-
111. Data: 2010-03-22 09:49:54
Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>
>> zresztą, nie wiem jak teraz w nowych modelach ale generalnie Opel
>> podchodził
>> po macoszemu do zagadnienia wyciszenia produkowanych przez siebie
>> samochodów, w miarę nieźle było w Omegach czy V-B na tle konkurencji,
>> natomiast mniejsze auta odstawały na niekorzyść np przy francuskiej
>> konkurencji (np Corsa vs. Clio, Astra vs. Golf, a później V-C vs. C5
>> itd),
>
> Dodatkowo modele Astry (nie wiem czy wszytskie) produkowane w Giwicach nie
> miały maty wygłuszającej na ścianie grodziowej silnika.
to prawda, to tzw optymalizacja kosztów, co najdziwniejsze w autach z
silnikami diesla też oszczędzili na tej macie - ATSD to nie wiem jak ludzie
jeżdżą tymi autami, po kilku godzinach głowa boli - ale w czasach Astry G
przedclassicowej też były wersje bez wygłuszeń zewnętrznych na grodzi, nie
miały jej auta z silnikami X12XE, Z12XE, X16 SZR,
ja mam X16SZR- ale zamontowałem wszystko co Adam Opel przewidział w temacie
fabrycznego wygłuszenia do Astr G w przeróżnych wersjach,
zatem matę pod maskę, na ścianę grodziową, dolne elementy pod deskę
rozdzielczą nad nogami kierowcy i pasażera, dodatkowo założyłem kolejne
warstwy na ścianę grodziową, położyłem specjalne wygłuszenia przemysłowe na
podszybiu zewnętrznym, zmieniłem tłumik środkowy na wersję od silników 16V i
zrobiło się przyzwoicie, niemniej trzeba by włożyć w to jeszcze trochę pracy
aby efekt był na prawdę OK, (po całej operacji okazało się że teraz szumy
toczenia to upierdliwa sprawa a silnika prawie nie słychać i zabawa zaczyna
się od początki heh)
brat
-
112. Data: 2010-03-22 09:54:45
Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Od: Hubertus Blues <h...@p...onet.pl>
W dniu 2010-03-21 20:58, V-Tec pisze:
> Lopez pisze:
>> Witam,
>> Dwa dni temu dostałem nowe auto od firmy, wcześniej było to Octavia
>> 1.9 TDI najmocniejsza wersja tego silnika a obecnie dostałem 1.4 FSI.
>> I powiem jedno: nigdy więcej Diesla. Nigdy!!!! Teraz czuje, że mam
>> samochód a nie traktor.
>
> miałeś po prostu niewyciszoną octavię na pompowtryskiwaczach :) Jeden
> sąsiad jeździ corsą 1.3cdti drugi jeździł fabia 1.4tdi - zgadnij, które
> auto budziło mnie rano.
>
>
Aj wiem, ja wiem!!!
Śmieciarka?
Co wygrałem???
MSPANC
--
pozdrawiam
Hubertus Blues
"... z szaconkiem bo się może skończyć źle..."
-
113. Data: 2010-03-22 10:03:24
Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>
Dnia 2010-03-22 09:17, *n...@o...pl* napisał, a mnie coś
podkusiło, żeby odpisać:
>> miałeś po prostu niewyciszoną octavię na pompowtryskiwaczach :) Jeden
>> sąsiad jeździ corsą 1.3cdti drugi jeździł fabia 1.4tdi - zgadnij, które
>> auto budziło mnie rano.
> Mój 2.0 dCi tez jakiś niewyciszony a zdawałoby się, że to niezły CR...
Może ma podobny problem do tego z testu długodystansowego Laguny III 2.0
dci z AŚ :)
Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Vectra C '07 kombi 1.9 CDTI, PMS & PRRC edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++
-
114. Data: 2010-03-22 13:25:42
Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"DoQ" ho0o8j$5h8$...@m...internetia.pl
> > gmach rządu USA, ale nie widziałem żadnego palącego się samochodu
Jakaś rocznica związana z tym wybuchem (może rocznica końca procesu
sprawcy -- sprawcę złapano niemal natychmiast) to 11 września. Ale
sprawcą tamtego wybuchu (budynek zmniejszył się o chyba dwie
kondygnacje) nie był żaden Arab, lecz weteran z Wietnamu.
> > osobowego napędzanego silnikiem Diesla. :) A benzynowe pochodnie
> > osobowe -- widziałem. :)>
> > Autokary to inna bajka, bo są ciężkie. Podobnie z czołgami, bo
> > są palone celowo koktajlami Mołotowa.
> No patrz, a ja z kolei nigdy nie widzialem plonacego autokaru
> napedzanego silnikiem benzynowym.
Za młody jesteś -- gdybyś jeździł po ZSRR, widziałbyś nieraz.
Produkowano nawet czołgi z silnikami benzynowymi.
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
115. Data: 2010-03-22 13:50:39
Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>
Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
> "DoQ" ho0o8j$5h8$...@m...internetia.pl
(...)
>> No patrz, a ja z kolei nigdy nie widzialem plonacego autokaru
>> napedzanego silnikiem benzynowym.
>
> Za młody jesteś -- gdybyś jeździł po ZSRR, widziałbyś nieraz.
> Produkowano nawet czołgi z silnikami benzynowymi.
LOL - ale argument. Zapomniałeś pewnie też o Ził-ach, Krazach itd.,
które tez były pędzone etyliną. Trzeba było widzieć np. zdziwionego
kierowcę Stara 28 po zatankowaniu do pełna etyliną.
-
116. Data: 2010-03-22 15:51:04
Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Od: szymo <s...@w...pl>
P_ablo pisze:
> Użytkownik "szymo" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> news:ho2osb$57c$2@news.task.gda.pl...
>> Co to według ciebie jest porządny samochód
>
> No taki ktory ma przynajmniej wiatrak w nagrzewnicy tej mocy... U mnie tyle
> maja silniczki do szyb ;)
>
> Wez nie rob jaj... naprawde masz "tysioncczysta" !?
> I do tego diesla ?!
>
>
Tak posiadam i do tego silnika nie potrzebuję wujka szejka w arabi
saudyjskiej aby przysyłał mi pociągi z ropą do silniczków do szybach.
-
117. Data: 2010-03-22 18:27:53
Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
Mirek Ptak pisze:
> Dnia 2010-03-22 09:17, *n...@o...pl* napisał, a mnie coś
> podkusiło, żeby odpisać:
>>> miałeś po prostu niewyciszoną octavię na pompowtryskiwaczach :) Jeden
>>> sąsiad jeździ corsą 1.3cdti drugi jeździł fabia 1.4tdi - zgadnij, które
>>> auto budziło mnie rano.
>> Mój 2.0 dCi tez jakiś niewyciszony a zdawałoby się, że to niezły CR...
>
> Może ma podobny problem do tego z testu długodystansowego Laguny III 2.0
> dci z AŚ :)
A co tam było takiego popsuli w teście?
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 turbotraktor
Laguna I "czarny karawan" - na sprzedaż
-
118. Data: 2010-03-22 19:18:10
Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Od: hamberg <r...@g...com>
> > Zaraz zaraz. Piszesz o zestawieniu CR z PD, a przy porównaniu
> > statystycznym, wrzucasz PD i VP do jednego wora. Nadawałbyś się na
> > polityka z taką manipulacją. :P
>
> Nie wrzucam do jednego wora tylko pisąc to chciałem pokazać że nowoczesna
> technologia CR nie jest wcale taka cacy ;-p
ech - dla mnie to co zrobiles nazywa sie manipulacja.
-
119. Data: 2010-03-22 23:32:18
Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
"Artur 'futrzak' Maśląg" ho7p30$e1m$...@i...gazeta.pl
> LOL - ale argument. Zapomniałeś pewnie też o Ził-ach, Krazach itd.,
> które tez były pędzone etyliną. Trzeba było widzieć np. zdziwionego
> kierowcę Stara 28 po zatankowaniu do pełna etyliną.
Trudno powiedzieć, czy zapomniałem. :) Mowa była o autobusach,
więc wyjaśniłem, że nawet czołgi były z silnikami beznynowymi.
Większej lądowej budowli jeżdżącej niż czołg chyba nie ma.
Z innej strony -- nie wiem, czy te duże czołgi były napędzane
takimi silnikami.
--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
`-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....
-
120. Data: 2010-03-22 23:42:05
Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Od: "Bugatti" <s...@m...pl>
Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości:
> Tu nie chodzi o bronienie CR.
> Po prostu PD nie jest lepsze (w sensie trwalsze, bo o kulturze pracy nie
> ma co wspominac) i nie jest tansze w naprawie.
1. To jakie cisnienie masz na PD a jakie na CR VW ? PD dają pod 2050 barów
(w ciężarówka pod 2200 ale nie o ciężarówkach tu mówimy ;) )...zaś CR II w
2.0 TDI 143 daję 1800 barów
1:0 dla PD
2. Koszty:
CR 2.0 TDI 143
pompa wysokocisniowa Boscha 0 445 010 507 ~ 1400 zł (cena z alledrogo)
Wtryskiwacze - koncówka wtryskiwacza 0 445 116 029 - 1500 zł/sztuka
http://www.samli.pl/product_info.php?product_id=1220
42&cPath=a_5_6724_24496&cat=0
pompa paliwa zasysająca z baku zarówno dla PD i CR ceny są podobne 150-400
zł (z allegro)
Biorąc górne ceny łącznie mamy - 7800 zł
1.9 TDI PD
pompowtryski 038 130 073 BQ 700 zł /sztuka (z alledrogo)
pompy wysokiego cisnienia oczywiście BRAK
pompa przy baku...cena jak przy CR 150-400 zł
pompa podciśnienia-Vacum ~ 500 zł
tutaj także biorąc górne stawki - 3700 zł
kolejny punkt dla PD
Zapewne znów wymyślisz sobie że celowo podałem celowo ceny korzystniejsze
dla PD...w sumie ty możesz wszystko wymyśleć (np. czemu nie zrobiłem zdjęć
cen z katalogu ASO ;-) albo Bóg wie co jeszcze)...ale zauważ jedno...ja
podaję cyferkowe fakty a ty podajesz swoje teorie...jest róznica, czyż nie ?
;)
Ponadto jeśli byłbyś w stanie pokazać mi choć 10 postów z tej grupy w którym
to właściele wymieniali PD ? Albo nie wiem podaj 10 z jakiego innego
forum....wiem że proszę Cię o rzeczy absurdalne lecz chcę abyś ty i inni
uświadomili sobie że utrzymanie CR jest DROŻSZE niż PD.
Pozdrawiam
--
Bugatti