eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Date: Mon, 22 Mar 2010 09:49:54 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 29
    Message-ID: <ho7avl$o2v$1@inews.gazeta.pl>
    References: <hnt9d2$4af$1@inews.gazeta.pl> <hnt9j1$4s0$1@inews.gazeta.pl>
    <hntc8q$o9e$2@news.man.bydgoszcz.pl> <hnto8p$rpj$1@inews.gazeta.pl>
    <1hdo9fctmzztz$.xg2gpinq8bab$.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: akq2.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1269247797 24671 83.17.20.2 (22 Mar 2010 08:49:57 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 22 Mar 2010 08:49:57 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-User: swiniak77
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2266218
    [ ukryj nagłówki ]


    >> zresztą, nie wiem jak teraz w nowych modelach ale generalnie Opel
    >> podchodził
    >> po macoszemu do zagadnienia wyciszenia produkowanych przez siebie
    >> samochodów, w miarę nieźle było w Omegach czy V-B na tle konkurencji,
    >> natomiast mniejsze auta odstawały na niekorzyść np przy francuskiej
    >> konkurencji (np Corsa vs. Clio, Astra vs. Golf, a później V-C vs. C5
    >> itd),
    >
    > Dodatkowo modele Astry (nie wiem czy wszytskie) produkowane w Giwicach nie
    > miały maty wygłuszającej na ścianie grodziowej silnika.

    to prawda, to tzw optymalizacja kosztów, co najdziwniejsze w autach z
    silnikami diesla też oszczędzili na tej macie - ATSD to nie wiem jak ludzie
    jeżdżą tymi autami, po kilku godzinach głowa boli - ale w czasach Astry G
    przedclassicowej też były wersje bez wygłuszeń zewnętrznych na grodzi, nie
    miały jej auta z silnikami X12XE, Z12XE, X16 SZR,
    ja mam X16SZR- ale zamontowałem wszystko co Adam Opel przewidział w temacie
    fabrycznego wygłuszenia do Astr G w przeróżnych wersjach,
    zatem matę pod maskę, na ścianę grodziową, dolne elementy pod deskę
    rozdzielczą nad nogami kierowcy i pasażera, dodatkowo założyłem kolejne
    warstwy na ścianę grodziową, położyłem specjalne wygłuszenia przemysłowe na
    podszybiu zewnętrznym, zmieniłem tłumik środkowy na wersję od silników 16V i
    zrobiło się przyzwoicie, niemniej trzeba by włożyć w to jeszcze trochę pracy
    aby efekt był na prawdę OK, (po całej operacji okazało się że teraz szumy
    toczenia to upierdliwa sprawa a silnika prawie nie słychać i zabawa zaczyna
    się od początki heh)
    brat

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: