eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.cyf-
    kr.edu.pl!not-for-mail
    From: "Bugatti" <s...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pożegnanie z klekotem &#8211; HIP HIP HURRRRR!!!!
    Date: Mon, 22 Mar 2010 23:42:05 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 48
    Message-ID: <ho8rg9$hko$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <hnt9d2$4af$1@inews.gazeta.pl>
    <z24flo91dhbn.9epzzgyi995w$.dlg@40tude.net>
    <hnu4m6$oo$1@news.dialog.net.pl>
    <hnu6fr$mk1$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hnv0to$n0o$1@news.mm.pl>
    <hnvoq0$9d6$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <hnvtdb$d4p$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <ho0crl$1g9$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <ho5ef3$1jeb$1@news.mm.pl>
    <ho65d0$t2a$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <ho6ues$114a$1@news.mm.pl>
    <ho70gt$c03$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <ho72nr$40b$1@news.mm.pl>
    NNTP-Posting-Host: ds.pk.edu.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1269297481 18072 149.156.157.66 (22 Mar 2010 22:38:01 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 22 Mar 2010 22:38:01 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3598
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3350
    X-Antivirus: avast! (VPS 100322-0, 2010-03-22), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2266466
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości:

    > Tu nie chodzi o bronienie CR.
    > Po prostu PD nie jest lepsze (w sensie trwalsze, bo o kulturze pracy nie
    > ma co wspominac) i nie jest tansze w naprawie.

    1. To jakie cisnienie masz na PD a jakie na CR VW ? PD dają pod 2050 barów
    (w ciężarówka pod 2200 ale nie o ciężarówkach tu mówimy ;) )...zaś CR II w
    2.0 TDI 143 daję 1800 barów
    1:0 dla PD

    2. Koszty:
    CR 2.0 TDI 143
    pompa wysokocisniowa Boscha 0 445 010 507 ~ 1400 zł (cena z alledrogo)
    Wtryskiwacze - koncówka wtryskiwacza 0 445 116 029 - 1500 zł/sztuka
    http://www.samli.pl/product_info.php?product_id=1220
    42&cPath=a_5_6724_24496&cat=0
    pompa paliwa zasysająca z baku zarówno dla PD i CR ceny są podobne 150-400
    zł (z allegro)

    Biorąc górne ceny łącznie mamy - 7800 zł

    1.9 TDI PD
    pompowtryski 038 130 073 BQ 700 zł /sztuka (z alledrogo)
    pompy wysokiego cisnienia oczywiście BRAK
    pompa przy baku...cena jak przy CR 150-400 zł
    pompa podciśnienia-Vacum ~ 500 zł

    tutaj także biorąc górne stawki - 3700 zł

    kolejny punkt dla PD

    Zapewne znów wymyślisz sobie że celowo podałem celowo ceny korzystniejsze
    dla PD...w sumie ty możesz wszystko wymyśleć (np. czemu nie zrobiłem zdjęć
    cen z katalogu ASO ;-) albo Bóg wie co jeszcze)...ale zauważ jedno...ja
    podaję cyferkowe fakty a ty podajesz swoje teorie...jest róznica, czyż nie ?
    ;)

    Ponadto jeśli byłbyś w stanie pokazać mi choć 10 postów z tej grupy w którym
    to właściele wymieniali PD ? Albo nie wiem podaj 10 z jakiego innego
    forum....wiem że proszę Cię o rzeczy absurdalne lecz chcę abyś ty i inni
    uświadomili sobie że utrzymanie CR jest DROŻSZE niż PD.

    Pozdrawiam


    --
    Bugatti

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: