-
101. Data: 2010-03-21 23:17:51
Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
Bugatti pisze:
> PD sypią się w 2.0 TDI 140....zaś w 1.9 to owszem że nie są mega trwałe
> ale nie mów mi że w nich częściej pada pompowtrysk niż wtryskiwacz cr
A jednak.
> ... zważywszy na fakt że silników z CR jest mniej niż z PD i VP co
> jeszcze bardziej ujmuje "świetności" CR.
Zaraz zaraz. Piszesz o zestawieniu CR z PD, a przy porównaniu
statystycznym, wrzucasz PD i VP do jednego wora. Nadawałbyś się na
polityka z taką manipulacją. :P
CR jest mniej popularne niż PD? Gdzie niby? Skoro wszelkie francuskie i
włoskie TD od jakichś 10-ciu lat to CR. Fordowskie też. I to nie tylko w
osobówkach, ale też we wszelkiej maści dostawczakach.
Tobie naprawdę się wydaje, że VW ma ponad 50% rynku we wszystkim?
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 turbotraktor
Laguna I "czarny karawan" - na sprzedaż
-
102. Data: 2010-03-22 00:11:55
Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Od: "Bugatti" <s...@m...pl>
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" napisał w wiadomości:
> Bugatti pisze:
>
>> PD sypią się w 2.0 TDI 140....zaś w 1.9 to owszem że nie są mega trwałe
>> ale nie mów mi że w nich częściej pada pompowtrysk niż wtryskiwacz cr
>
> A jednak.
>
>> ... zważywszy na fakt że silników z CR jest mniej niż z PD i VP co
>> jeszcze bardziej ujmuje "świetności" CR.
>
> Zaraz zaraz. Piszesz o zestawieniu CR z PD, a przy porównaniu
> statystycznym, wrzucasz PD i VP do jednego wora. Nadawałbyś się na
> polityka z taką manipulacją. :P
Nie wrzucam do jednego wora tylko pisąc to chciałem pokazać że nowoczesna
technologia CR nie jest wcale taka cacy ;-p
> CR jest mniej popularne niż PD? Gdzie niby? Skoro wszelkie francuskie i
> włoskie TD od jakichś 10-ciu lat to CR. Fordowskie też. I to nie tylko w
> osobówkach, ale też we wszelkiej maści dostawczakach.
> Tobie naprawdę się wydaje, że VW ma ponad 50% rynku we wszystkim?
Nie. Z importu VAG ma ok 32%.
Może troszkę przesadziłem z tym udziałem VAGów. Lecz nie przeczy to faktowi
że PD jest trwalsze niż CR.
Pozdr.
--
Bugatti
-
103. Data: 2010-03-22 06:05:54
Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Od: Karolek <d...@o...pl>
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
> Karolek pisze:
>
>> i TS ;>
>>
>
> Kupiłeś Alfę? Nie cudzołóż. :P
>
Przy betach nie mam co robic to pomyslalem, ze przy Alfie sobie podlubie :>
--
Karolek
-
104. Data: 2010-03-22 06:06:27
Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Od: Karolek <d...@o...pl>
V-Tec pisze:
>> I TDSa i d i TS ;>
>
> a, ok, bo tds-y nie są common rail (ani wtrysk bezpośredni).
>
No nie sa, niestety :/
--
Karolek
-
105. Data: 2010-03-22 06:14:13
Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Od: Karolek <d...@o...pl>
Bugatti pisze:
>> No wlasnie, pompowtryski to non stop slysze, ze ktos wymienia (a tanie
>> to nie jest), naprawa pompy CR jest tansza niz zwyklej rotacyjnej, a
>> wtryskiwacze czesto sie wymienia, ale moze w renault, czy fordzie :>
>> Ja w 11 letniej becie mam ciagle oryginalne, a paliwo leje raz ze
>> stacji, raz z oszczednosci i jakos nic sie nie dzieje.
>
> PD sypią się w 2.0 TDI 140....zaś w 1.9 to owszem że nie są mega trwałe
> ale nie mów mi że w nich częściej pada pompowtrysk niż wtryskiwacz cr
> ...
Patrzac na znane mi przypadki to wlasnie o wiele czesciej ludzie
wymieniaja PD (najczesciej wlasnie w 1.9TDI).
Wymiane wtryskiwaczy CR to znam jedynie z renowek :/
>zważywszy na fakt że silników z CR jest mniej niż z PD i VP co
> jeszcze bardziej ujmuje "świetności" CR.
Mniej?
Wrecz przeciwnie.
Caly koncern Fiata, PSA, Renault, BMW itd. maja od lat (lekko liczac to
ponad 10) CR.
--
Karolek
-
106. Data: 2010-03-22 06:55:42
Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Od: "Bugatti" <s...@m...pl>
Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości:
>
> Patrzac na znane mi przypadki to wlasnie o wiele czesciej ludzie
> wymieniaja PD (najczesciej wlasnie w 1.9TDI).
> Wymiane wtryskiwaczy CR to znam jedynie z renowek :/
A o wadliwych 3.0 TDI 204 i 224 PS słyszałeś ...(pewnie tak).
O TDCI napisano już wiele.
D4D od 2-3 lat też poszły na dno.
Można by tak wymieniać.
Bronicie te CR jakby były święte ;-)
Teraz w większości przypadku słyszy się o adaptacji CR po wymianie (kody IMA
etc.)..bo nie każdy warsztat ma testery i wiedze ntt.
Pozdr.
--
Bugatti
-
107. Data: 2010-03-22 07:27:15
Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Od: Karolek <d...@o...pl>
Bugatti pisze:
> Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości:
>>
>> Patrzac na znane mi przypadki to wlasnie o wiele czesciej ludzie
>> wymieniaja PD (najczesciej wlasnie w 1.9TDI).
>> Wymiane wtryskiwaczy CR to znam jedynie z renowek :/
>
> A o wadliwych 3.0 TDI 204 i 224 PS słyszałeś ...(pewnie tak).
> O TDCI napisano już wiele.
> D4D od 2-3 lat też poszły na dno.
> Można by tak wymieniać.
>
> Bronicie te CR jakby były święte ;-)
>
> Teraz w większości przypadku słyszy się o adaptacji CR po wymianie (kody
> IMA etc.)..bo nie każdy warsztat ma testery i wiedze ntt.
Tu nie chodzi o bronienie CR.
Po prostu PD nie jest lepsze (w sensie trwalsze, bo o kulturze pracy nie
ma co wspominac) i nie jest tansze w naprawie.
--
Karolek
-
108. Data: 2010-03-22 08:42:35
Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>
Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
(...)
> Zaraz zaraz. Piszesz o zestawieniu CR z PD, a przy porównaniu
> statystycznym, wrzucasz PD i VP do jednego wora. Nadawałbyś się na
> polityka z taką manipulacją. :P
Wiesz, tak lepiej wygląda - jakoś przecież trzeba choć próbować
bronić swych teorii. To nic, VP to zupełnie inny układ zasilania, ale
nic to. VP to zwyczajny wtrysk na pompie rozdzielaczowej.
> CR jest mniej popularne niż PD? Gdzie niby? Skoro wszelkie francuskie i
> włoskie TD od jakichś 10-ciu lat to CR. Fordowskie też. I to nie tylko w
> osobówkach, ale też we wszelkiej maści dostawczakach.
Tendencja jest dokładnie odwrotna, a wręcz bym napisał, że PD jest
stosunkowo niewiele na rynku.
> Tobie naprawdę się wydaje, że VW ma ponad 50% rynku we wszystkim?
Nawet gdyby, to wcale by nie znaczyło, że PD to 100% tych 50% diesli :)
-
109. Data: 2010-03-22 09:17:30
Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Od: n...@o...pl
> miałeś po prostu niewyciszoną octavię na pompowtryskiwaczach :) Jeden
> sąsiad jeździ corsą 1.3cdti drugi jeździł fabia 1.4tdi - zgadnij, które
> auto budziło mnie rano.
Mój 2.0 dCi tez jakiś niewyciszony a zdawałoby się, że to niezły CR...
Pozdrawiam.
Sebastian
http://www.speedyelise.fora.pl/
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
110. Data: 2010-03-22 09:29:56
Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>
>>>> na prawdę uważasz, że Octavia 1.4 FSI jest cicha?
>>>> chyba, że porównawczo do diesla?
>>>
>>> Wsiądź do zafiry :)
>>
>> Zafiry A czy B i z jakim silnikiem?
>> zresztą, nie wiem jak teraz w nowych modelach ale generalnie Opel
>> podchodził po macoszemu do zagadnienia wyciszenia produkowanych przez
>> siebie samochodów, w miarę nieźle było w Omegach czy V-B na tle
>> konkurencji, natomiast mniejsze auta odstawały na niekorzyść np przy
>> francuskiej konkurencji (np Corsa vs. Clio, Astra vs. Golf, a później
>> V-C vs. C5 itd),
>
> Wsiądź teraz do nowej Astry :) - cudo, w ogóle nie wiadomo czy to diesel,
> czy benzyna przy zamkniętych oknach :). Jest świetnie wyciszona.
nareszcie :-)
jak będę u zaprzyjaźnionego dealera, aż z ciekawości wezmę testówkę na jazdę
próbną na obwodnicę ;-)
brat