę się odnieść tylko do Fiata bo ostatni Fiat jakim jeździłem to
    126p jakiś 25 lat temu. Z resztą się nie zgodzę, ani Honda Accrod ani Peugot
    407 nie są tak ciche ani nie przyspieszają tak równo jak turbo benzyna.
    Ale to rzecz gustu, ja Diesla na pewno nie kupię.
    Dzięki za Wasz opinie

    Lopez