-
Data: 2010-03-23 09:29:03
Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Od: "Bugatti" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Użytkownik "Karolek" napisał w wiadomości:
>
> Bugatti pisze:
>> 1. To jakie cisnienie masz na PD a jakie na CR VW ? PD dają pod 2050
>> barów (w ciężarówka pod 2200 ale nie o ciężarówkach tu mówimy ;) )...zaś
>> CR II w 2.0 TDI 143 daję 1800 barów
>> 1:0 dla PD
>>
>
> LOL
> Wyobraz sobie, ze istnieje jeszcze CR III i CR IV generacji.
Mam tego świadomość ...ale porównywałem jednostki o podobnej mocy...bo
jakbym porównywał 3.0 TDI to byś sie oburzył. A np. 3.0 TDi 204 i 224 PS
miały wadę fabryczną z napinaczami rozrządu (ale to nie takie straszne
przecież każdy ma 12 000 zł na rozrząd) oraz jeszcze większy problem z
wtryskami...jest o tym długi wątek na forum audi....śmiem twierdzić że to
wiesz tylko trzymasz się swojej teorii.
> Ba, wyobraz sobie, ze to nie VW robi najlepsze silniki diesla :>
> Ilosc samych wtryskow we wtrysku tez jest chyba najwieksza zaleta CR.
Owszem...i wpływa to na cichobieżność motorowni oraz na normy emisji....ale
nie o tym tutaj rozmawiamy tylko o awaryjności
> Ale zaleta jest tez prostota konstrukcji, chocby samej glowicy.
>
>> 2. Koszty:
>> CR 2.0 TDI 143
>> pompa wysokocisniowa Boscha 0 445 010 507 ~ 1400 zł (cena z alledrogo)
>> Wtryskiwacze - koncówka wtryskiwacza 0 445 116 029 - 1500 zł/sztuka
>> http://www.samli.pl/product_info.php?product_id=1220
42&cPath=a_5_6724_24496&cat=0
>> pompa paliwa zasysająca z baku zarówno dla PD i CR ceny są podobne
>> 150-400 zł (z allegro)
>>
>> Biorąc górne ceny łącznie mamy - 7800 zł
>
> Niezle bzdury.
> Pompe wysokiego cisnienia sie latwo i tanio (jest tansza w naprawie niz
> zwykla rotacyjna) naprawia, a nie kupuje nowa (chociaz ten element i tak
> sie w zasadzie nie psuje).
> Wiec odjalbym lekko 1000zl.
Po odjęciu twoich wyciosanych niewiadomo skąd 1000 zł nadal mamy 6800 zł ;>
> Same wtryskiwacze to wymienia sie uszkodzone, a nie wszystkie, w
> przeciwienstwie do PD, gdzie i tak leci jeden po drugim :>
Jasne...a o kodowaniu CR i wprowadzaniu kodów IMA do TDI-CR słyszał panicz ?
Ten zabieg programowy znów podnosi koszty .. nie każdy warszat ma taki
tester.
PD lecą w 2.0 TDI....w 1.9 to przypadek niezauważalny w porównaniu do ogółu
choćby 3.0TDi-CR
>>
>> 1.9 TDI PD
>> pompowtryski 038 130 073 BQ 700 zł /sztuka (z alledrogo)
>> pompy wysokiego cisnienia oczywiście BRAK
>> pompa przy baku...cena jak przy CR 150-400 zł
>> pompa podciśnienia-Vacum ~ 500 zł
>>
>> tutaj także biorąc górne stawki - 3700 zł
>>
>> kolejny punkt dla PD
>
> Chcialbys :>
> PD sa tak dobre, ze ludzie szukaja TDI w wersji z pompa rotacyjna, a nie
> PD, bo z PD jest masa klopotow.
Owszem..zgodzę się że VP ciut mniej pali niż PD....lecz pamiętaj że od
początku mówiłeś o PD vs CR i teraz się juz motasz VP.
>> Zapewne znów wymyślisz sobie że celowo podałem celowo ceny korzystniejsze
>> dla PD...w sumie ty możesz wszystko wymyśleć (np. czemu nie zrobiłem
>> zdjęć cen z katalogu ASO ;-) albo Bóg wie co jeszcze)...ale zauważ
>> jedno...ja podaję cyferkowe fakty a ty podajesz swoje teorie...jest
>> róznica, czyż nie ? ;)
>
> Nie, ja podaje fakty, bo mam na co dzien do czynienia z PD i CR.
Jesteś mechanikiem ? Jeśli tak to współczuje twoim klientom bo wartość
merytoryczna twoich postów jest marna.
>> Ponadto jeśli byłbyś w stanie pokazać mi choć 10 postów z tej grupy w
>> którym to właściele wymieniali PD ?
>
> To moze Ty podaj 10, w ktorych wlasciciela pisali o wymianie pompy
> wysokiego cisnienia i wtryskiwaczy w CR :>
> Ja moge Ciebie z PD odeslac do google z odpowiednim zapytaniem :>
>
>>Albo nie wiem podaj 10 z jakiego innego forum....
>
> VW klub :> Wcisnij szukaj i wpisz to czego chcesz szukac.
> Pewnie to nie bedzie 10 postow, tylko 10 stron watkow ;>
Ja ciebie o to prosiłem...jest może kilka padniętych PD...lecz z tych kilku
większość jest z 2.0PD
Jak widać znów lejesz wodę bez żadnego pokrycia.
>>wiem że proszę Cię o rzeczy absurdalne lecz chcę abyś ty i inni
>>uświadomili sobie że utrzymanie CR jest DROŻSZE niż PD.
>
> Nie jest, bo o ile to nie renault, czy ford to CR w zasadzie (pamietajmy
> ze to tylko maszyna) sie nie psuje.
Ten cudowy Ford i jego TDCI którego to wiele razy łomotano na tym forum za
te nieszczesne lejące wtryski....ehh Karolek ;)
--
Bugatti
Następne wpisy z tego wątku
- 23.03.10 09:40 m...@o...pl
- 23.03.10 12:39 n...@o...pl
- 23.03.10 17:08 Karolek
- 23.03.10 17:46 Bugatti
- 23.03.10 18:01 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 23.03.10 21:26 Karolek
- 24.03.10 01:19 P_ablo
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=