eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
  • Data: 2010-03-23 17:08:06
    Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Bugatti pisze:

    >> LOL
    >> Wyobraz sobie, ze istnieje jeszcze CR III i CR IV generacji.
    >
    > Mam tego świadomość ...ale porównywałem jednostki o podobnej mocy...bo
    > jakbym porównywał 3.0 TDI to byś sie oburzył. A np. 3.0 TDi 204 i 224 PS
    > miały wadę fabryczną z napinaczami rozrządu (ale to nie takie straszne
    > przecież każdy ma 12 000 zł na rozrząd) oraz jeszcze większy problem z
    > wtryskami...jest o tym długi wątek na forum audi....śmiem twierdzić że
    > to wiesz tylko trzymasz się swojej teorii.
    >

    Ja sie oburzam na to, ze dla Ciebie istnieja tylko silniki VW.
    Porownaj sobie moze te PD do CR w wydaniu BMW :>

    >> Ba, wyobraz sobie, ze to nie VW robi najlepsze silniki diesla :>
    >> Ilosc samych wtryskow we wtrysku tez jest chyba najwieksza zaleta CR.
    >
    > Owszem...i wpływa to na cichobieżność motorowni oraz na normy
    > emisji....ale nie o tym tutaj rozmawiamy tylko o awaryjności
    >

    Ja twierdze, ze CR sie mniej sypia.

    >> Ale zaleta jest tez prostota konstrukcji, chocby samej glowicy.
    >>
    >
    > Po odjęciu twoich wyciosanych niewiadomo skąd 1000 zł nadal mamy 6800 zł ;>
    >

    Nie, to Ty raczej doliczasz koszty, ktorych nie ma.
    Ty zakladasz, ze jak w PD musisz wszystko wymieniac to i w CR tez :>

    >> Same wtryskiwacze to wymienia sie uszkodzone, a nie wszystkie, w
    >> przeciwienstwie do PD, gdzie i tak leci jeden po drugim :>
    >
    > Jasne...a o kodowaniu CR i wprowadzaniu kodów IMA do TDI-CR słyszał
    > panicz ? Ten zabieg programowy znów podnosi koszty .. nie każdy warszat
    > ma taki tester.
    >
    > PD lecą w 2.0 TDI....w 1.9 to przypadek niezauważalny w porównaniu do
    > ogółu choćby 3.0TDi-CR
    >

    Ta, a PD musisz za kazdym razem ustawiac (rozrzad), a bez kompa tego nie
    zrobisz.

    >> Chcialbys :>
    >> PD sa tak dobre, ze ludzie szukaja TDI w wersji z pompa rotacyjna, a
    >> nie PD, bo z PD jest masa klopotow.
    >
    > Owszem..zgodzę się że VP ciut mniej pali niż PD....lecz pamiętaj że od
    > początku mówiłeś o PD vs CR i teraz się juz motasz VP.
    >

    Nie, sie motasz, tylko ludzie kupujacy juz dosc stare auta, wola
    rotacyjna pompe od PD dlatego, poniewaz nic innego VAG nie zaoferowal w
    owym czasie (CR jeszcze nie bylo w VW) :>

    >> Nie, ja podaje fakty, bo mam na co dzien do czynienia z PD i CR.
    >
    > Jesteś mechanikiem ? Jeśli tak to współczuje twoim klientom bo wartość
    > merytoryczna twoich postów jest marna.
    >

    Nie wiesz kim jestem i nigdy sie nie dowiesz :>

    > Ja ciebie o to prosiłem...jest może kilka padniętych PD...lecz z tych
    > kilku większość jest z 2.0PD
    >
    > Jak widać znów lejesz wodę bez żadnego pokrycia.
    >

    Nie to Ty kazesz mi (jakim prawem?) odwalac brudna robote.
    Chcesz cos udowodnic, to sam zapodaj te przyklady padajacych CR :>

    >> Nie jest, bo o ile to nie renault, czy ford to CR w zasadzie
    >> (pamietajmy ze to tylko maszyna) sie nie psuje.
    >
    > Ten cudowy Ford i jego TDCI którego to wiele razy łomotano na tym forum
    > za te nieszczesne lejące wtryski....ehh Karolek ;)

    Wiesz, podobnie jak VW innym markom rowniez sie silniki nie udaly,
    wszyscy przeciez nie moga miec najlepszych silnikow :>

    --
    Karolek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: