  • Data: 2010-03-22 23:42:05
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości:

    > Tu nie chodzi o bronienie CR.
    > Po prostu PD nie jest lepsze (w sensie trwalsze, bo o kulturze pracy nie
    > ma co wspominac) i nie jest tansze w naprawie.

    1. To jakie cisnienie masz na PD a jakie na CR VW ? PD dają pod 2050 barów
    (w ciężarówka pod 2200 ale nie o ciężarówkach tu mówimy ;) )...zaś CR II w
    2.0 TDI 143 daję 1800 barów
    1:0 dla PD

    2. Koszty:
    CR 2.0 TDI 143
    pompa wysokocisniowa Boscha 0 445 010 507 ~ 1400 zł (cena z alledrogo)
    Wtryskiwacze - koncówka wtryskiwacza 0 445 116 029 - 1500 zł/sztuka
    http://www.samli.pl/product_info.php?product_id=1220
    42&cPath=a_5_6724_24496&cat=0
    pompa paliwa zasysająca z baku zarówno dla PD i CR ceny są podobne 150-400
    zł (z allegro)

    Biorąc górne ceny łącznie mamy - 7800 zł

    1.9 TDI PD
    pompowtryski 038 130 073 BQ 700 zł /sztuka (z alledrogo)
    pompy wysokiego cisnienia oczywiście BRAK
    pompa przy baku...cena jak przy CR 150-400 zł
    pompa podciśnienia-Vacum ~ 500 zł

    tutaj także biorąc górne stawki - 3700 zł

    kolejny punkt dla PD

    Zapewne znów wymyślisz sobie że celowo podałem celowo ceny korzystniejsze
    dla PD...w sumie ty możesz wszystko wymyśleć (np. czemu nie zrobiłem zdjęć
    cen z katalogu ASO ;-) albo Bóg wie co jeszcze)...ale zauważ jedno...ja
    podaję cyferkowe fakty a ty podajesz swoje teorie...jest róznica, czyż nie ?
    ;)

    Ponadto jeśli byłbyś w stanie pokazać mi choć 10 postów z tej grupy w którym
    to właściele wymieniali PD ? Albo nie wiem podaj 10 z jakiego innego
    forum....wiem że proszę Cię o rzeczy absurdalne lecz chcę abyś ty i inni
    uświadomili sobie że utrzymanie CR jest DROŻSZE niż PD.

    Bugatti