eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!! › Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "Bugatti" <s...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Date: Fri, 19 Mar 2010 18:30:17 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 28
    Message-ID: <ho0c3l$th$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <hnt9d2$4af$1@inews.gazeta.pl>
    <z24flo91dhbn.9epzzgyi995w$.dlg@40tude.net>
    <hnu4m6$oo$1@news.dialog.net.pl>
    <hnu6fr$mk1$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hnv0to$n0o$1@news.mm.pl>
    <hnvoq0$9d6$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <4...@u...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: ds.pk.edu.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1269019573 945 149.156.157.66 (19 Mar 2010 17:26:13 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 19 Mar 2010 17:26:13 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3598
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    X-Antivirus: avast! (VPS 100319-0, 2010-03-19), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2265579
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "hamberg" napisał w wiadomości:

    > twierdzę że PD i VP miały wysoki współczynnik niezawodności i wogóle były
    > super...ale na pewno były trwalsze niż CR + pierdzilion czujników.

    a jakiez to czujniki mialy CR ktorych nie bylo w PD?

    ----------------

    Na przykładzie 2.0 TDI-CR 170 PS w któym to mamy (w porównaniu do 1.9 PD):
    1.czujnik ciśnienia paliwa
    2. czujnik położenia przepustnicy (1.9 TDI (i nie tylko) wogóne nie było
    przepustnicy)
    3. w 1.9 był 1 czujnik położenia pedału gazu a w CR są 2
    4. czujnik położenia klap wirowych (tutaj nie jestem do końca pewny)
    3. dzieki DPF'owi mamy 4 dodatkowe czujniki
    - czujnik ciśnienia spalin
    - dwa czujniki temp. spalin przed i za filtrem
    - przyłącze czujnika ciśnienia spalin

    Już nie wspominam o zaworku dawkowania paliwa na pompie CR i innych
    zaworków. Owszem w 1.9 TDI było ich sporo...

    Pozdr.

    --
    Bugatti

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: