eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "Bugatti" <s...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Date: Fri, 19 Mar 2010 18:40:11 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 49
    Message-ID: <ho0cm6$19u$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <hnt9d2$4af$1@inews.gazeta.pl>
    <z24flo91dhbn.9epzzgyi995w$.dlg@40tude.net>
    <hnu4m6$oo$1@news.dialog.net.pl>
    <hnu6fr$mk1$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hnv0to$n0o$1@news.mm.pl>
    <hnvoq0$9d6$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <hnvtna$621$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ds.pk.edu.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1269020166 1342 149.156.157.66 (19 Mar 2010 17:36:06 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 19 Mar 2010 17:36:06 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3598
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    X-Antivirus: avast! (VPS 100319-0, 2010-03-19), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2265580
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Artur 'futrzak' Maśląg" napisał w wiadomości:

    > Bugatti pisze:
    > (...)
    >>> Bo upierali sie, ze technologia pompowtryskiwaczy jest lepsza.
    >>
    >> i mieli rację...
    >
    > Jakieś uzasadnienie?

    Spójrz na budowe pompy wysokiego ciśnienia CR...toż to drugi silnik...masz w
    nim suw ssania, tłoczenia, tłoczek, wałek napędowy...gdybys wiedział jak
    działa CR to byś takie pytania nie zadawał. W PD też miałeś tłoczek ale
    tylko jedną pompe paliwka przy baku...
    Jak teraz tego nie zrozumiesz że im więcej elementów tym większa zawodność
    systemu to nigdy tego nie zrozumiesz

    >>> A to tylko slepa uliczka byla.
    >>
    >> ...wprowadzili CR bo zauważyli że gawiedź sie ucieszy że skoro silnik
    >> jest cichobieżny to będzie jeszcze bardziej bezawaryjny.
    >
    > Aha, wprowadzenie CR to było ku uciesze gawiedzi? Ciekawa teoria.

    Nie napisałem że gawiedź tego żądała - czytaj ze zrozumieniem.
    Zresztą .. kto tym wątku cieszy się z CR..no kto ;-) ?

    >> Ale w rzeczywistości wprowadzili CR bo niezawodność tego układu jest
    >> marna i dzieki temu będą mieć kasę od ogłupionej gawiedzi elementy tego
    >> systemu.
    >
    > Nie, no jasne. Możesz wskazać te problemy z CR np. w silnikach PSA?

    A ty możesz wskazać ile widziałeś zasyfionych wtryskiwaczy i pomop CR w
    stosunku do lejących pompowtrysków ?

    > No tak, trzeba było od razu od tego zacząć, wtedy by nie było
    > wątpliwości, dlaczego te stare konstrukcje VW miały być najlepsze
    > na świecie.

    Wymigałeś się od sensownej odpowiedzi nt. CO2 i napisałeś jakiś wiersz
    ...ble ;-p


    Pozdr.

    --
    Bugatti

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: