eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 130

  • 111. Data: 2010-03-22 09:49:54
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>


    >> zresztą, nie wiem jak teraz w nowych modelach ale generalnie Opel
    >> podchodził
    >> po macoszemu do zagadnienia wyciszenia produkowanych przez siebie
    >> samochodów, w miarę nieźle było w Omegach czy V-B na tle konkurencji,
    >> natomiast mniejsze auta odstawały na niekorzyść np przy francuskiej
    >> konkurencji (np Corsa vs. Clio, Astra vs. Golf, a później V-C vs. C5
    >> itd),
    >
    > Dodatkowo modele Astry (nie wiem czy wszytskie) produkowane w Giwicach nie
    > miały maty wygłuszającej na ścianie grodziowej silnika.

    to prawda, to tzw optymalizacja kosztów, co najdziwniejsze w autach z
    silnikami diesla też oszczędzili na tej macie - ATSD to nie wiem jak ludzie
    jeżdżą tymi autami, po kilku godzinach głowa boli - ale w czasach Astry G
    przedclassicowej też były wersje bez wygłuszeń zewnętrznych na grodzi, nie
    miały jej auta z silnikami X12XE, Z12XE, X16 SZR,
    ja mam X16SZR- ale zamontowałem wszystko co Adam Opel przewidział w temacie
    fabrycznego wygłuszenia do Astr G w przeróżnych wersjach,
    zatem matę pod maskę, na ścianę grodziową, dolne elementy pod deskę
    rozdzielczą nad nogami kierowcy i pasażera, dodatkowo założyłem kolejne
    warstwy na ścianę grodziową, położyłem specjalne wygłuszenia przemysłowe na
    podszybiu zewnętrznym, zmieniłem tłumik środkowy na wersję od silników 16V i
    zrobiło się przyzwoicie, niemniej trzeba by włożyć w to jeszcze trochę pracy
    aby efekt był na prawdę OK, (po całej operacji okazało się że teraz szumy
    toczenia to upierdliwa sprawa a silnika prawie nie słychać i zabawa zaczyna
    się od początki heh)
    brat


  • 112. Data: 2010-03-22 09:54:45
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: Hubertus Blues <h...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-03-21 20:58, V-Tec pisze:
    > Lopez pisze:
    >> Witam,
    >> Dwa dni temu dostałem nowe auto od firmy, wcześniej było to Octavia
    >> 1.9 TDI najmocniejsza wersja tego silnika a obecnie dostałem 1.4 FSI.
    >> I powiem jedno: nigdy więcej Diesla. Nigdy!!!! Teraz czuje, że mam
    >> samochód a nie traktor.
    >
    > miałeś po prostu niewyciszoną octavię na pompowtryskiwaczach :) Jeden
    > sąsiad jeździ corsą 1.3cdti drugi jeździł fabia 1.4tdi - zgadnij, które
    > auto budziło mnie rano.
    >
    >
    Aj wiem, ja wiem!!!
    Śmieciarka?
    Co wygrałem???

    MSPANC

    --
    pozdrawiam
    Hubertus Blues
    "... z szaconkiem bo się może skończyć źle..."


  • 113. Data: 2010-03-22 10:03:24
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-03-22 09:17, *n...@o...pl* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:
    >> miałeś po prostu niewyciszoną octavię na pompowtryskiwaczach :) Jeden
    >> sąsiad jeździ corsą 1.3cdti drugi jeździł fabia 1.4tdi - zgadnij, które
    >> auto budziło mnie rano.
    > Mój 2.0 dCi tez jakiś niewyciszony a zdawałoby się, że to niezły CR...

    Może ma podobny problem do tego z testu długodystansowego Laguny III 2.0
    dci z AŚ :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l
    PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++


  • 114. Data: 2010-03-22 13:25:42
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "DoQ" ho0o8j$5h8$...@m...internetia.pl

    > > gmach rządu USA, ale nie widziałem żadnego palącego się samochodu

    Jakaś rocznica związana z tym wybuchem (może rocznica końca procesu
    sprawcy -- sprawcę złapano niemal natychmiast) to 11 września. Ale
    sprawcą tamtego wybuchu (budynek zmniejszył się o chyba dwie
    kondygnacje) nie był żaden Arab, lecz weteran z Wietnamu.

    > > osobowego napędzanego silnikiem Diesla. :) A benzynowe pochodnie
    > > osobowe -- widziałem. :)>
    > > Autokary to inna bajka, bo są ciężkie. Podobnie z czołgami, bo
    > > są palone celowo koktajlami Mołotowa.

    > No patrz, a ja z kolei nigdy nie widzialem plonacego autokaru
    > napedzanego silnikiem benzynowym.

    Za młody jesteś -- gdybyś jeździł po ZSRR, widziałbyś nieraz.
    Produkowano nawet czołgi z silnikami benzynowymi.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 115. Data: 2010-03-22 13:50:39
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > "DoQ" ho0o8j$5h8$...@m...internetia.pl
    (...)
    >> No patrz, a ja z kolei nigdy nie widzialem plonacego autokaru
    >> napedzanego silnikiem benzynowym.
    >
    > Za młody jesteś -- gdybyś jeździł po ZSRR, widziałbyś nieraz.
    > Produkowano nawet czołgi z silnikami benzynowymi.

    LOL - ale argument. Zapomniałeś pewnie też o Ził-ach, Krazach itd.,
    które tez były pędzone etyliną. Trzeba było widzieć np. zdziwionego
    kierowcę Stara 28 po zatankowaniu do pełna etyliną.


  • 116. Data: 2010-03-22 15:51:04
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: szymo <s...@w...pl>

    P_ablo pisze:
    > Użytkownik "szymo" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > news:ho2osb$57c$2@news.task.gda.pl...
    >> Co to według ciebie jest porządny samochód
    >
    > No taki ktory ma przynajmniej wiatrak w nagrzewnicy tej mocy... U mnie tyle
    > maja silniczki do szyb ;)
    >
    > Wez nie rob jaj... naprawde masz "tysioncczysta" !?
    > I do tego diesla ?!
    >
    >
    Tak posiadam i do tego silnika nie potrzebuję wujka szejka w arabi
    saudyjskiej aby przysyłał mi pociągi z ropą do silniczków do szybach.


  • 117. Data: 2010-03-22 18:27:53
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2010-03-22 09:17, *n...@o...pl* napisał, a mnie coś
    > podkusiło, żeby odpisać:
    >>> miałeś po prostu niewyciszoną octavię na pompowtryskiwaczach :) Jeden
    >>> sąsiad jeździ corsą 1.3cdti drugi jeździł fabia 1.4tdi - zgadnij, które
    >>> auto budziło mnie rano.
    >> Mój 2.0 dCi tez jakiś niewyciszony a zdawałoby się, że to niezły CR...
    >
    > Może ma podobny problem do tego z testu długodystansowego Laguny III 2.0
    > dci z AŚ :)

    A co tam było takiego popsuli w teście?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 turbotraktor
    Laguna I "czarny karawan" - na sprzedaż


  • 118. Data: 2010-03-22 19:18:10
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > > Zaraz zaraz. Piszesz o zestawieniu CR z PD, a przy porównaniu
    > > statystycznym, wrzucasz PD i VP do jednego wora. Nadawałbyś się na
    > > polityka z taką manipulacją. :P
    >
    > Nie wrzucam do jednego wora tylko pisąc to chciałem pokazać że nowoczesna
    > technologia CR nie jest wcale taka cacy ;-p

    ech - dla mnie to co zrobiles nazywa sie manipulacja.


  • 119. Data: 2010-03-22 23:32:18
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Artur 'futrzak' Maśląg" ho7p30$e1m$...@i...gazeta.pl

    > LOL - ale argument. Zapomniałeś pewnie też o Ził-ach, Krazach itd.,
    > które tez były pędzone etyliną. Trzeba było widzieć np. zdziwionego
    > kierowcę Stara 28 po zatankowaniu do pełna etyliną.

    Trudno powiedzieć, czy zapomniałem. :) Mowa była o autobusach,
    więc wyjaśniłem, że nawet czołgi były z silnikami beznynowymi.
    Większej lądowej budowli jeżdżącej niż czołg chyba nie ma.
    Z innej strony -- nie wiem, czy te duże czołgi były napędzane
    takimi silnikami.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 120. Data: 2010-03-22 23:42:05
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości:

    > Tu nie chodzi o bronienie CR.
    > Po prostu PD nie jest lepsze (w sensie trwalsze, bo o kulturze pracy nie
    > ma co wspominac) i nie jest tansze w naprawie.

    1. To jakie cisnienie masz na PD a jakie na CR VW ? PD dają pod 2050 barów
    (w ciężarówka pod 2200 ale nie o ciężarówkach tu mówimy ;) )...zaś CR II w
    2.0 TDI 143 daję 1800 barów
    1:0 dla PD

    2. Koszty:
    CR 2.0 TDI 143
    pompa wysokocisniowa Boscha 0 445 010 507 ~ 1400 zł (cena z alledrogo)
    Wtryskiwacze - koncówka wtryskiwacza 0 445 116 029 - 1500 zł/sztuka
    http://www.samli.pl/product_info.php?product_id=1220
    42&cPath=a_5_6724_24496&cat=0
    pompa paliwa zasysająca z baku zarówno dla PD i CR ceny są podobne 150-400
    zł (z allegro)

    Biorąc górne ceny łącznie mamy - 7800 zł

    1.9 TDI PD
    pompowtryski 038 130 073 BQ 700 zł /sztuka (z alledrogo)
    pompy wysokiego cisnienia oczywiście BRAK
    pompa przy baku...cena jak przy CR 150-400 zł
    pompa podciśnienia-Vacum ~ 500 zł

    tutaj także biorąc górne stawki - 3700 zł

    kolejny punkt dla PD

    Zapewne znów wymyślisz sobie że celowo podałem celowo ceny korzystniejsze
    dla PD...w sumie ty możesz wszystko wymyśleć (np. czemu nie zrobiłem zdjęć
    cen z katalogu ASO ;-) albo Bóg wie co jeszcze)...ale zauważ jedno...ja
    podaję cyferkowe fakty a ty podajesz swoje teorie...jest róznica, czyż nie ?
    ;)

    Ponadto jeśli byłbyś w stanie pokazać mi choć 10 postów z tej grupy w którym
    to właściele wymieniali PD ? Albo nie wiem podaj 10 z jakiego innego
    forum....wiem że proszę Cię o rzeczy absurdalne lecz chcę abyś ty i inni
    uświadomili sobie że utrzymanie CR jest DROŻSZE niż PD.

    Pozdrawiam


    --
    Bugatti

strony : 1 ... 11 . [ 12 ] . 13


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: