-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Date: Mon, 22 Mar 2010 09:49:54 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 29
Message-ID: <ho7avl$o2v$1@inews.gazeta.pl>
References: <hnt9d2$4af$1@inews.gazeta.pl> <hnt9j1$4s0$1@inews.gazeta.pl>
<hntc8q$o9e$2@news.man.bydgoszcz.pl> <hnto8p$rpj$1@inews.gazeta.pl>
<1hdo9fctmzztz$.xg2gpinq8bab$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: akq2.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1269247797 24671 83.17.20.2 (22 Mar 2010 08:49:57 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 22 Mar 2010 08:49:57 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
X-User: swiniak77
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2266218
[ ukryj nagłówki ]
>> zresztą, nie wiem jak teraz w nowych modelach ale generalnie Opel
>> podchodził
>> po macoszemu do zagadnienia wyciszenia produkowanych przez siebie
>> samochodów, w miarę nieźle było w Omegach czy V-B na tle konkurencji,
>> natomiast mniejsze auta odstawały na niekorzyść np przy francuskiej
>> konkurencji (np Corsa vs. Clio, Astra vs. Golf, a później V-C vs. C5
>> itd),
>
> Dodatkowo modele Astry (nie wiem czy wszytskie) produkowane w Giwicach nie
> miały maty wygłuszającej na ścianie grodziowej silnika.
to prawda, to tzw optymalizacja kosztów, co najdziwniejsze w autach z
silnikami diesla też oszczędzili na tej macie - ATSD to nie wiem jak ludzie
jeżdżą tymi autami, po kilku godzinach głowa boli - ale w czasach Astry G
przedclassicowej też były wersje bez wygłuszeń zewnętrznych na grodzi, nie
miały jej auta z silnikami X12XE, Z12XE, X16 SZR,
ja mam X16SZR- ale zamontowałem wszystko co Adam Opel przewidział w temacie
fabrycznego wygłuszenia do Astr G w przeróżnych wersjach,
zatem matę pod maskę, na ścianę grodziową, dolne elementy pod deskę
rozdzielczą nad nogami kierowcy i pasażera, dodatkowo założyłem kolejne
warstwy na ścianę grodziową, położyłem specjalne wygłuszenia przemysłowe na
podszybiu zewnętrznym, zmieniłem tłumik środkowy na wersję od silników 16V i
zrobiło się przyzwoicie, niemniej trzeba by włożyć w to jeszcze trochę pracy
aby efekt był na prawdę OK, (po całej operacji okazało się że teraz szumy
toczenia to upierdliwa sprawa a silnika prawie nie słychać i zabawa zaczyna
się od początki heh)
brat
Następne wpisy z tego wątku
- 22.03.10 09:54 Hubertus Blues
- 22.03.10 10:03 Mirek Ptak
- 22.03.10 13:25 Eneuel Leszek Ciszewski
- 22.03.10 13:50 Artur 'futrzak' Maśląg
- 22.03.10 15:51 szymo
- 22.03.10 18:27 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 22.03.10 19:18 hamberg
- 22.03.10 23:32 Eneuel Leszek Ciszewski
- 22.03.10 23:42 Bugatti
- 22.03.10 23:46 Bugatti
- 23.03.10 01:10 Karolek
- 23.03.10 09:29 Bugatti
- 23.03.10 09:40 m...@o...pl
- 23.03.10 12:39 n...@o...pl
- 23.03.10 17:08 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=