-
121. Data: 2010-03-22 23:46:11
Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Od: "Bugatti" <s...@m...pl>
Użytkownik "Bugatti" napisał w wiadomości:
[ciach]
ceny które podałem z allegro dot. oczywiście części nowych ;)
--
Bugatti
-
122. Data: 2010-03-23 01:10:23
Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Od: Karolek <d...@o...pl>
Bugatti pisze:
> Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości:
>
>> Tu nie chodzi o bronienie CR.
>> Po prostu PD nie jest lepsze (w sensie trwalsze, bo o kulturze pracy
>> nie ma co wspominac) i nie jest tansze w naprawie.
>
> 1. To jakie cisnienie masz na PD a jakie na CR VW ? PD dają pod 2050
> barów (w ciężarówka pod 2200 ale nie o ciężarówkach tu mówimy ;) )...zaś
> CR II w 2.0 TDI 143 daję 1800 barów
> 1:0 dla PD
>
LOL
Wyobraz sobie, ze istnieje jeszcze CR III i CR IV generacji.
Ba, wyobraz sobie, ze to nie VW robi najlepsze silniki diesla :>
Ilosc samych wtryskow we wtrysku tez jest chyba najwieksza zaleta CR.
Ale zaleta jest tez prostota konstrukcji, chocby samej glowicy.
> 2. Koszty:
> CR 2.0 TDI 143
> pompa wysokocisniowa Boscha 0 445 010 507 ~ 1400 zł (cena z alledrogo)
> Wtryskiwacze - koncówka wtryskiwacza 0 445 116 029 - 1500 zł/sztuka
> http://www.samli.pl/product_info.php?product_id=1220
42&cPath=a_5_6724_24496&cat=0
>
> pompa paliwa zasysająca z baku zarówno dla PD i CR ceny są podobne
> 150-400 zł (z allegro)
>
> Biorąc górne ceny łącznie mamy - 7800 zł
Niezle bzdury.
Pompe wysokiego cisnienia sie latwo i tanio (jest tansza w naprawie niz
zwykla rotacyjna) naprawia, a nie kupuje nowa (chociaz ten element i tak
sie w zasadzie nie psuje).
Wiec odjalbym lekko 1000zl.
Same wtryskiwacze to wymienia sie uszkodzone, a nie wszystkie, w
przeciwienstwie do PD, gdzie i tak leci jeden po drugim :>
>
> 1.9 TDI PD
> pompowtryski 038 130 073 BQ 700 zł /sztuka (z alledrogo)
> pompy wysokiego cisnienia oczywiście BRAK
> pompa przy baku...cena jak przy CR 150-400 zł
> pompa podciśnienia-Vacum ~ 500 zł
>
> tutaj także biorąc górne stawki - 3700 zł
>
> kolejny punkt dla PD
Chcialbys :>
PD sa tak dobre, ze ludzie szukaja TDI w wersji z pompa rotacyjna, a nie
PD, bo z PD jest masa klopotow.
>
> Zapewne znów wymyślisz sobie że celowo podałem celowo ceny
> korzystniejsze dla PD...w sumie ty możesz wszystko wymyśleć (np. czemu
> nie zrobiłem zdjęć cen z katalogu ASO ;-) albo Bóg wie co jeszcze)...ale
> zauważ jedno...ja podaję cyferkowe fakty a ty podajesz swoje
> teorie...jest róznica, czyż nie ? ;)
Nie, ja podaje fakty, bo mam na co dzien do czynienia z PD i CR.
A jakbys byl nieco bystrzejszy to wiedzialbys skad sie bierze ta ilosc i
taniosc czesci zamiennych w postaci PD na Alledrogo :>
Skad ten duzy popyt na niepsujace sie PD ;>
>
> Ponadto jeśli byłbyś w stanie pokazać mi choć 10 postów z tej grupy w
> którym to właściele wymieniali PD ?
To moze Ty podaj 10, w ktorych wlasciciela pisali o wymianie pompy
wysokiego cisnienia i wtryskiwaczy w CR :>
Ja moge Ciebie z PD odeslac do google z odpowiednim zapytaniem :>
>Albo nie wiem podaj 10 z jakiego
> innego forum....
VW klub :> Wcisnij szukaj i wpisz to czego chcesz szukac.
Pewnie to nie bedzie 10 postow, tylko 10 stron watkow ;>
>wiem że proszę Cię o rzeczy absurdalne lecz chcę abyś ty
> i inni uświadomili sobie że utrzymanie CR jest DROŻSZE niż PD.
Nie jest, bo o ile to nie renault, czy ford to CR w zasadzie (pamietajmy
ze to tylko maszyna) sie nie psuje.
--
Karolek
-
123. Data: 2010-03-23 09:29:03
Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Od: "Bugatti" <s...@m...pl>
Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości:
>
> Bugatti pisze:
>> 1. To jakie cisnienie masz na PD a jakie na CR VW ? PD dają pod 2050
>> barów (w ciężarówka pod 2200 ale nie o ciężarówkach tu mówimy ;) )...zaś
>> CR II w 2.0 TDI 143 daję 1800 barów
>> 1:0 dla PD
>>
>
> LOL
> Wyobraz sobie, ze istnieje jeszcze CR III i CR IV generacji.
Mam tego świadomość ...ale porównywałem jednostki o podobnej mocy...bo
jakbym porównywał 3.0 TDI to byś sie oburzył. A np. 3.0 TDi 204 i 224 PS
miały wadę fabryczną z napinaczami rozrządu (ale to nie takie straszne
przecież każdy ma 12 000 zł na rozrząd) oraz jeszcze większy problem z
wtryskami...jest o tym długi wątek na forum audi....śmiem twierdzić że to
wiesz tylko trzymasz się swojej teorii.
> Ba, wyobraz sobie, ze to nie VW robi najlepsze silniki diesla :>
> Ilosc samych wtryskow we wtrysku tez jest chyba najwieksza zaleta CR.
Owszem...i wpływa to na cichobieżność motorowni oraz na normy emisji....ale
nie o tym tutaj rozmawiamy tylko o awaryjności
> Ale zaleta jest tez prostota konstrukcji, chocby samej glowicy.
>
>> 2. Koszty:
>> CR 2.0 TDI 143
>> pompa wysokocisniowa Boscha 0 445 010 507 ~ 1400 zł (cena z alledrogo)
>> Wtryskiwacze - koncówka wtryskiwacza 0 445 116 029 - 1500 zł/sztuka
>> http://www.samli.pl/product_info.php?product_id=1220
42&cPath=a_5_6724_24496&cat=0
>> pompa paliwa zasysająca z baku zarówno dla PD i CR ceny są podobne
>> 150-400 zł (z allegro)
>>
>> Biorąc górne ceny łącznie mamy - 7800 zł
>
> Niezle bzdury.
> Pompe wysokiego cisnienia sie latwo i tanio (jest tansza w naprawie niz
> zwykla rotacyjna) naprawia, a nie kupuje nowa (chociaz ten element i tak
> sie w zasadzie nie psuje).
> Wiec odjalbym lekko 1000zl.
Po odjęciu twoich wyciosanych niewiadomo skąd 1000 zł nadal mamy 6800 zł ;>
> Same wtryskiwacze to wymienia sie uszkodzone, a nie wszystkie, w
> przeciwienstwie do PD, gdzie i tak leci jeden po drugim :>
Jasne...a o kodowaniu CR i wprowadzaniu kodów IMA do TDI-CR słyszał panicz ?
Ten zabieg programowy znów podnosi koszty .. nie każdy warszat ma taki
tester.
PD lecą w 2.0 TDI....w 1.9 to przypadek niezauważalny w porównaniu do ogółu
choćby 3.0TDi-CR
>>
>> 1.9 TDI PD
>> pompowtryski 038 130 073 BQ 700 zł /sztuka (z alledrogo)
>> pompy wysokiego cisnienia oczywiście BRAK
>> pompa przy baku...cena jak przy CR 150-400 zł
>> pompa podciśnienia-Vacum ~ 500 zł
>>
>> tutaj także biorąc górne stawki - 3700 zł
>>
>> kolejny punkt dla PD
>
> Chcialbys :>
> PD sa tak dobre, ze ludzie szukaja TDI w wersji z pompa rotacyjna, a nie
> PD, bo z PD jest masa klopotow.
Owszem..zgodzę się że VP ciut mniej pali niż PD....lecz pamiętaj że od
początku mówiłeś o PD vs CR i teraz się juz motasz VP.
>> Zapewne znów wymyślisz sobie że celowo podałem celowo ceny korzystniejsze
>> dla PD...w sumie ty możesz wszystko wymyśleć (np. czemu nie zrobiłem
>> zdjęć cen z katalogu ASO ;-) albo Bóg wie co jeszcze)...ale zauważ
>> jedno...ja podaję cyferkowe fakty a ty podajesz swoje teorie...jest
>> róznica, czyż nie ? ;)
>
> Nie, ja podaje fakty, bo mam na co dzien do czynienia z PD i CR.
Jesteś mechanikiem ? Jeśli tak to współczuje twoim klientom bo wartość
merytoryczna twoich postów jest marna.
>> Ponadto jeśli byłbyś w stanie pokazać mi choć 10 postów z tej grupy w
>> którym to właściele wymieniali PD ?
>
> To moze Ty podaj 10, w ktorych wlasciciela pisali o wymianie pompy
> wysokiego cisnienia i wtryskiwaczy w CR :>
> Ja moge Ciebie z PD odeslac do google z odpowiednim zapytaniem :>
>
>>Albo nie wiem podaj 10 z jakiego innego forum....
>
> VW klub :> Wcisnij szukaj i wpisz to czego chcesz szukac.
> Pewnie to nie bedzie 10 postow, tylko 10 stron watkow ;>
Ja ciebie o to prosiłem...jest może kilka padniętych PD...lecz z tych kilku
większość jest z 2.0PD
Jak widać znów lejesz wodę bez żadnego pokrycia.
>>wiem że proszę Cię o rzeczy absurdalne lecz chcę abyś ty i inni
>>uświadomili sobie że utrzymanie CR jest DROŻSZE niż PD.
>
> Nie jest, bo o ile to nie renault, czy ford to CR w zasadzie (pamietajmy
> ze to tylko maszyna) sie nie psuje.
Ten cudowy Ford i jego TDCI którego to wiele razy łomotano na tym forum za
te nieszczesne lejące wtryski....ehh Karolek ;)
--
Bugatti
-
124. Data: 2010-03-23 09:40:03
Temat: Re: PoĹźegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Od: m...@o...pl
> Karolek pisze:
> > Bugatti pisze:
> >
> >>
> >> Sensowny dowĂłd to techniczy dowĂłd. Hint: budowa ukĹadu CR, pompy i jej
> >> wraĹźliwoĹci na "czystoĹÄ paliwa" oraz odpowiedz sobie na pytanie ile
> >> razy sĹyszaĹeĹ Ĺźe ktoĹ wymieniaĹ pompowtryski a ile razy pompe,
> >> wtryski CR...juĹź teraz pewno wiesz.
> >
> > No wlasnie, pompowtryski to non stop slysze, ze ktos wymienia (a tanie
> > to nie jest), naprawa pompy CR jest tansza niz zwyklej rotacyjnej, a
> > wtryskiwacze czesto sie wymienia, ale moze w renault, czy fordzie :>
> > Ja w 11 letniej becie mam ciagle oryginalne, a paliwo leje raz ze
> > stacji, raz z oszczednosci i jakos nic sie nie dzieje.
>
> a kolega nie ma tds-a przypadkiem?
>
> --
> pozdr,
> W.
tzn
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
125. Data: 2010-03-23 12:39:28
Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Od: n...@o...pl
...
> Może ma podobny problem do tego z testu długodystansowego Laguny III 2.0
> dci z AŚ :)
Wszystkie w firmie tak mają. Może w ogóle wszystkie? Może w ogóle wysokoprężne?
Gdzie znajdę ten test?
Pzdr.
Sebastian
http://www.speedyelise.fora.pl/
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
126. Data: 2010-03-23 17:08:06
Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Od: Karolek <d...@o...pl>
Bugatti pisze:
>> LOL
>> Wyobraz sobie, ze istnieje jeszcze CR III i CR IV generacji.
>
> Mam tego świadomość ...ale porównywałem jednostki o podobnej mocy...bo
> jakbym porównywał 3.0 TDI to byś sie oburzył. A np. 3.0 TDi 204 i 224 PS
> miały wadę fabryczną z napinaczami rozrządu (ale to nie takie straszne
> przecież każdy ma 12 000 zł na rozrząd) oraz jeszcze większy problem z
> wtryskami...jest o tym długi wątek na forum audi....śmiem twierdzić że
> to wiesz tylko trzymasz się swojej teorii.
>
Ja sie oburzam na to, ze dla Ciebie istnieja tylko silniki VW.
Porownaj sobie moze te PD do CR w wydaniu BMW :>
>> Ba, wyobraz sobie, ze to nie VW robi najlepsze silniki diesla :>
>> Ilosc samych wtryskow we wtrysku tez jest chyba najwieksza zaleta CR.
>
> Owszem...i wpływa to na cichobieżność motorowni oraz na normy
> emisji....ale nie o tym tutaj rozmawiamy tylko o awaryjności
>
Ja twierdze, ze CR sie mniej sypia.
>> Ale zaleta jest tez prostota konstrukcji, chocby samej glowicy.
>>
>
> Po odjęciu twoich wyciosanych niewiadomo skąd 1000 zł nadal mamy 6800 zł ;>
>
Nie, to Ty raczej doliczasz koszty, ktorych nie ma.
Ty zakladasz, ze jak w PD musisz wszystko wymieniac to i w CR tez :>
>> Same wtryskiwacze to wymienia sie uszkodzone, a nie wszystkie, w
>> przeciwienstwie do PD, gdzie i tak leci jeden po drugim :>
>
> Jasne...a o kodowaniu CR i wprowadzaniu kodów IMA do TDI-CR słyszał
> panicz ? Ten zabieg programowy znów podnosi koszty .. nie każdy warszat
> ma taki tester.
>
> PD lecą w 2.0 TDI....w 1.9 to przypadek niezauważalny w porównaniu do
> ogółu choćby 3.0TDi-CR
>
Ta, a PD musisz za kazdym razem ustawiac (rozrzad), a bez kompa tego nie
zrobisz.
>> Chcialbys :>
>> PD sa tak dobre, ze ludzie szukaja TDI w wersji z pompa rotacyjna, a
>> nie PD, bo z PD jest masa klopotow.
>
> Owszem..zgodzę się że VP ciut mniej pali niż PD....lecz pamiętaj że od
> początku mówiłeś o PD vs CR i teraz się juz motasz VP.
>
Nie, sie motasz, tylko ludzie kupujacy juz dosc stare auta, wola
rotacyjna pompe od PD dlatego, poniewaz nic innego VAG nie zaoferowal w
owym czasie (CR jeszcze nie bylo w VW) :>
>> Nie, ja podaje fakty, bo mam na co dzien do czynienia z PD i CR.
>
> Jesteś mechanikiem ? Jeśli tak to współczuje twoim klientom bo wartość
> merytoryczna twoich postów jest marna.
>
Nie wiesz kim jestem i nigdy sie nie dowiesz :>
> Ja ciebie o to prosiłem...jest może kilka padniętych PD...lecz z tych
> kilku większość jest z 2.0PD
>
> Jak widać znów lejesz wodę bez żadnego pokrycia.
>
Nie to Ty kazesz mi (jakim prawem?) odwalac brudna robote.
Chcesz cos udowodnic, to sam zapodaj te przyklady padajacych CR :>
>> Nie jest, bo o ile to nie renault, czy ford to CR w zasadzie
>> (pamietajmy ze to tylko maszyna) sie nie psuje.
>
> Ten cudowy Ford i jego TDCI którego to wiele razy łomotano na tym forum
> za te nieszczesne lejące wtryski....ehh Karolek ;)
Wiesz, podobnie jak VW innym markom rowniez sie silniki nie udaly,
wszyscy przeciez nie moga miec najlepszych silnikow :>
--
Karolek
-
127. Data: 2010-03-23 17:46:59
Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Od: "Bugatti" <s...@m...pl>
Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości:
[ciach]
Tak myślałem że znów nic mertorycznego nie napiszesz...lejesz wodę "bo ty
tak sądzisz i tak jest"
EOT ;)
--
Bugatti
-
128. Data: 2010-03-23 18:01:02
Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
Bugatti pisze:
> Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości:
>
> [ciach]
>
> Tak myślałem że znów nic mertorycznego nie napiszesz...lejesz wodę "bo
> ty tak sądzisz i tak jest"
>
To całkiem tak jak i Ty. :P
Póki co, nie przedstawiłeś żadnego sensownego argumentu na poparcie
swoich śmiałych stwierdzeń.
> EOT ;)
Chciałbyś. Ale my Ci nie damy się ewakuować. :P
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
Laguna I - http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C11422627
-
129. Data: 2010-03-23 21:26:09
Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Od: Karolek <d...@o...pl>
Bugatti pisze:
> Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości:
>
> [ciach]
>
> Tak myślałem że znów nic mertorycznego nie napiszesz...lejesz wodę "bo
> ty tak sądzisz i tak jest"
ROTFL, a co dla Ciebie bedzie merytoryczne?
Wyniki badan laboratoryjnych?
>
> EOT ;)
>
Ten EOT wynika zapewne z mocy Twoich argumentow ;>
--
Karolek
-
130. Data: 2010-03-24 01:19:35
Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Od: "P_ablo" <o...@o...pl>
Użytkownik "szymo" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
news:ho804i$dkc$1@news.man.bydgoszcz.pl...
>
> Tak posiadam i do tego silnika nie potrzebuję wujka szejka w arabi
> saudyjskiej aby przysyłał mi pociągi z ropą do silniczków do szybach.
Silniczki "w szybach" to pryszcz!
Kosiarke mam z silnikiem od Valkyrie (1500 ccm) - na caly trawnik musze 2 x
tankowac.
Ale na gaz jest i mam wujka Vladimira z rasyji co mi gaz rurociagiem
podsyla...
--
Picasso