eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 130

  • 101. Data: 2010-03-21 23:17:51
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Bugatti pisze:

    > PD sypią się w 2.0 TDI 140....zaś w 1.9 to owszem że nie są mega trwałe
    > ale nie mów mi że w nich częściej pada pompowtrysk niż wtryskiwacz cr

    A jednak.

    > ... zważywszy na fakt że silników z CR jest mniej niż z PD i VP co
    > jeszcze bardziej ujmuje "świetności" CR.

    Zaraz zaraz. Piszesz o zestawieniu CR z PD, a przy porównaniu
    statystycznym, wrzucasz PD i VP do jednego wora. Nadawałbyś się na
    polityka z taką manipulacją. :P
    CR jest mniej popularne niż PD? Gdzie niby? Skoro wszelkie francuskie i
    włoskie TD od jakichś 10-ciu lat to CR. Fordowskie też. I to nie tylko w
    osobówkach, ale też we wszelkiej maści dostawczakach.
    Tobie naprawdę się wydaje, że VW ma ponad 50% rynku we wszystkim?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
    P307 turbotraktor
    Laguna I "czarny karawan" - na sprzedaż


  • 102. Data: 2010-03-22 00:11:55
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" napisał w wiadomości:

    > Bugatti pisze:
    >
    >> PD sypią się w 2.0 TDI 140....zaś w 1.9 to owszem że nie są mega trwałe
    >> ale nie mów mi że w nich częściej pada pompowtrysk niż wtryskiwacz cr
    >
    > A jednak.
    >
    >> ... zważywszy na fakt że silników z CR jest mniej niż z PD i VP co
    >> jeszcze bardziej ujmuje "świetności" CR.
    >
    > Zaraz zaraz. Piszesz o zestawieniu CR z PD, a przy porównaniu
    > statystycznym, wrzucasz PD i VP do jednego wora. Nadawałbyś się na
    > polityka z taką manipulacją. :P

    Nie wrzucam do jednego wora tylko pisąc to chciałem pokazać że nowoczesna
    technologia CR nie jest wcale taka cacy ;-p

    > CR jest mniej popularne niż PD? Gdzie niby? Skoro wszelkie francuskie i
    > włoskie TD od jakichś 10-ciu lat to CR. Fordowskie też. I to nie tylko w
    > osobówkach, ale też we wszelkiej maści dostawczakach.
    > Tobie naprawdę się wydaje, że VW ma ponad 50% rynku we wszystkim?

    Nie. Z importu VAG ma ok 32%.
    Może troszkę przesadziłem z tym udziałem VAGów. Lecz nie przeczy to faktowi
    że PD jest trwalsze niż CR.

    Pozdr.

    --
    Bugatti


  • 103. Data: 2010-03-22 06:05:54
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
    > Karolek pisze:
    >
    >> i TS ;>
    >>
    >
    > Kupiłeś Alfę? Nie cudzołóż. :P
    >

    Przy betach nie mam co robic to pomyslalem, ze przy Alfie sobie podlubie :>

    --
    Karolek


  • 104. Data: 2010-03-22 06:06:27
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    V-Tec pisze:

    >> I TDSa i d i TS ;>
    >
    > a, ok, bo tds-y nie są common rail (ani wtrysk bezpośredni).
    >

    No nie sa, niestety :/

    --
    Karolek


  • 105. Data: 2010-03-22 06:14:13
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Bugatti pisze:

    >> No wlasnie, pompowtryski to non stop slysze, ze ktos wymienia (a tanie
    >> to nie jest), naprawa pompy CR jest tansza niz zwyklej rotacyjnej, a
    >> wtryskiwacze czesto sie wymienia, ale moze w renault, czy fordzie :>
    >> Ja w 11 letniej becie mam ciagle oryginalne, a paliwo leje raz ze
    >> stacji, raz z oszczednosci i jakos nic sie nie dzieje.
    >
    > PD sypią się w 2.0 TDI 140....zaś w 1.9 to owszem że nie są mega trwałe
    > ale nie mów mi że w nich częściej pada pompowtrysk niż wtryskiwacz cr
    > ...

    Patrzac na znane mi przypadki to wlasnie o wiele czesciej ludzie
    wymieniaja PD (najczesciej wlasnie w 1.9TDI).
    Wymiane wtryskiwaczy CR to znam jedynie z renowek :/

    >zważywszy na fakt że silników z CR jest mniej niż z PD i VP co
    > jeszcze bardziej ujmuje "świetności" CR.

    Mniej?
    Wrecz przeciwnie.
    Caly koncern Fiata, PSA, Renault, BMW itd. maja od lat (lekko liczac to
    ponad 10) CR.


    --
    Karolek


  • 106. Data: 2010-03-22 06:55:42
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości:
    >
    > Patrzac na znane mi przypadki to wlasnie o wiele czesciej ludzie
    > wymieniaja PD (najczesciej wlasnie w 1.9TDI).
    > Wymiane wtryskiwaczy CR to znam jedynie z renowek :/

    A o wadliwych 3.0 TDI 204 i 224 PS słyszałeś ...(pewnie tak).
    O TDCI napisano już wiele.
    D4D od 2-3 lat też poszły na dno.
    Można by tak wymieniać.

    Bronicie te CR jakby były święte ;-)

    Teraz w większości przypadku słyszy się o adaptacji CR po wymianie (kody IMA
    etc.)..bo nie każdy warsztat ma testery i wiedze ntt.

    Pozdr.

    --
    Bugatti


  • 107. Data: 2010-03-22 07:27:15
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Bugatti pisze:
    > Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości:
    >>
    >> Patrzac na znane mi przypadki to wlasnie o wiele czesciej ludzie
    >> wymieniaja PD (najczesciej wlasnie w 1.9TDI).
    >> Wymiane wtryskiwaczy CR to znam jedynie z renowek :/
    >
    > A o wadliwych 3.0 TDI 204 i 224 PS słyszałeś ...(pewnie tak).
    > O TDCI napisano już wiele.
    > D4D od 2-3 lat też poszły na dno.
    > Można by tak wymieniać.
    >
    > Bronicie te CR jakby były święte ;-)
    >
    > Teraz w większości przypadku słyszy się o adaptacji CR po wymianie (kody
    > IMA etc.)..bo nie każdy warsztat ma testery i wiedze ntt.

    Tu nie chodzi o bronienie CR.
    Po prostu PD nie jest lepsze (w sensie trwalsze, bo o kulturze pracy nie
    ma co wspominac) i nie jest tansze w naprawie.

    --
    Karolek


  • 108. Data: 2010-03-22 08:42:35
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:
    (...)
    > Zaraz zaraz. Piszesz o zestawieniu CR z PD, a przy porównaniu
    > statystycznym, wrzucasz PD i VP do jednego wora. Nadawałbyś się na
    > polityka z taką manipulacją. :P

    Wiesz, tak lepiej wygląda - jakoś przecież trzeba choć próbować
    bronić swych teorii. To nic, VP to zupełnie inny układ zasilania, ale
    nic to. VP to zwyczajny wtrysk na pompie rozdzielaczowej.

    > CR jest mniej popularne niż PD? Gdzie niby? Skoro wszelkie francuskie i
    > włoskie TD od jakichś 10-ciu lat to CR. Fordowskie też. I to nie tylko w
    > osobówkach, ale też we wszelkiej maści dostawczakach.

    Tendencja jest dokładnie odwrotna, a wręcz bym napisał, że PD jest
    stosunkowo niewiele na rynku.

    > Tobie naprawdę się wydaje, że VW ma ponad 50% rynku we wszystkim?

    Nawet gdyby, to wcale by nie znaczyło, że PD to 100% tych 50% diesli :)




  • 109. Data: 2010-03-22 09:17:30
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: n...@o...pl

    > miałeś po prostu niewyciszoną octavię na pompowtryskiwaczach :) Jeden
    > sąsiad jeździ corsą 1.3cdti drugi jeździł fabia 1.4tdi - zgadnij, które
    > auto budziło mnie rano.
    Mój 2.0 dCi tez jakiś niewyciszony a zdawałoby się, że to niezły CR...
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl/

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 110. Data: 2010-03-22 09:29:56
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>


    >>>> na prawdę uważasz, że Octavia 1.4 FSI jest cicha?
    >>>> chyba, że porównawczo do diesla?
    >>>
    >>> Wsiądź do zafiry :)
    >>
    >> Zafiry A czy B i z jakim silnikiem?
    >> zresztą, nie wiem jak teraz w nowych modelach ale generalnie Opel
    >> podchodził po macoszemu do zagadnienia wyciszenia produkowanych przez
    >> siebie samochodów, w miarę nieźle było w Omegach czy V-B na tle
    >> konkurencji, natomiast mniejsze auta odstawały na niekorzyść np przy
    >> francuskiej konkurencji (np Corsa vs. Clio, Astra vs. Golf, a później
    >> V-C vs. C5 itd),
    >
    > Wsiądź teraz do nowej Astry :) - cudo, w ogóle nie wiadomo czy to diesel,
    > czy benzyna przy zamkniętych oknach :). Jest świetnie wyciszona.

    nareszcie :-)
    jak będę u zaprzyjaźnionego dealera, aż z ciekawości wezmę testówkę na jazdę
    próbną na obwodnicę ;-)
    brat

strony : 1 ... 10 . [ 11 ] . 12 . 13


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: