-
Data: 2010-03-23 17:08:06
Temat: Re: Pożegnanie z klekotem – HIP HIP HURRRRR!!!!
Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Bugatti pisze:
>> LOL
>> Wyobraz sobie, ze istnieje jeszcze CR III i CR IV generacji.
>
> Mam tego świadomość ...ale porównywałem jednostki o podobnej mocy...bo
> jakbym porównywał 3.0 TDI to byś sie oburzył. A np. 3.0 TDi 204 i 224 PS
> miały wadę fabryczną z napinaczami rozrządu (ale to nie takie straszne
> przecież każdy ma 12 000 zł na rozrząd) oraz jeszcze większy problem z
> wtryskami...jest o tym długi wątek na forum audi....śmiem twierdzić że
> to wiesz tylko trzymasz się swojej teorii.
>
Ja sie oburzam na to, ze dla Ciebie istnieja tylko silniki VW.
Porownaj sobie moze te PD do CR w wydaniu BMW :>
>> Ba, wyobraz sobie, ze to nie VW robi najlepsze silniki diesla :>
>> Ilosc samych wtryskow we wtrysku tez jest chyba najwieksza zaleta CR.
>
> Owszem...i wpływa to na cichobieżność motorowni oraz na normy
> emisji....ale nie o tym tutaj rozmawiamy tylko o awaryjności
>
Ja twierdze, ze CR sie mniej sypia.
>> Ale zaleta jest tez prostota konstrukcji, chocby samej glowicy.
>>
>
> Po odjęciu twoich wyciosanych niewiadomo skąd 1000 zł nadal mamy 6800 zł ;>
>
Nie, to Ty raczej doliczasz koszty, ktorych nie ma.
Ty zakladasz, ze jak w PD musisz wszystko wymieniac to i w CR tez :>
>> Same wtryskiwacze to wymienia sie uszkodzone, a nie wszystkie, w
>> przeciwienstwie do PD, gdzie i tak leci jeden po drugim :>
>
> Jasne...a o kodowaniu CR i wprowadzaniu kodów IMA do TDI-CR słyszał
> panicz ? Ten zabieg programowy znów podnosi koszty .. nie każdy warszat
> ma taki tester.
>
> PD lecą w 2.0 TDI....w 1.9 to przypadek niezauważalny w porównaniu do
> ogółu choćby 3.0TDi-CR
>
Ta, a PD musisz za kazdym razem ustawiac (rozrzad), a bez kompa tego nie
zrobisz.
>> Chcialbys :>
>> PD sa tak dobre, ze ludzie szukaja TDI w wersji z pompa rotacyjna, a
>> nie PD, bo z PD jest masa klopotow.
>
> Owszem..zgodzę się że VP ciut mniej pali niż PD....lecz pamiętaj że od
> początku mówiłeś o PD vs CR i teraz się juz motasz VP.
>
Nie, sie motasz, tylko ludzie kupujacy juz dosc stare auta, wola
rotacyjna pompe od PD dlatego, poniewaz nic innego VAG nie zaoferowal w
owym czasie (CR jeszcze nie bylo w VW) :>
>> Nie, ja podaje fakty, bo mam na co dzien do czynienia z PD i CR.
>
> Jesteś mechanikiem ? Jeśli tak to współczuje twoim klientom bo wartość
> merytoryczna twoich postów jest marna.
>
Nie wiesz kim jestem i nigdy sie nie dowiesz :>
> Ja ciebie o to prosiłem...jest może kilka padniętych PD...lecz z tych
> kilku większość jest z 2.0PD
>
> Jak widać znów lejesz wodę bez żadnego pokrycia.
>
Nie to Ty kazesz mi (jakim prawem?) odwalac brudna robote.
Chcesz cos udowodnic, to sam zapodaj te przyklady padajacych CR :>
>> Nie jest, bo o ile to nie renault, czy ford to CR w zasadzie
>> (pamietajmy ze to tylko maszyna) sie nie psuje.
>
> Ten cudowy Ford i jego TDCI którego to wiele razy łomotano na tym forum
> za te nieszczesne lejące wtryski....ehh Karolek ;)
Wiesz, podobnie jak VW innym markom rowniez sie silniki nie udaly,
wszyscy przeciez nie moga miec najlepszych silnikow :>
--
Karolek
Następne wpisy z tego wątku
- 23.03.10 17:46 Bugatti
- 23.03.10 18:01 Marcin \"Kenickie\" Mydlak
- 23.03.10 21:26 Karolek
- 24.03.10 01:19 P_ablo
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-23 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-23 Łódź => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-23 Kraków => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-23 Poznań => Key Account Manager <=
- 2024-12-23 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=
- 2024-12-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-23 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-12-23 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-23 Warszawa => Site Reliability Engineer (SRE) <=
- 2024-12-23 Warszawa => DevOps Engineer <=
- 2024-12-23 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-12-23 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-23 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-12-23 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=